Nu Online
Momenteel zijn er 269 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

komt écht wel dichtbij

  2-8-2010 9:53:37
Hey bruidjes,

Oeioei het komt wel écht dichtbij nu de kriebels en zenuwen komen stilaan toch wel hoor. En ik slaap ook wel wat minder goed.
Zaterdag ben ik mijn kleed gaan halen. Ben er nog altijd wég van en de retouches waren proper gedaan. Ik ben ondertussen al héél veel naar mijn kleedje gaan kijken en kan niet wachten om het aan te doen.
Morgen moet ik nog naar de kapper om mijn haar te laten kleuren en nog eens een laatste keer mijn proefkapsel te bekijken.
Heb nu ook mijn something old, something new, something borrowed (dankjewel aan mijn zusje) en something blue.
De ballondecoraties komen ook in orde nu we eindelijk de juiste kleur ballonnen gevonden hebben.
Mijn schoenen komen uiteindelijk ook nog in orde. Ik heb gisteren aan het kuisen en strijken geweest ermee en heb me zo'n bus aangeschaft om het leder te "rekken" en bij Torfs ook nog een bus gekocht om mijn voeten in te spuiten (het legt er een 'zijdelaag' rond zodat er geen wrijving of irritatie mogelijk is).
Alle afspraken zijn gemaakt enzo dus het mag komen!
Hopelijk gaat het mooi weer zijn, maar voorlopig vallen de voorspellingen wel mee.

Succes aan alle bruidjes van 07/08/2010!

Groetjes,
ilse

ilse
7-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1488


Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik2-8-2010 10:49:59

Hallo,

Bij ons is het lijstje ook aant korten... Maar al die kleine dingetjes kunnen ook frustrerend zijn. Ik probeer mij er rustig bij te houden (voor zover dat gaat). De nachtrust is nog oké, ik val als een blok in slaap... ben zo moe. Ik hoop tegen zaterdag wat uitgeslapen te zijn. Vanaf morgen namiddag heb ik verlof en kan ik mij 100% op de afwerking zetten. Het enige wat op dit ogenblik wat minder is zijn natuurlijk de weersvoorspellingen, maar ik geef de moed niet op. Heel veel succes...

Groetjes
Annelies



Edel
7-8-2010
 Meld misbruik2-8-2010 19:12:37

Hey,

Ik moet morgen ook nog één dag werken en nog een paar kleine zaken regelen!
Waar hebben jullie van die ballonnen gevonden?
Ik hoop dat het niet regent zaterdag!!!!

Groetjes,
Edel




Vicky
7-8-2010
 Meld misbruik2-8-2010 19:23:57

ik heb mijn ballonnen besteld bij 'balloonies uit grobbendonk'. Google het maar eens.

Ik hoop idd op mooi weer zaterdag, maar voorlopig ziet het er echt wel regenachtig uit... :-(
hopelijk zijn het dan maar wat buien (die hopelijk dan ook nog eens vallen terwijl wij net in de kerk zijn of al in de feestzaal...)
Ah ja, regen of niet, mijn dagje zal er niet door vergald worden...
'k heb mij een mooie paraplu aangeschaft en die zal dan dienst kunnen doen :-)





ilse
7-8-2010
 Meld misbruik3-8-2010 7:35:04

Hey dames,
België is een klein landje dus het weer kan hier vlug omslaan. Soit we zullen het spijtig genoeg moeten doen met het weer dat we krijgen. Der valt daar niks aan te veranderen hé.
Wat de ballonnen betreft, wij hebben de onze gaan halen bij de Kadodoos in Wuustwezel. Daar hadden ze echt keuze uit veel verschillende kleurkes (turquois is schijnbaar niet gemakkelijk te vinden). Wij gaan onze ballondecoratie zelf maken da scheelt namelijk zeer veel euro's. Ik wou eerst zo'n zuil maar dat kost 80 euro. Wij gaan nu zelf 2 grote bloemen maken en zijn maar 10,50 euro kwijt!
Ik heb pas vrijdag verlof omdat er toch niet zo veel meer moet geregeld worden maar ik denk dat ik de komende dagen meer zal zitten dagdromen dan werken
Groetjes,
ilse


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...