Nu Online
Momenteel zijn er 44 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaring met VIDEOMANIE ?

  16-2-2006 10:30:24
Heeft iemand van jullie reeds met VIDEOMANIE samengewerkt ?
Heb me laten vertellen dat ze door vele zaaluitbaters niet meer zo graag gezien worden: veel capsones, wensen op feesten steeds stevig mee te eten en drinken, komen met vele grote en storende (veel verbruikende) lichtspots aandraven, laden hun batterijen op ... Begrijp wel dat cameramensen hun werk moeten doen, maar ideaal lijkt me dit niet als ze in onze opdracht een huwelijksreportage zouden maken. Als er geen goede wisselwerking is tussen de uitbaters, obers, en de cameraman ...
De kwaliteit van en de vraagprijs voor een reportage zou overigens niet slecht zijn. Iemand ervaring met deze mensen ?

Luc

Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1142


FILIP

 Meld misbruik16-2-2006 16:22:25

Geachte luc kijk ook eens op de site hier onder videoreportages
michien vindt je wel iem naar uw goesting? en mensen zonder capsones mvg filip.



Erna

 Meld misbruik16-2-2006 19:10:15

Luc, op deze website onder 'videoreportages' vind je beslist professionele mensen die weten dat zij niet moeten opvallen op die dag, maar dat jullie in het centrum van de belangstelling staan Daarenboven is meestal hun prijs niet extra duur, maar dat kan je gemakkelijk te weten komen door een mail te sturen, een kleine moeite En je bent zeker van een geslaagde reportage te krijgen



Anne

 Meld misbruik17-2-2006 9:19:13

Ik za



Anne

 Meld misbruik17-2-2006 9:24:46

ik zag hem al enkele keren aan het werk en ze lopen inderdaad konstant met zware lampen rond.Het is net alsof je in het midden van een filmset staat.Van romantisch dansen is er geen sprake zolang ze er zijn.Zelfs de dj mag zijn spotts niet gebruiken(zogezegt omdat het een verkeerd beeld geeft in de reportage,iets met lichtinval).
Eerlijk gezegt,bij mij komen ze niet omdat ze iedereen het lastig maken op de grote dag.
Je bekijkt het maar,het is maar mijn gedacht over hen.

Succes ermee



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik17-2-2006 10:08:48

Dag Luc


Wij hadden Elite Music uit Oostende als cameraploeg. en dat was dik in orde. we hebben zeker geen "last" gehad van hun camera's of van licht. en het zijn enorm toffe mensen om mee samen te werken.

Videomanie ken ik niet, maar als het echt zo zou zijn, dat ze zo storend over komen. zou 'k het niet aanraden, 't is niet de moment om je te lopen ergeren aan zo' n toestanden.

Groetjes

Vanessa
09/09/05



Theo

 Meld misbruik25-2-2006 20:48:12

Luc en Anne
Jullie zijn slecht ingelicht.Waarschijnlijk door concurrenten die ons steeds belabberen via deze site .Nu zijn het de zaaluitbaters die ons niet wensen.Enkele weken terug stond ongeveer hetzelfde te lezen,maar dan waren het de fotografen die met ons niet zouden samenwerken.Op mijn vraag : wie zijn die fotografen??
Geen antwoord..
Nu is mijn vraag,als je het lef hebt,kan je ook antwoorden op de vraag: Wie zijn deze zaaluitbaters ??
Ten tweede: Wij eten NOOIT op een trouwfeest ,klanten van ons kunnen dit bevestigen.Trouwens het staat duidelijk te lezen in onze voorwaarden iii
Tot spijt van wellicht die zaaluitbaters,die ons daardoor niet wensen...ze verdienen aan ons niets !!!
En dat verhaaltje van die spots is ook uit jullie duim gezogen.
Je zou ons beter leren kennen als je ook maar de moed had,eerst met ons contact op te nemen.
Het ga je goed !
En Anne ,waar heb jij ons zien rondsleuren met "zware" spots.
Erna kennen wij al langer,het zijn ook concurrenten.Het zou mij niet verwonderen dat al deze negatieve berichten door haar verstuurd worden,telkens onder een andere naam.
Theo
Vanwege Cameraclub Videomanie
www.videomanie.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...