Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

originele trouwuitnodigingen

  26-7-2010 22:30:12
Hallo!

Ik ben een beetje aant rondneuzen en op zoek naar leuke/originele trouwuitnodigingen!

Iemand een leuk idee of voorbeeldje, je kan me steeds een berichtje laten op vandendaele.nathalie@gmail.com

Heel erg bedankt!

groetjes,
Nathalie

nathalie
2-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 2411


kitty
11-9-2010
 Meld misbruik26-7-2010 23:28:07

Die van ons wordt alleszins goeed onthaald :)

Is gemaakt via poobies.com

Aangezien wij een vermoeiend koppel zijn voor de medemens omdat wij elkaar vaak in de haren vliegen wouden we heir gebruik van maken in onze uitnodigingen. Pas op, we maken geen ruzie hoor, we zijn gewoon nogal bruut met woorden in onze omgang met elkaar.

Vandaar vooraan: 2 foto's van ons vechten en de woorden 'een koppel vol passie...'
En achteraan: 1 foto van een liefdevolle omhelzing en 'trouwt 11-09-2010'

Iedereen vond dit echt iets voor ons :)

x Kitty



Nathalie
7-8-2010
 Meld misbruik27-7-2010 0:31:35

hallo

Wij wilden ook eens iets anders doen en ik heb flessenpost gebruikt voor onze uitnodigingen. Je kan de foto's bekijken op http://www.7augustus10.bruiloftsite.nl
Ik heb er echt heel veel positieve reacties op gekregen!!
Iedereen vond het eens wat anders.
Je kan ze bestellen op flessenpost.nl en helemaal zelf in mekaar steken zoals jij dat wil!!

Succes
Nathalie
07/08/2010



Carmen
20-10-2010
 Meld misbruik27-7-2010 8:30:02

Hey,

Ook wij hebben onze eigen uitnodigingen gemaakt via poobies.nl Er staan veel voorbeeldkaartjes op. Wij hebben een zwart kaartje met witte tekst en rood als afwerking. Wij hebben geen vouwkaartje.
Wij zijn heel tevreden over de service van poobies. We zullen direct onze bestelling opnieuw doen!

Hopelijk vinden jullie uitnodigingen naar jullie wens.

groetjes



Ann
6-8-2010
 Meld misbruik27-7-2010 14:23:01

Hallo,

wij hebben een collega gevraagd om een soort karikatuur te maken van ons samen met onze kindjes. Het zijn de kindjes die uitnodigen voor ons huwelijk.

Was ook zeer goed onthaald, we waren echt herkenbaar alsook de kindjes. Dezelfde persoon heeft de geboortekaartjes gemaakt van onze kindjes dus heeft hij de lijn doorgetrokken. Echt super werk!!

Hopelijk vinden jullie iets waar jullie in goed voelen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...