Nu Online
Momenteel zijn er 91 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellenavond - danscafé's gezocht

  6-8-2010 21:16:18
hallo,

ik organiseer de vrijgezellenavond voor mijn vriendin. Alles is eigenlijk al geregeld, maar ik ben nog op zoek naar danscafé's in het Gentse waar ze over het algemeen jaren '80 muziek draaien. Ik ken daar niks van, aangezien ik niet nooit naar een danscafé geweest ben en ze ook altijd mijdt gelijk de pest en de andere meisjes die meegaan gaan, zitten ieder weekend in discotheken en die mijdt ik ook gelijk de pest :)

Maar de bruid is blijkbaar verzot op danscafé's en ze houdt wel van jaren '80 muziek. En ik gelukkig ook! Dus zoek ik de gulden middenweg: een danscafé die jaren '80 muziek draait.


kent er iemand onder jullie toevallig een? Mag ook in Brugge ofzo zijn. We wonen tussen Gent en Brugge...


groetjes,
Tamara


Tamara
13-11-2010
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1366


Sarah
1-10-2010
 Meld misbruik6-8-2010 21:51:02

Hello,

Spijtig genoeg zijn er niet veel danscafés in Gent buiten de Plangé en daar komen veel echte vrijgezellen.
Danscafés in Brugge zijn er meer oa aan de eiermarkt en aan de bibliotheek.
Anders gewoon danscafé Gent of Brugge intypen via google.



Succes!!!



Sarah
1-10-2010
 Meld misbruik6-8-2010 21:51:41




Nikki

 Meld misbruik7-8-2010 8:52:46

mss eens kijken juist een beetje buiten Gent..gelijk omgeving Aalst of Dendermonde...t'is wel uit de riching maar er zijn nog een paar danscafe's mss draaien ze dat wel ..
mvg en nog veel succes
Redroses


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...