Nu Online
Momenteel zijn er 48 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verhuur kledij suite

  17-2-2006 13:28:22
Hallo bruidjes,
heeft iemand van jullie ervaring met labaere in zottegem. Kennen jullie anders nog adressen regio oost-vlaanderen

Kris
25/08/06

kris
25-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 432


sonja
30-9-2005
 Meld misbruik17-2-2006 14:29:45

Wij hebben de kostums (geen pittelairs maar gewoone kostums) voor de suite (vaders, grootvader, nonkels en getuige) bij hen gehuurd. Dit was allemaal heel goed inorde.
Men was eerst vertrokken om pittelairs te huren, maar aangezien enkele mannen van de suite iets of wat uit de normale maten vielen, kon het niet.
Dus als je in de normale maten blijft, is er geen enkele probleem.

Sonja
30.09.05



Mieke
8-7-2006
 Meld misbruik18-2-2006 15:24:06

Hallo,

Ook wij gaan de kledij huren voor de suite bij Labaere in zottegem. Echt zeer goeie service en verkoopsters die weten waarover ze het hebben. Mijn vriend heeft daar zijn kostuum gekocht en ik moet zeggen ze hebben hem zeer snel kunnen helpen, direct de juiste maten. Echt een aanrader. OOk voor de huurkostuums is er nog een ruime keuze.



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik20-2-2006 13:50:29

Dag Kris

Wij zijn op 09/09/05 getrouwd en onze suite is ook de kledij bij Labaere gaan huren.
't was dik in orde!

let wel op: ze hebben geen bancontact en de kledij moet de volgende dag voor 14u binnen zijn.

Groetjes
Vanessa
09/09/05



Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik20-2-2006 14:22:58

Wij zijn de kostuums ook bij Labaere gaan reserveren en m'n vriend heeft daar ook z'n kostuum gekocht. Maar hij heeft dat toch met bancontact betaald denk ik...
Alle mannen zijn ondertussen gaan passen en dat is voorlopig toch goed verlopen. Wat betreft die kostuums terugbrengen: da's een beetje logisch dat je die voor 14u moet terugbrengen vind ik. Trouwens, als je op een zaterdag trouwt, dan moeten die pas maandag terug hé. Morgen gaan we m'n vriend z'n kostuum halen, ben eens benieuwd!

Groetjes,

Sylvie
11/03/06



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik20-2-2006 14:40:17

Ja, bancontact als je een kostuum KOOPT.
De "huurafdeling" is boven, en daar hebben ze geen bancontact. 'k ben het heel zeker, want we zijn naar een bank mogen gaan zoeken.

En wij zijn op een vrijdag gehuwd, dus Kris moesten jullie een vrijdag trouwen: laat ze zeker terugbrengen door iemand anders: want om 14u in een winkel gaan staan na jullie trouwdag.. hum.. niet aan te raden


Groetjes
Vanessa
09/09/05


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...