Nu Online
Momenteel zijn er 30 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misboekjes

  10-8-2010 13:57:35
Ellow iedereen!

Ondertussen zijn wij al eventjes verloofd en zijn wij dus volop in voorbereidingsfase - wat een geweldig leuk gevoel- !!
En zodoende ben ik bij het misboekje beland.. onze pastoor heeft ons volledig vrij gelaten met de keuze van teksten enz.
Maar dat blijkt nu toch moeilijker dan gedacht...
Vandaar dat ik graag jullie hulp had ingeroepen... zijn er nog mensen die het eventueel zien zitten om voorbeeldjes op te sturen? Digitaal of met de post? Jullie zouden zo'n grote hulp zijn!

Alvast een super dikke merci!!

Groetjes
Lies

Annelies
8-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1119


kelly
24-6-2011
 Meld misbruik10-8-2010 15:45:30

hey Annelies , ik heb van iemand een bestandje gekregen waar over de 100 pagina's instaan met teksten en dergelijke.
het volgt een hele logische opbouw , alles staat netjes uitgelegd , en dan kan je per stukje kiezen tussen verschillende teksten.
Ik ben net klaar met ons misboekje.
onze priester wilde die al zo snel mogelijk eens hebben ( hij is blijkbaar een strenge als het op boekjes aankomt )
als je wilt stuur ik die dan ook effe mee.
dit is men email adres : kellyenjohni@skynet.be , of messenger : kelly_en_johni@hotmail.be




Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik10-8-2010 16:42:09

Hoi,

Via Google kan je verschilleden voorbeelden terugvinden. Probeer verschilldende combinaties: misboekje(s) huwelijk, misboekje(s) trouw, voorbeeld misboekje.. en je krijgt verschillende voorbeelden.

Blij te horen dat we niet de enige zijn die bezig zijn met de eerste voorbereideingen van het misboekje hoewel 2011 nog niet echt in zicht komt .

Groetjes Evelien



Astrid
11-9-2010
 Meld misbruik10-8-2010 20:52:40

Ik kan je een volledig bestand doorsturen. Ik heb dit gekregen op een vormingsavond voor koppels die gingen trouwen...
Stuur mij anders een persoonlijk berichtje en ik stuur het naar jouw email...

Groeten
Astrid



Hendrikx
20-8-2010
 Meld misbruik10-8-2010 21:32:00

Hey
een website waar je zeker eens moet gaan kijken: www.4ingen.be
heb ik heel veel materiaal gevonden

groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...