Nu Online
Momenteel zijn er 38 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksspeech

  28-7-2010 21:52:10
Beste Bruidjes en Bruidegommetjes,

Met nog 24 dagen op onze teller staan we nu al even stil bij onze huwelijksspeech.
We ondervinden een moeilijke start, zouden graag een aantal voorbeelden willen bekijken.

Dus als je zelf je huwelijksspeech hebt geschreven of je hebt een goede gevonden via internet, gelieve ons deze door te mailen naar tinekeleyman@hotmail.com.

Alvast bedankt.

Groetjes

Tineke

Pieter
21-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 3870


Yenda
16-7-2011
 Meld misbruik28-7-2010 22:24:22

Wij zitten met hetzelfde probleem!
Voorbeelden mogen ook steeds doorgemaild worden naar yenda at live.be

Bedankt!



Kirsten
13-5-2011
 Meld misbruik29-7-2010 8:20:18

ze mogen ook altijd doorgemaild worden naar "kirsten en willem trouwen @ gmail.com" maar dan zonder spaties

super dank je!




stefanie
14-8-2010
 Meld misbruik29-7-2010 9:20:12

En terwijl jullie hier bezig zijn mag je ook altijd sturen naar stefanielooten@telenet.be We hebben nog 15 dagen en de spanningen beginnen te komen.



Koen
18-9-2010
 Meld misbruik29-7-2010 13:24:22

Als jullie dan toch bezig zijn, vergeet mij dan ook niet :-)
koen.vyvey@telenet.be

Dank je wel!



Cindy
21-8-2010
 Meld misbruik29-7-2010 15:52:16

Ook hier weinig inspiratie ......
cindy_ackermans@hotmail.com

Dank je wel!



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik29-7-2010 17:25:45

Dit was de taak van mijn ventje maar ja.... De avond voor de trouw, nog niks hoor. Ik heb dan vlug nog wat puntjes op een briefke gekrabbeld.

Dit was't zo wat in't kort:
Welkom, bedankt om te komen.
Bedankt ouders, getuigen, iedereen die geholpen heeft om onze dag in goede banen te leiden...
Sebiet eten en daarna die kilootjes er op de dansvloer terug afzwieren
In de gang loopt een powerpoint presentatie tot na het dessert
Daar staat ook het gastenboek, gelieve iedereen hier iets in te schrijven
er zal ook voor iedereen nog iets klaarliggen (bedankje mini mercikes)
Smakelijk

groetjes, Carolina


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...