Nu Online
Momenteel zijn er 110 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

twijfels......

  15-2-2006 22:50:02
Pfff...nu de belangrijkste dingen vast staan en ik voorlopig even niet veel hoef te doen (nog 198 dagen te gaan) slaan de twijfels ook toe! HELP!
Ik twijfel over mijn jurk...ik kijk expres niet naar andere jurken maar ja..soms zie je er eens 1 natuurlijk en die vind ik dan ook mooi en dan twijfel ik of ik wel de goede gekozen heb.
Dan twijfel ik weer over het feest, toch niet die andere lokatie? Dan weer over de gasten die we zullen uitnodigen. Die ene vriend nu wel of niet??
Ga zo maar door...
Ik lig er wakker van zeg...
Hoe was dat bij jullie? En wat doe ik hieraan/tegen? Ik wordt soms zot van mezelf!

Groetjes Mireille
01-09-2006

Mireille
1-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 453


Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik16-2-2006 7:30:32

Hey Mireille,

wij trouwen op dezelfde dag als jullie.

Soms begin ik ook een beetje te twijfelen aan de jurk, maar ik denk dan steeds terug aan de blije gezichten en de goedkeurende blikken van mijn moeder en schoomoeders, en dan weet ik dat het zeker mooi zal zijn. Weet je, je toekomstige kan niet vergelijken met andere jurken en zal het dus zeker mooi vinden.

Het feest en de locatie, daar twijfel ik niet aan... Wel begin ik mij zorgen te maken over de uitnodigingen enzo, we hebben namelijk nog totaal geen idee wat we willen doen.

Wat heb jij al allemaal geregeld? Binnenkort mogen we in ondertrouw gaan hé. Spannend!

Lieve



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik16-2-2006 7:59:12

Ik twijfel enkel aan de jurk. Nu mijn eerste pas nadert (begin maart) slaan die twijfels weer dubbel zo hard toe. Wat als ik hem echt niet meer zo mooi vind, of ik er toch niet zo goed mee sta? Ik denk dat elke bruid dit wel heeft....



robben
20-5-2006
 Meld misbruik16-2-2006 8:29:58

Ik twijfel ook enkel aan de jurk! Ik ben zelfs nog eens gaan terugkijken in de winkel want mijn eerste pasbeurt is 11 maart en ik heb de jurk in november gekocht.
Ik heb enkele weken wel de fout gemaakt door op websites naar andere jurken te kijken en dan lijken die zoveel mooier hè... Maar het zal allemaal wel in orde zijn als ik de jurk op mijn eerste pasbeurt nog eens aantrek. (hoop ik :) ).
Dus ik denk dat er wel meer bruidjes zijn met zoveel twijfels!
Isabelle 20/5/2006



Ellen
22-4-2006
 Meld misbruik16-2-2006 9:53:00

Hallo
Ik ben altijd van het principe dat de eerste keus meestal de beste is. Dat houd ik een beetje in mijn achterhoofd en zo vermijd je veel twijfels.
Dus alles komt wel goed.
Vele groetjes Ellen



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik16-2-2006 10:06:59

Know the feeling... Ik twijfel vooral over mijn kleed. Ik was verliefd geworden op een onbetaalbaar maar prachtig kleed van Nicky Vankets, maar dat was echt te duur voor 1 dag te dragen. Dus ben ik voor de tweede keuze gegaan. Mijn mama en beste vriendin vonden dat mooier, klassieker (maar ik ben meer aan die speciale stijl). Dus ik moet gewoon hen vertrouwen. En ik ga zeker iedereen verrassen door in een klassiek wit kleed te verschijnen, iedereen is al bang wat ik ga aanhebben!

Van de locatie heb ik niet zoveel twijfels omdat ik alleen nog maar positieve dingen heb gehoord. Over de gasten heb ik dan weer wel veel twijfels, mijn gastenlijst lijkt wel dagelijks te groeien.

