Nu Online
Momenteel zijn er 27 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag van onze huwelijksdag !!!!

  9-8-2010 21:33:05

Hoi allemaal

Eindelijk heb ik de tijd gevonden om hier een verslagje te plaatsen van onze droomdag, ons huwelijk… Zaterdag 17 juli 2010 zijn we getrouwd in de Sint-Niklaaskerk te Lochristi…

De dag begon vrij hectisch, ik had mij al overslapen!!! Ik ben thuis blijven slapen, omdat dat dichter was bij de kapster en mijn man is bij zijn ouders blijven slapen omdat hij nog niet met de auto mocht rijden (voor degenen die mijn berichtje van een tijdje geleden niet hebben gezien, hij had zijn elleboog gebroken en was net uit het gips van zijn operatie).

Al een geluk dat de kapster supergoed haar best heeft gedaan om zowel mijn haar als make up supermooi af te werken, op een korte tijd, zodat ik op tijd bij mijn ouders was!

Met dank aan Hairstyle Anna in Oudenaarde - http://www.hairstyleanna.be/

Toen begon het te regenen… PANIEK !! Maar eens de suite toekwam, was het regenen al gestopt en begon de zon zo mooi te schijnen dat we zelf buiten onze aperitief gedronken hebben!

De kostuums van de mannen waren supermooi en natuurlijk dat van mijn echtgenoot ook natuurlijk !

Met dank aan La Baere in Zottegem - http://www.labaere.be/

Ik was helemaal weg van mijn bruidsboeket, net zoals ik het wou, niet te groot, niet te klein, romantisch en passend bij mij (de pareltjes) en mijn man (de bruine steel – bruin kostuum)

Met dank aan Bloom & Wine in Lochristi - http://www.bloom-wine.be/

De sfeer was zo leuk en ontspannen, ik had zo’n goed gevoel, heb ik nog nooit ervaren…

Ik had een beetje schrik dat ik mijn kleed niet gewoon zou worden maar na een uurtje had ik echt het gevoel dat het mij gegoten zat, welke beweging ik ook maakte! Ik hou van mijn kleed, nog altijd trouwens...

Met dank aan Couture Anny in Gent - http://users.telenet.be/coutureanny/index0.html

Enkele emotionele momenten in de kerk, maar ik voelde mij zo gelukkig! Superleuk om zoveel volk te zien aan de kerk, en de rijst erna volgde natuurlijk ook. Erna foto’s gaan nemen in Oosterzele tussen de velden en dan terug naar Lochristi, naar de receptie bij mijn ouders thuis. Van daaruit zijn we met het volk vertrokken naar de “feestzaal” met een superleuk treintje!!! Hebben we superveel plezier op beleefd, gezongen en veel gezwaaid naar voorbijgangers :-)

Met dank aan Paardenmelkerij ’t Kattenheye in Laarne - http://www.paardenmelkerij.info/n/nl/rondritten/treintje

Onze feestzaal was geen echte feestzaal, we wouden een beetje budget sparen om zoveel mogelijk vrienden te kunnen uitnodigen, dus ging het door in een hangar van mijn schoonouders, waar mijn schoonvader normaal gezien zijn kranen en vrachtwagens stelt. Deze hebben we echt supermooi versierd en het was supergezellig! Het was een heel lekkere BBQ van bij de lokale keurslager, heel mooi gepresenteerd en heel lekker! Als dessert hadden we een overheerlijke taart, waar tot op vandaag nog over gesproken wordt, ze was zoooo heerlijk !!!!

