Terug naar overzicht
Veritas, claire's, six, ... groetjes!
Zo'n proefkapsel laten doen is altijd fijn e. Ik ben vorige week geweest. Ik ga nog wel een keer terug, want er zouden nog enkele aanpassingen moeten gebeuren :-) Van waar in de kempen kom je? en welke kapper? succes nog!
Carmen, ik ben van Grobbendonk en mijn kapster is 't Salon in Herenthout. groetjes
Hey, Ik ben van herselt en ga bij kreatos in westerlo!
Ik had 6 curlies besteld via lesjalerie.nl. Geen aanrader: eerst heb ik een bedrag overgeschreven maar ik kreeg niks toegestuurd. Ik heb dan gemaild en bleek dat hun 'computersysteem niet goed werkte'. Ze hadden zogezegd geen bestelling ontvangen. Dan bleek ook dat ik eigenlijk maar 2 curlies had betaald dus moest ik nog bijbetalen voor die 4 andere. Dan was alles in orde maar een aantal weken later had ik nog niets gekregen. Weer gemaild, zij zeiden dat ze hadden opgestuurd. Ze zou het dan nogmaals opsturen...die dag nog (dit doe je toch ook niet als je zeker weet dat je het hebt verzonden?). Een week later heb ik het pakketje dan eindelijk gekregen (Nederland is zo ver toch niet?). Dus ik heb er 2 maanden over gedaan om 6 curlies te krijgen :-).