En dan is er mijn moeder die op alles commentaar heeft, en als ik iets volledig zie zitten doet ze me nadien weer twijfelen omdat het niet is hoe zij het zou doen. Ik moet iedere dag zeggen tegen haar: 'tis onze trouw'. En dan kijkt ze zo verbouwereerd en zegt ze ' Ik wil alleen maar helpen' en dan zit ge weer met schuldgevoel natuurlijk. Grrr!

Dus ik denk dat die twijfels normaal zijn. En van de jurk, de dag zelf zijt ge natuurlijk helemaal opgemaakt en uw haar gedaan, en manicure en zo...

Groetjes

Vicky
09.09.06



Van Daele
16-12-2006
 Meld misbruik16-2-2006 21:25:01

Hallo,

Ik trouw in december en heb vorige week mijn jurk gekozen.
Het is er een van piere yves geworden, maar ik twijfel ook sterk daar ik een ander van linea ook wel leuk vond.
Ik lig ook al een ganse week te tobben erover.
Ik kan enkel vertrouwen op diegene dioe het hebben gezien en die het mooi vonden.
Maar zit nu steeds in boekjes te kijken en te denken dat vindt ik specialer of dit.
Trouwen, een stress volle bezigheid dus.
Groetjes
An



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik16-2-2006 22:52:59

Hoi Mireille,

Ik moet zeggen dat ik tot enkele weken geleden zeker was van mijn keuze van trouwjurk maar door hier berichten te lezen van bruidjes die twijgelen is de twijfel ook bij mij de kop op gestoken. Ik heb nl gekozen tussen 2 mooie kleedjes van Raffa! Die ene kostte gewoon 3/4 meer dan deze die ik nu heb. Ik vond ze allebei even mooi maar ik kan het niet laten om me voor te stellen hoe ik er had uitgezien in die andere 'dure' jurk! Ik vind hem zo mooi en vind het jammer dat mijn keuze gebasseerd is op de prijs!

Ik hoop dat ik op mijn eerste pasbeurt, jammer genoeg maar in juni terug het 'WAUW' gevoel krijg!

Grtz Debra
11/08/06
http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl



Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik16-2-2006 23:53:02

ik ben niet alleen...gelukkig, dat stelt toch ook al gerust hoor. Ik kan pas binnen 2 of misschien wel 3 maand mijn jurk voor de eerste x passen. Ik heb deze laten maken vandaar. Maar ja...goed, ik kijk gewoon niet naar andere. En zoals hier al gezegd..niemand die weet hoe een andere jurk eruit had gezien dus ik ben de enige die die twijfels heeft, haha. Zo had ik er nog niet tegenaan gekeken.
En Lieve...wij gaan 25 feb voor onze uitnodigingen op pad, we laten dan foto's maken en daar wordt de kaart dan weer van gemaakt. We konden niks moois vinden in de boeken en zijn nogal zot van foto's (vooral ikke dan) vandaar dat we hiervoor gekozen hebben.
Verder staat de lokatie al vast (is geboekt) en de gemeente en kerk komen dus binnenkort.
De jurk is al in de maak, ventje gaat nog op pad voor zijn pad maar daar heeft hij nog tijd genoeg voor vind hij zelf. Dan nog een klein pakje voor ons zoontje.
Het misboekje is af op de details na dan.
Uhhh..de huwelijksnacht is geboekt, de bedankjes zijn besteld.
Ik moet nog op pad voor bloemen.
Mijn kapsel wordt verzorgd, enkel nog iemand voor make-up zoeken maar daar heb ik al iemand voor op 't oog.
De ringen zijn uitgezocht (op het internet) maar we moeten nog onze maten laten opnemen en dan bestellen.
De trouwauto...dat is nog een issue zeg maar...wat ventje wil is nogal duur dus daar zijn we nog over aan het denken.
Wat dan nog?
Volgens mij ben ik dan al een heel eind....

Groetjes Mireille


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...