Nu Online
Momenteel zijn er 41 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafel schikking voor ere tafel (gescheiden ouders)

  10-8-2010 15:47:53
hey ,

Mijn ouders zijn gescheiden en komen niet echt fantastisch overeen ... ze maken geen ruzie of zo maar t zal toch een gespannen sfeer zijn. Alleen ik maak me een beetje zorgen over hoe ik het moet oplossen.

Zijn er mensen die dit probleem ook hebben?

Lodi

Lodi
6-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1185


Yicke
26-2-2011
 Meld misbruik10-8-2010 16:03:09

Ja, alleen is het bij ons langs de kant van mijn vriend.

Onze oplossing zal erin bestaan geen ouders aan de eretafel te nemen, enkel vrienden/getuigen. Mijn ouders zitten ook bij vrienden, schoonmoeder bij haar familie, schoonvader ook zoveel mogelijk.

Als het echt niet gaat, dan hou je ze beter uit elkaar, denk ik.



anouk
30-7-2011
 Meld misbruik10-8-2010 16:31:04

Bij mij ook...
Ik zet ze gewoon mee aan de eretafel. Met de schoonouders en broers en zussen erbij zijn er genoeg andere mensen zodat ze niet perse met mekaar moeten praten.


Maar bij ons gaat het wel niet super gespannen zijn denk ik. Ze hebben toch ook al samen in ons huis komen helpen met de renovaties.

Trouwens het is onze dag, dus moeten ze zich maar wat inhouden! :)

Moest het nu echt niet gaan tussen hen, dan zou ik ze ook splitsen en bij onze vrienden gaan zitten.







Miet
9-7-2011
 Meld misbruik10-8-2010 17:07:34

hoi,

De ouders van mijn verloofde zijn ook gescheiden en we dachten eraan om een lange tafel te maken en mijn familie in het midden te zetten. Dan blijft natuurlijk wel nog de vraag bij wie we mijn verloofde zijn zussen zullen zitten. ofwel zoals Yicke zei.





Wendy
28-5-2011
 Meld misbruik10-8-2010 22:27:58


Mijn ouders zijn ook gescheiden en zouden liever niet vlak bij elkaar zitten. Wij zullen een lange rechte tafel nemen (voor ongeveer 18 personen). Mijn vader (met vriendin) zal langs onze ene kant zitten, mijn moeder langs de andere kant. Mijn broer en zus zullen bij mijn moeder zitten (wonen ook bij mijn moeder en mijn moeder heeft geen nieuwe partner). Mijn toekomstige schoonouders tegenover ons. Zo moeten mijn ouders niet op elkaar zien, en hoeven ze ook niet met elkaar te praten. En hebben toch alle ouders een speciale plaats aan de eretafel. De (schoon)broers en (schoon)zussen komen ook nog bij aan de eretafel te zitten.
De andere optie was idd met getuigen en vrienden aan tafel te zitten. Maar dat zou ik zo jammer vinden omdat het toch hun dochter (of zoon) is die trouwt. Mijn schoonouders zouden het erg vinden om niet aan de eretafel te kunnen zitten, allemaal omwille van de scheiding van mijn ouders. En zulke conflicten willen we zeker vermijden.





Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...