Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

B&B of hotel in de buurt van Gent voor huwelijksnacht - tips / ideeën...?

  9-8-2010 15:09:42
Hoi bruidjes,

Even een vraagje... Wij trouwen op 18/09/2010 in Salons Caipirinha te Merelbeke.
Wij zouden graag die nacht op hotel of in een B&B doorbrengen in de buurt.
Het wordt nogal dringend, dus vandaar mijn vraag aan jullie: kent iemand een goed adresje in de buurt van Merelbeke / Gent / Laarne... Rond het Gentse dus...
Iemand ervaring hiermee? Hoe gaat dit dan als je toekomt 's nachts en kan je dan nog een brunch of dergelijke krijgen in de namiddag?

Bedankt voor de tips / ideeën...

Groetjes
Babs

Barbara
18-9-2010
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 2408


Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik9-8-2010 15:52:49

http://www.bedandbreakfast-gent.be/

misschien helpt dit.

over hoe het gaat als je midden in de nacht binnenkomt weet ik niet, maar voor je boekt, misschien bellen en vragen :)



evelyn
16-9-2011
 Meld misbruik9-8-2010 17:50:06

hallo,
ik ben zelf van merelbeke en in de buurt heb je niet echt een hotel bij mijn weten!
denk dat je beter naar gent zou op gaan, daar heb je er genoeg.



Ann
26-8-2011
 Meld misbruik9-8-2010 20:45:59

In Gent is een B&B "Verne Dreaming". Vlaanderen Vakantieland heeft er een keer een item aan besteed en het zag er me echt geweldig uit! Het staat op mijn lijstje ;-)

http://www.vernedreaming.be/



Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik9-8-2010 21:04:53

Zou niet voor een hotel gaan, maar echt 'n B&B, is véél persoonlijker en alles is er gemoedelijker. Wij hadden 'n prachtige B&B, mochten er uitslapen en kregen dan om 13u 'n super-lekker en uitgebreid ontbijt. Villa Tartine te Puurs (voor andere geïnteresseerden), voor jou uit de buurt, maar geloof me... en die gastvrouw was dan wel benieuwd en had gehoopt dat ik in trouwkleed naar beneden zou komen enzo. Nuja, was zo niet, dus konden we gelukkig al wat fotootjes laten zien, want hadden de avond zelf al 'n eerste DVD meegekregen. Mensen leefden echt mee en ja... was super om in zoiets moois en rustigs wakker te worden en toch vertroeteld à volonté.... in 'n hotel is dat allemaal erg strikt volgens regeltjes en vaste ontbijttijden die vaak maar tot 10u duren enzo. Bestaan speciale arrangementen, maar betaal je bij. Hoe dan ook, ik kan je niet helpen qua regio en tips, maar misschien heb je iets aan onze ervaring. Succes in ieder geval!



Bart

 Meld misbruik9-8-2010 23:38:50

Een B&b in het Gentse ken ik in Laarne.De zaak is gelegen vlak aan R4 en zeer vlot te bereiken.Het staat reeds van aan deze afrit aangeduid en ligt vlakbij het Kasteel.
De naam is" Groen Genoegen " en het ontvangst is er zeer hartelijk .
Echt wel een aanrader voor mensen die in het Gentse op zoek zijn voor een overnachting na een feest.Ik ken de mensen via de school van mijn zoon.



Eva
10-7-2010
 Meld misbruik10-8-2010 13:15:44

Dag Barbara,

In Melle, op een dikke 5 minuten van salons Caipirinha heb je het Lepelbed.
http://www.lepelbed.be/

heel charmante klein hoteletje aan de Brusselsesteenweg

groetjes
eva



Ellen
21-5-2011
 Meld misbruik10-8-2010 13:46:03

Hey Barbara,

wij zijn er nog niet geweest,maar gaan er eind deze maand wel naartoe. Dit is de website: http://www.bed-and-breakfast-gent.be/ Bed and breakfast Chocolate Dreams, met de keuze van een lekker chocolade ontbijt :) De kamers zien er eenvoudig uit;maar ons is het vooral om het ontbijt te doen.

Groetjes en veel succes



Barbara
18-9-2010
 Meld misbruik10-8-2010 16:09:37

Ola, dank je wel iedereen voor de reacties.
Ga de tips allemaal snel eens bekijken.
Ik denk persoonlijk ook wel dat we beter kiezen voor een B&B, is idd gemoedelijker dan een hotel.

Groetjes,
Babs



Sarah
1-10-2010
 Meld misbruik10-8-2010 23:38:01

Hello,

Ik ken er ook eentje in Gentbrugge.Selemo Bedandbreakfast met gastvrouw Kathleen. Doe ze mij de groeten. Hebben een website en facebook.

Groeten,

S


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info