Nu Online
Momenteel zijn er 106 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Alternatief voor ringkussen voor bruidsjongen

  2-8-2010 19:16:14
Hoi iedereen

Wij hebben 2 bruidskindjes voor onze trouw en dit zijn allebei de oudste kindjes van onze zussen.
Het meisje krijgt een bloemmandje met rozenblaadjes die ze dan mag strooien.
Voor het jongetje (mijn metekindje) had ik een ringkussentje voorzien maar nu ben ik aan het twijfelen of ik dat wel voor hem zou pakken.
Hij is een stoere jongen van 4 jaar en ik had graag iets genomen wat beter bij hem past.
Een pluchen beer kan ik ook niet pakken want hij is al 4 en speelt veel liever met auto's.

Heeft iemand een tof idee om hem de ringen te laten voordragen?

Een dikke merci.

Groetjes
Maureen

Maureen
11-9-2010
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1723


heidi

 Meld misbruik2-8-2010 19:44:30

wij hadden 4 bruidskindjes, 3 jongen (waaronder mijn 2 zoontjes) en 1 meisje... het meisje had een mand met bloemblaadjes, daarnaast haar stoere broer, mijn zoontjes gingen binnen met een blokkenkar, en daarop zat een beertje met de ringen aan... was een zeer mooi zicht



Kim
13-8-2010
 Meld misbruik2-8-2010 20:19:54

Hallo
Wij hebben alleen maar bruidsjongens, geen meisjes. Voor de jongen die de ringen mag dragen, heb ik een piratenvlag gekocht. Dat is ook een beetje een knipoog naar de job van mijn toekomstige, want die werkt bij de marine. Onze bruidsjongen (5 jaar) is alvast heel enthousiast!




Astrid
11-9-2010
 Meld misbruik3-8-2010 11:05:09

Wij laten de 3 jongens "gewoon", als ze willen, voor ons lopen... Ze zijn 2jaar, 1 jaar en 364 dagen en 3 jaar. Dus... We zullen ons beter voelen als Bart zijn broer (getuige) de ringen bij hem houdt! :-)
Maar een blokkenkar is wel een super idee... maar maakte dat niet te veel lawaai in de kerk? :-)

groeten,
astridenbart110910.bruiloftsite.nl



Windy
19-9-2009
 Meld misbruik3-8-2010 16:25:59

Ons bruidsjongetje was ook 4 jaar, als ringkussen hebben wij een rode pluchen auto van de tekenfilm Cars gebruikt, hij was er heel fier op en de auto heeft nu een mooi plaatsje op zijn slaapkamer gekregen :-)

groetjes,
Windy



Maureen
11-9-2010
 Meld misbruik4-8-2010 19:56:52

Hoi Windy

Merci, ik ga zeker eens voor de Cars-auto kijken want hij is helemaal gek van Cars.
Ik ga dit weekend eens de speelgoedwinkels aflopen :-)



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...