Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Pennen graveren

  2-8-2010 11:40:33
Dag bruidjes en bruidegommetjes,

Ik zou onze getuigen een pen willen geven om te gebruiken bij het ondertekenen van het huwelijksregister.
Nu is mijn vraag wat ik precies zou laten in graveren.
Ofwel de naam van de getuige ofwel onze namen met de huwelijksdatum.
Wat denken jullie hierover?

Alvast bedankt.

Groetjes

Tineke

Pieter
21-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 2487


Lien
7-5-2011
 Meld misbruik2-8-2010 12:58:12

Hallo,

Wij hebben pennen gegeven met de voor en achternaam van de getuige erin, ze waren heel heel blij

groetjes




Jolien
6-8-2011
 Meld misbruik2-8-2010 15:01:07

Wij gaan dat ook doen. Ik twijfel over hun naam ofwel de vraag 'Wil je mijn getuige zijn?'
Ik vind op zich de vraag in de pen wel origineel en leuk, maar als ze dan 'ja' gezegd hebben, lijkt het zo'n stomme zin die er dan blijft opstaan.
Wat denken jullie?




imke
9-10-2010
 Meld misbruik2-8-2010 17:31:53

wij zouden heel graag laten graveren "Bedankt, x! Onze namen en datum". Zo 3 regels maar we vinden nergens waar ze dit doen. Kan iemand daar mss mee helpen?



Prisca
15-5-2010
 Meld misbruik2-8-2010 17:41:38

Wij hebben de namen van de getuigen zelf laten graveren, en die waren echt enthousiast!



elke
31-7-2010
 Meld misbruik2-8-2010 18:56:21

wij hebben onze namen en de datum erin laten graveren.
het waren dus 2 regels, dit hebben we bij een drukker laten doen wat ook schoolgerief verkoopt



Nele
14-5-2011
 Meld misbruik2-8-2010 19:31:44

Hoi,
Ik heb bij Vistaprint een pen laten graveren. Het was voor mijn zus, die ik als getuige ging vragen. Ik heb er dit op laten zetten: 'lieve zus, wil jij mijn getuige zijn?'
Ze was er superblij mee.
Groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...