TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
vanessa
17-9-2010
|
8-8-2010 9:27:05
Dag Stephanie,
ik begrijp u volkomen. Ik heb nog 39 dagen op de teller en het is niet te doen. Ik kan ook slecht slapen altijd zenuwachtig, mijn nagels heb ik er allemaal al afgebeten .... ! Ik begin overal vanalles te twijfelen of het goed gekozen is .... Ik kan me niet voorstellen dat het nog erger kan worden . Ik denk dat ik 's avonds terug moet beginnen joggen, dan zal ik beter kunnen slapen, en tijdens de dag proberen minder te piekeren want alles zal wel prima verlopen. Nog veel succes.
|
|
wendy
24-8-2010
|
|
|
Fanny
21-8-2010
|
8-8-2010 11:20:07
Hey Stephanie, Oeioei, dat is wel snel om er nu al last van te hebben :-) Maarja, ik ben ook wel iemand van 'God schept den dag en ik ben er door' :-)) Bij mij nog 12 dagen en sinds deze week begint de spanning echt wel te stijgen. Waarschijnlijk omdat ik nog bezig ben de allerlaatste puntjes op de i te zetten... Ook door enkele spanningen binnen de familie, je kan op zo'n dag niet iedereen zijn zin geven... :-s Maar daar denken ze het hunne dan maar van, het is mijn dag en de rest kan mij gestolen worden! Verder doe ik elke dag een schietgebedje dat het weer binnen twee weken wat beter wordt dan de voorbije dagen want wij doen alles buiten en dan zou het echt wel een uitgeregend huwelijk worden... Onze mannen die komen er waarschijnlijk nog met het minste stress vanaf want die weten dat wij toch alles in goeie banen leiden dus waar zouden zij zich zorgen om maken? :-) Ze zijn te benijden :-))
Probeer alles nog een beetje van je af te zetten. Je hebt vanuit mijn positie gezien nog tijd zat, het komt allemaal wel in orde ;-) Geniet van je dag en ga de dag ervoor nog eens samen naar de sauna of zo :-))
Groetjes! Fanny
|
|
Sharon
4-9-2010
|
8-8-2010 11:37:51
hey,
Hier nog een 4 september bruidje! idem hier
Ik heb ook al zoveel zenuwen hoor! :)
Ik slaap wel nog steeds goed, maar overdag stress stress stress!
Ik zit aan alles te denken, moet dit nog doen, dat moet ik nog vragen enz!
Net zoals jou, heb ik het ook tamelijk grootst gewild, wat natuurlijk zorgt voor extra zenuwen.
Ik heb een lijst gemaakt wat ik nog moet doen en eentje wat ik al gedaan heb en volledig in orde is. Moet zeggen dat helpt mij enorm.
Ik zou zeggen alles goed organiseren, nu mag je nog stress hebben op je grote dag niet of tis enkel voor et stadhuis dan :p. Dat blijf ik herhalen. Want denk eraan: op je dag zelf kan je niets meer veranderen als er iets verkeerd loopt. Nu kan je dat wel nog regelen. Zo blijf ik (redelijk kalm) . voor de rest op tijd gaan slapen zkr hihi.
veel succes meid
groetjes sharon
|
|
kitty
11-9-2010
|
8-8-2010 11:49:21
Wij trouwen 11 september en ik heb de absolute kuur gevonden..
Ons appartement vloeren, schilderen en behangen. Hebben dit vorige week beslist en zijn er vant weekend in gevlogen :)
Maw probeer ook eens iets totaal anders te doen.
x Kitty
|
|
Caroline
4-9-2010
|
8-8-2010 14:20:01
Hey,
ik heb dit enkele weken geleden doorgemaakt. Niet meer slapen, niet meer eten, constant zenuwen en ingewanden die niet meer wilden meewerken.
Ik heb toen enkele dagen na elkaar Sedinal genomen, op kalmeringsmiddeltje basis van kruiden. Het heeft me wel geholpen want ik kon ook met niks nog lachen...
Nu is het beter, alles is geregeld. Alleen maak ik me over 2 dingen nog zorgen: onze openingsdans en het budget.... We hadden toch een bepaald bedrag voor ogen dat we als cadeau zouden krijgen, maar wat er van sommige mensen op de bankrekening is gestort... tja, da's maar pover. We hadden toch graag uit de kosten gekomen voor onze huwelijksreis. En dan die openingsdans! Wij hebben een tango, maar mijn toekomstige heeft een spierontsteking in zijn kuit en we kunnen dus niet meer oefenen... Daar krijg ik dus ook stress van!
Voor de rest valt het wel mee eigenlijk. Ik ben blij dat ik met alles ruim op tijd klaar was, nu heb ik ten minste een beetje tijd voor mijn sociaal leven terug op poten te krijgen.
Bijna elke avond heb ik wel iets te doen, dus die 26 dagen gaan nog vliegen!
Groetjes,
Caroline
|
|
Sofie
28-8-2010
|
8-8-2010 20:30:12
Hey,
hier nog 20 dagen op de teller en ook bij mij begint de stress wel wat te komen. 's Nachts schiet ik soms wakker of ik droom de ergste dingen :-(, maar ben wel blij als ik dan gewoon in mijn bedje lig en besef dat alles nog moet komen.
Die 20 dagen lijken zo dicht bij maar de dagen duren oh zo lang precies. Hadden andere bruidjes hier ook last van die al getrouwd zijn?
groetjes
sofie
|
|
Valerie
4-9-2010
|
9-8-2010 16:30:16
Hier begint de stress ook wel te komen eerlijk gezegd. Nog maar 25 dagen meer! Ik heb wel het voordeel, ik heb alles zo vlug mogelijk gepland, dus was ik de laatste maanden echt wel enorm op mijn gemak. Nu nog enkel de tafelschikking en de kaartjes maken en nog eens samen zitten met de DJ en we zijn klaar :-) Super! Ik slaap ook wel hééél erg weinig de laatste tijd en dat is te merken, de concentratie etc. zijn ook ver te zoeken! Die week van de trouw zal ik echt wel veel moeten slapen!
Ik ben niet echt nerveus dat er iets mis zal gaan, ik ben gewoon nerveus omdat ik niet graag in het middelpunt van de belangstelling sta en die dag zal dat zo zijn, dus brrrrrr :D maarja niets van aantrekken hehe ;-)
Ik zal wel blij zijn dat het gepasseerd is eerlijk gezegd of dat het gewoon avond is en dat je ziet dat alles in orde is. Je moet wel weten, er zal altijd wel iemand ofwel héééél tevreden zijn ofwel teleurgesteld, iedereen heeft daar een eigen mening over maar zolang je zelf tevreden bent, da's het belangrijkste!
Succes bruidjes!
|
|
stephanie
4-9-2010
|
10-8-2010 13:45:53
Hoi bruidjes,
Oef ik ben niet de enigste. :) Mja ik probeer me wel met andere zaken bezig te houden, maar heb een aantal jaar de verbinding aangegaan om toch nog een extra diploma te halen en heb nog drie examens af te leggen. Vermits de concentratie nihil is, gebeurt daar ook niet veel voor en daar kan ik echt vreselijk viesgezind over worden! Ondertussen blijft dat lijstje even lang en schiet er eigenlijk niets op... :(
Mja toch misschien iets kalmerends gaan halen, want de vrolijke Stéphanie is 24 dagen voor haar huwelijk toch niet zo vrolijk meer en dat kan toch niet!
Bedankt voor jullie reacties, hopelijk komen jullie er ook allemaal en worden het stuk voor stuk prachtige dagen!
xxx
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|