Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stemmen op onze foto!!!!

  29-7-2010 20:51:09
hey,
wie stemt er op onze foto?
je kan hem bekijken op deze sitePink Lady®
pinklady-mariage.axome.cc
Bij de appel Pink Lady® kan ik mijn huwelijksreis winnen! Stem op mijn trouwfoto: http://pinklady-mariage.axome.cc/?lang=nl
er is wel iets fout gelopen, de foto staat onder de naam goovaerts- gunter

dank u
grtjs jessie

jessie
24-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1388


natacha
14-8-2010
 Meld misbruik29-7-2010 20:58:15

voila se juist gebeurd heb op jullie gestemd, veel geluk en hopen da jullie mogen winnen he



Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik29-7-2010 20:59:44

Gestemd! Nog even een vraagje: waren jullie dat die ook Marec als fotograaf hadden?



jessie
24-7-2010
 Meld misbruik30-7-2010 0:35:04

dank u voor al te stemmen!
@ claudia: ja dat waren wij binnen 3 weken hebben we onze foto's en albums ben benieuwd maar ben er zeker van dat ze goed gaan zijn!
grtjs jessie



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...