Met dank aan Le Petit Gateau in Zandvliet - http://www.petitgateau.be/

’s Avonds een groot dansfeest en heel leuke mooie momenten beleefd! Het was een prachtige dag…

Oh ja, ook heel veel complimenten gekregen over onze enveloppendoos die we gehaald hebben bij het Bruidsparadijs in Merksem http://www.bruidsparadijs.be/nl/home/

Amai, wat een verslag, had niet gedacht dat het zo lang ging zijn, hihi

En natuurlijk de foto’s (we hadden geen professionele fotograaf, wel een vriend die dit in bijberoep doet dus we hebben er veel van supergoeie kwaliteit)

Foto's kan je bekijken via de volgende link naar onze huwelijkswebsite:
Ik zou zeggen, geniet van alle voorbereidingen, en geniet vooral van jullie huwelijksdag!! Neem ook af en toe even een paar minuutjes om te praten met je man, als je er niet op let kan het goed zijn dat je elkaar enkele uren niet spreekt :-)
Enjoy !!!!
PS onze openingsdans was Eros Ramazotti ft. Anastacia - I Belong To You

Deborah
17-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 2537


Carmen
20-10-2010
 Meld misbruik9-8-2010 21:43:07

OOohh fijn verslagje! Heel orgineel zo een hangar. De foto's zijn ook heel mooi!
Proficiat! geniet van jullie witte broodsweken!

groetjes



katrien
1-10-2010
 Meld misbruik10-8-2010 5:16:40

Hey,
Supermooi!!!Proficiat!!
Wij hebben jullie openingsdans genomen voor de binnenkomst in de kerk :-):-)



xxxx



Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik10-8-2010 8:36:50

Jullie zagen er geweldig uit!!!

En SUPERmooi kleedje! Mag ik weten van welke ontwerpen het is?

Liselotte



Irina
14-8-2010
 Meld misbruik10-8-2010 9:03:53

Hey,

super mooi koppel jullie twee!

Hele mooie foto's ook! Volgens mij was het inderdaad een superdagje!

Groetjes en geniet van de wittebroodsweken!




Nathalie

 Meld misbruik10-8-2010 9:19:25

waaaw, mooi zeg, het geluk straalt van jullie af!!! ik hoop dat ik zaterdag 14 aug ook zo een mooie dag heb!!! ik vrees een beetje voor het weer....

heel mooie foto's ook!!

groetjes,
nathalie



Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik10-8-2010 9:44:22

Mijn kleed komt van bij couture anny in gent, van welke collectie het is of hoe het kleed heet, daar heb ik geen idee van :-)



Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik10-8-2010 10:23:50

Supermooie foto's... Supermooi koppeltje zijn jullie! En de ringen vind ik ook fantastisch!
Bedankt voor het verslagje.
Geniet maar verder van elkaar :)!

Groetjes
Sharon



Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik10-8-2010 15:01:47

Heel mooi, echt een prachtig kleedje!
Jullie straalden echt.

Proficiat.



Dunja
21-8-2010
 Meld misbruik10-8-2010 21:13:04

'n Dikke proficiat! Jullie zijn 'n heel mooi koppel. 'k Heb nog een praktisch vraagje: wij trouwen binnenkort in dezelfde kerk als jullie. Hebben jullie geen problemen gehad met het feit dat deze kerk geen middengang heeft? Groetjes en geniet nog maar lekker na! :-)



sanne
3-9-2010
 Meld misbruik11-8-2010 9:50:36

Proficiat! Dat zag er een prachtige dag uit! En dat treintje is echt super! :-)



Els
11-6-2011
 Meld misbruik17-8-2010 21:59:52

Proficiat!
Je kleedje is heel mooi, had gehoord dat het bij Couture Anny een rommeltje is en twijfelde om er ook te gaan kijken maar denk dat jij me nu wel hebt kunnen overtuigen :-)
Heb nochtans al iets van Linea Raffaelli in m'n hoofd zitten maar de prijs daarvan doet me toch nog beetje twijfelen (en wil de nieuwe collecties nog wat afwachten)...
Voor de kostuums hadden we ook al La Baere in gedachten!

Herinner met dat je eens als topic had voor ideetjes locaties fotoreportage regio Zottegem/Gijzenzele, maar er kwamen geen reacties op. Aangezien wij eigenlijk dezelfde vraag hebben vroeg ik me af waar jullie dan geweest zijn? Wij wonen in Scheldewindeke en feest gaat door in Merelbeke, vandaar :-)

Alvast bedankt!
Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info