Nu Online
Momenteel zijn er 52 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

3 weekjes getrouwd

  17-2-2006 9:49:37
We zijn reeds 3 weekjes gehuwd en het was echt een fantastische dag.Daarom geef ik jullie enkele aanraders door voor die mensen die nog op zoek zijn.

-Unif suitekledij:daar was echt keuze genoeg.
-Onze ringen kwamen van Wim Meeussen
-Motel Beveren:zeer goed van ontvangst en lekker eten,drank voldoende
-Ceremonie L.P.P.
-dj Partysound:zeer goede muziek(beetje zoald Q en Donna)en voor elk wat wils...zelfs de niet dansers en oudere mensen vonden het tof.

De meeste adressen zijn wel uit het waasland maar toch ver bekend.Ik hoop jullie van dienst te zijn met onze aanraders.

Groetjes en onze website komt er nog aan.Ik hou jullie op de hoogte.

Anne

Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 924


Kristien

 Meld misbruik17-2-2006 11:01:19

Ons huwelijksfeest gaat ook door in "MOTEL BEVEREN"en dj is net als jullie "DJ PARTYSOUND".

Beide hebben we alde werking van gezien en er was niets op aan te merken.Je hebt waar voor je geld.Komt dan ook nog bij dat we terplaats kunnen onze huwelijksnacht doorbrengen.Dat is toch echt romantisch hé.

Van dj partysound kunnen we ook zeggen dat het een heel toffe man is die echt werk maakt van het feest.Je voelt direct wat je aan hem hebt en de prijs valt echt aardig mee.

27 mei'06



Thomas

 Meld misbruik17-2-2006 11:40:11

Dikke proficiat met het huwelijk en succes.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...