Nu Online
Momenteel zijn er 200 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

28/08/10 bruidjes zijn jullie er klaar voor??

  5-8-2010 17:35:37
Zijn jullie er klaar voor?? Wij wel enkel volgende week mijn kleed gaan passen en mijn ventje zijn kostuum afhalen, nog eens naar de dj en alles is geregeld!!! 1 Week vor de trouw breng ik alles naar onze zaal en dan is het wachten op de grote dag!! Kijk er echt naar uit!! Hoe ver staan jullie? Nog veel plezier!

shanna
28-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1170


Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik5-8-2010 17:50:21

Hey Shanna,

Wij zijn er volledig klaar voor :-) . Zaterdag laatste pas kleed, mijn vriend gaat morgen voor zijn kostuum. Vrijdag komen we samen met de beide families om de tafelschikking te doen. De menukaarten maken we zelf (nog wat knutselwerk :-) ) en ook de kaartjes waar de naam van de gasten opstaan met hun tafelnaam. De versiering voor rond de kandelaars gaan we ook nog maken.

En dan nog oefenen voor onze openingsdans.

Ik kijk er echt al heel fel naar uit. Al lijken de dagen precies trager te gaan, heb jij dat gevoel ook?

In welke gemeente trouw je?

groetjes

sofie



Tine
28-8-2010
 Meld misbruik5-8-2010 18:41:32

Hey,

ik voel me er precies nog totaal niet klaar voor :) En 28/08 komt er echt snel aan...
Volgende week ga ik mijn kleed nog es passen, mijn vriend zijn kostuum is ook in orde. Over zowel mijn kapsel als make-up als juwelen ben ik echter nog aan het twijfelen :S
Ik tut mij normaal nooit op en weet dus nog totaal niet wat ik voor mijn trouwdag allemaal zou doen...

En voor de rest lijk ik precies nog zo 101 dingen te moeten doen en heb ik constant het gevoel dat ik vanalles vergeet... Gelukkig heeft mijn vriend vanaf volgende week verlof zodat we samen heel de dag eens kunnen overlopen. Dan zullen we er zelf wel achter komen (hopelijk) wat ons nog te doen staat.

Groetjes van een onzeker bruidje :)
Tine



shanna
28-8-2010
 Meld misbruik5-8-2010 19:46:04

@ sofie: wij hebben de menu's en kaartjes enzo ook allemaal zelf gemaakt hoor! Idd nog wat oefenen voor de openingsdans! Bij mij gaan de dagen ook wat trager ;-) zal wel normaal zijn zeker.... wij trouwen in melsele (oost vlaanderen)

@ tine: voor de make-up zou ik het vrij neutraal houden hoor, doe ik ook! en kwa planning komt dat wel inorde hoor!! Nog veel plezier iedereen!!



Sarah
28-8-2010
 Meld misbruik5-8-2010 22:24:20

Ik sluit mij eerder aan bij Tine, heb echt niet het idee dat we er klaar voor zijn hier, wij moeten ook nog een heel deel bevestigingen krijgen (hebben blijkbaar onze datum wat laat gekozen) dus aan de tafelschikking kunnen we ons nog niet wagen. Ook bloemen enzo zijn nog niet in orde, begint wel spannend te worden allemaal!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...