Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ideeën bedanking

  6-8-2010 16:27:33
Hoi, Hoi,

Binnenkort 01/10 trouwen we. We waren nog op zoek naar bedankingsideeën voor de genodigden.
We willen iets anders dan snoep/bruidssuiker of een foto. We hadden gedacht aan een wensplant, maar ik vrees dat dit niet zo goed aanslaat op de markt.
Enige ideeën, altijd welkom!!!

Groetjes,

S

Sarah
1-10-2010
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1783


Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik6-8-2010 16:40:02

Wij hadden klavertjes vier!



wendy
9-10-2010
 Meld misbruik6-8-2010 16:47:06

Hey hey, wij trouwen op 9/10/2010 en wij willen ook geen foto of suiker..ik ga iets bestellen van www.bedankjes.nl Toffe site, moet je eens gaan piepen.
Vele groetjes, enne, jullie zijn ook aan het aftellen zeker?




Sarah
1-10-2010
 Meld misbruik6-8-2010 16:52:49

@Kristien : waar hebben jullie deze besteld?
@Wendy : idd ook al eens gekeken, maar ik weet niet of het betrouwbaar is en hoe de levering is. Bij jou is het maar een weekje later, hè!!

J



Daphne
20-8-2010
 Meld misbruik6-8-2010 18:39:04

Wij gaan voor tassen met koffiepads en suikertje in. Ik zie mezelf gewoon niet op alle kasten prijken van de gasten.
De tassen hebben wij gekocht in ikea voor 50 cent per stuk. het idee had ik ergens op de website hier gevonden:-), maar zijn we op geen enkel trouwfeest tegengekomen




wendy
9-10-2010
 Meld misbruik6-8-2010 19:45:46

Hey Sarah, tot nu alleen nog maar positieve reacties gehad van de bedankjes. Heb de site ondertussen al binnenste buiten gekeerd en we gaan voor snoepjes :-) Heb je ook al kriebels? grtjs



Sarah
1-10-2010
 Meld misbruik6-8-2010 21:48:02

@ Daphne: bedankt voor je tip. Lijkt me ook wel een leuk idee
@Wendy: we zullen het eens bekijken. Kriebels heb ik nog niet. Begin er nu pas wat van te genieten. Vandaag de kaartjes afgehaald van bij de drukker. Dat deed ons wel wat.

Groetjes,

S



wendy
9-10-2010
 Meld misbruik7-8-2010 22:21:45

Hey Sarah, ik heb ze besteld onze bedankjes via de site hé. Ik verwacht ze normaal gezien nog deze week of volgende week. Ik laat je iets weten, goed? Super é die uitnodigingen. Wanneer verstuur je ze? grtjs



Sarah
1-10-2010
 Meld misbruik8-8-2010 16:12:18

Dag Wendy,

Ben benieuwd. We gaan eerst een paar van die plantjes bestellen en eens uittesten. Indien OK dan gaan we ze bestellen. Geven jullie dit aan iedereen (ook aan die enkel voor receptie zijn uitgenodigd zijn?)We gaan de kaartjes rond de 15 augustus versturen. Ze zeggen ongeveer 6 weken vooraf en dan hebben nog een 5-tal dagen om de tafelschikking door te geven aan de traiteur.
Waar trouwen jullie ergens? Doen jullie ook gans de riemram?

Groetjes,

S



gaby
16-9-2011
 Meld misbruik8-8-2010 21:44:47

een klein bloemenvaasje, met 1 roosje en wat gipskruid erin.



wendy
9-10-2010
 Meld misbruik9-8-2010 0:59:27

Dag Sarah,

We gaan 1 metalen doosje met gevulde snoepjes geven per koppel. Ben benieuwd om ze te zien. Onze getuigen geven we nog een extra geschenk, weten wel nog niet wat. Onze uitnodigingen gaan we versturen, idd ook 6 weken voor de plechtigheid. Dus een weekje na jullie :-) Wij trouwen in Mariakerke, Gent, en jullie? Hihi, de riemram, jaja.. Grtjs



Geert
2-10-2010
 Meld misbruik9-8-2010 12:06:52

Wij hebben waarschijnlijk wel iets om te snoepen.
Namelijk pralines, met de trouwdatum op, de ringen en een met onze namen.
Was een ideetje van men schoonma.

Ps we trouwen 1 dag later, zijn ze bij jullie ook zo bezig over het weer.
Hier denken ze allemaal dat het te koud gaat zijn of regenen. Maar ik vind dat beetje zever, in de zomer kan het ook slecht weer zijn en begin oktober is normaal nog niet te fris he.

Groetjes tanja




Sarah
1-10-2010
 Meld misbruik10-8-2010 23:43:07

@ Gaby: zal eens nadenken over bloemvaasje. Enkel zie ik het nietecht praktisch. Bang dat bloemen te vlug verwelken.
@ Wendy: in Fabriekspand te Roeselare
@ Tanja : neen over het weer hebben ze het hier bij ons nog niet zo. Wel over suitekledij. Man, man!!! Ik ga er toch van uit dat het een mooie nazomer wordt. Maakt het misschien mezelf wat wijs, maar kom. Zal wel vlug afkoelen, maar dan zit je toch in de zaal. Zolang het geen wind en regen is!!

Grtz,

S


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...