Nu Online
Momenteel zijn er 159 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aftellen!!!

  25-7-2010 23:55:19
Hallokes medebruidjes,

Nog 5 daagskes, eigenlijk sebiet nog 4...
Ik heb een weekse verlof en de organisatie loopt op volle toeren! Het weerbericht was tot vorige week stabiel maar daar is ondertussen verandering in gekomen. We zien wel hoe het zaterdag zal zijn. Daar kunnen we toch niets aan veranderen. Maar als we moesten kunnen kiezen... Hoe zit het met de bruidjes van vrijdag 30 en zaterdag 31juli?
Moeten er nog veel gebeuren? Niet te veel zenuwen?

Grtjs

Tineke
31-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1289


Marijke
30-7-2010
 Meld misbruik26-7-2010 6:51:09

Hallo,

Het is inderdaad jammer van het weer, maar zolang het hopelijk niet heel de dag regent ben ik heel blij. Natuurlijk zijn foto's in de zon mooier, maar daar kunnen we inderdaad niets aan veranderen.
Heel veel moet er niet meer gebeuren, maar toch brengen de laatstse dagen meer stress mee dan verwacht.
Nog 4 drukke dagen en dan proberen er goed van te genieten.
Ik heb voor de moment nog niet teveel zenuwen, maar ze zijn toch stilletjes aan het opkomen. Ik denk dat ik donderdag niet veel zal slapen ;-)

Groetjes
Marijke



Nele
31-7-2010
 Meld misbruik26-7-2010 7:55:22

Hey!

Het weer baart me toch ook wat zorgen maar ja daar kunnen we niet veel aan veranderen. Hopelijk is het droog en schijnt het zonnetje een beetje voor de foto's in de voormiddag. En regent het niet als we uit het stadhuis en de kerk komen. Duimen dus!
Voorlopig heb ik nog geen zenuwen maar het speelt wel constant in je hoofd hè. Wij zijn met de meeste dingen klaar : misboekjes, cadeautjes om uit te delen aan de kerk aan de kinderen, gastenboek, .... Gisteren ook nog eens naar de feestzaal geweest. Ik zou enkel nog een manier moeten vinden om iedereen hun tafel te laten vinden. We zijn met 135 personen dus ik denk dat dit wat lang gaat duren voor iedereen afgeroepen is. Soms een ideetje?




Joke
31-7-2010
 Meld misbruik26-7-2010 8:26:20

Hoi,
ik volg het weerbericht ook op de voet, maar vrees dat we er niks aan kunnen veranderen. Ik heb zelfs geen paraplu's voorzien, moet ik die dan nog zoeken?
Voor de rest is het zo goed als allemaal in orde.
Kostuums suite en bruidegom afhalen, mijn kleed afhalen
dankwoord schrijven...
En natuurlijk inpakken voor de huwelijksreis. Dat zal het zo was zijn dnek ik.
Ik ben reeds zeer zenuwachtig en ik denk ook dat ik vrijdag zeer weinig zal kunnen slapen.
@ Nele: Wij werken met snoeppotten op tafel. Iedere tafel heeft ander snoep en de mensen krijgen bij het binnengaan een zakje met die soort snoep, maar dan moet je dit natuurlijk ook allemaal nog vullen he
Anders met muziek ofzo?
Groetjes en succes!



Sara
20-8-2011
 Meld misbruik26-7-2010 9:58:28

Laatste feestje waar wij zijn geweest hadden ze cartoons afgedrukt en met een staandertje op tafel gezet. vb. tweety en sylvester en dan hadden de mensen een kaartje gekregen bij het binnenkomen met dezelfde cartoon. Is ook weer even organisatie uiteraard. Snoepjes vind ik een schitterend idee :-) mss gebruik ik het zelf ook wel



Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik27-7-2010 12:20:08

Hey Tineke,
Wij trouwen vrijdag ... alles is nu super spannend aant worden, en ik denk dat de mensen uit mijn directe omgeving kennis maken met een echte helse bruid... Ik loop op de toppen en al wat misgaat begin ik te huilen of schiet ik uit mijn sloffen. Nooit gedacht dat ik zo zou zijn.
Ik moet nog de laatste hand leggen aan mijn gastenboek (er staat een er was eens .... verhaal in over het leven van mij en mijn verloofde (nu nog). Ik moet nog 8 Naamkaartjes schrijven. Liedjes op CD zetten (openingsdans, vader-dochter dans), haar kleuren, en bij familie nog eens langsgaan om mijn draaiboek voor te leggen. En ook nog langsgaan bij de feestzaal,... die zijn namelijk tot morgen in verlof (stresseen) maja... al de rest is in orde... Denk ik.
Ik hoop ook op goed weer en dat ik niks vergeten ben :s
Groetjes en geniet van je dag !!!!!!!





Tineke
31-7-2010
 Meld misbruik27-7-2010 21:20:28

Hellokes allemaal,

Hier begint het ook spannend te worden. Vandaag te weten gekomen dat er een andere DJ zal spelen op ons feest, diegene die wij gevraagd hadden zit momenteel in het buitenland! Hij heeft al iemand anders verwittigd omdat hij er hoogstwaarschijnlijk niet gaat zijn! Ik weet natuurlijk niet of die andere persoon even goed is...
En voor de muziek ga ik ook nog es moeten zien want The Theme song van the pirates... had hij niet! Pff. Efkes nen domper!
Straks nog de naamkaartjes kleven en morgen de menu's. In afwachting van gastenboek dat nog moet geleverd worden. Voor de rest nog naar de winkel voor de middaglunch.
Het weer ja... duimen.
Voor ideetjes om aan tafel te gaan: Wij doen alles op de traditionele manier (lees mss wel ouderwets). Maar de namen worden afgeroepen en aan de tafels staan hun namen.
Mss dat ik ook nog anders wel vr snoepjestafels ga... ;-)

Geniet van jullie dag allemaal! Grtjs


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...