Nu Online
Momenteel zijn er 204 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 14 dagen!!!

  30-7-2010 14:25:33
ja lap, hier komt het serieuse nagelbijten en de nodige stress ... wie had dit ooit gedacht dat ik zo'n stresskip zou zijn.
Nog 14 dagen op de teller ... ja op zaterdag 14 augustus trouwen we.
Eergiteren ons huwelijkscontract getekend en ingediend bij het stadhuis.

We moeten nog de volledige tafelschikking doen, maar mijn verloofde is sinds vandaag thuis met vakantie dus ik zal hem wat in het werk steken :-) Alle tafelnamen en kaartjes moet ik gewoon nog printen en uitknippen, is maar 1 avond werk denk ik en we zijn met 2.

Zijn er dingen die ik vergeet? Over het hoofd zie??
Als je nog iets weet die belangrijk is, let me know.

Nu nog hopen op een graad of 23, geen wind, geen regen ...
Jaaa tis bijna zover!!!!!! En dan ... op reis!!!!

Groetjes,
Ellen



Ellen
14-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1199


natacha
14-8-2010
 Meld misbruik30-7-2010 14:46:46

hey wij trouwen ook die dag zoals ik al verder heb gekeken op de weer kaart gaan we toch een 26gr krijgen dus das al goed he,nu beginnen de zenuwen ook op te komen bij mij !!ben ik nx vergeten endergelijke ,denk da we ons een beetje druk maken om nx zaols ik lees van de bruidjes die getrouwd zijn !!wij wouden ook eerst kaartjes zetten maar vind da onbegonne werk daarom heb ik als versiering ballonnestukjes laten maken en aan begin van de tafel 1ballon met een nr op en aan de ingang zit een persoon en die geef de nr door aan de gasten aan welke tafel ze moeten zitten en daar moeten ze dan maar een plaats kiezen !!wij doen ons zaal al vrijdag helemaal in orde en hopen da alles goed komt he maar zoals ik al zei het zal allemaal mee vallen de dag zal heeeelll snal om zijn
groetjes tacha



Angelique
14-8-2010
 Meld misbruik30-7-2010 15:09:30

Hey
Wij trouwen ook op 14 augustus en hier ook stress gisteren met de fotograaf naar de locatie's geweest en de ceremonie meester langs gekomen om het laatste in orde te brengen heb deze nacht geen oog toe gedaan ik zag alles in een film voorbijgaan amai en dan nog op de koop toe morgen mijn vrijgezelleavond waar ik niets mag van weten stresssss!!!!!!!!!!



Ellen
14-8-2010
 Meld misbruik30-7-2010 15:15:37

Wij hebben onze vrijgezellen 3 weken geleden gehad ... het was super.
Ze hebben niet te wild gedaan en s'avonds hebben we met de mannen samen gekomen wat nog meer dolle pret was.

Het begon de vrijdagavond en eindigde de zondagavond.
Ik die normaal nooit veel drink, heb genoeg gedronken voor de rest van het jaar, maar alles is proper en leuk gebleven.

Blijkbaar is 14/08 nog een populaire dag om te trouwen.

laat de stress maar komen ... zolang het niet te wordt :-)



stefanie
14-8-2010
 Meld misbruik30-7-2010 16:25:09

Hallo,

ook voor ons is het nog 14 dagen, inderdaad 14/08 is blijkbaar heel populair.
Vanavond moeten we nog de pitalairs een laatste keer gaan passen en morgen nog een keer mijn kleedje hopelijk zal het nu op maat zitten en vermager ik nu niet meer tot na de trouw (k ben ondertussen al 60kg kwijt).

Wij moeten enkel nog een keer naar de zaal gaan en de bus bellen en voor de rest moet ons zoontje nog nieuwe schoentje hebben, daar wachten we een beetje mee want hij is 2 jaar en groeit enorm.

Kijk er echt naar uit om samen met mijn zoon de kerk binnen te wandelen naar mijn man die vooraan aan het altaar zal wachten.

Hopelijk hebben we mooi weer e, zeg op welke site kan je dat al zien welk weer ze voorspellen voor 14/08

en Raar maar stress dat heb ik voorlopig nog niet, t lijkt of het nog maanden zal duren en toch is het maar 14 dagen meer

Veel succes aan iedereen en maak er een mooi dag van :-)




natacha
14-8-2010
 Meld misbruik30-7-2010 17:24:29

weerverwachting moet je op google kun je 14 dagen op voorhand zien



Irina
14-8-2010
 Meld misbruik30-7-2010 17:24:33

Hey,

hier ook nog 14 daagjes :-)

Stress heb ik momenteel nog niet. Ik kijk er vooral héél hard naar uit!!!

Op welke site kan je zien welk weer het wordt? Ben toch ook een keertje benieuwd hoor :p

Hier zijn het nog kleine zaken om af te werken, nog een paar mailtjes ter herinnering sturen, de suite inlichten van uren, ...
Toch speelt de dag al meermaals door mijn hoofd, maar mijn slaap laat ik er momenteel nog niet voor :-)

Groetjes en ik wens iedereen die op 14/08 trouwt een mooie dag toe (maar dan anderen ook natuurlijk !!!)




Ellen
14-8-2010
 Meld misbruik31-7-2010 9:13:38

@stefanie .... 60kg!!! Profiiat!! Ik ben er zelf ook 13 kwijt en heb er veel moeten voor doen maar ik ben trots dat ik heb vol gehouden.

@ iedereen anders, laten we hopen op mooi weer, niet te warm, ne graad of 23 en geen wind en vooral geen regen :-))

Ciao,
Ellen



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...