Nu Online
Momenteel zijn er 55 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

collega's

  14-2-2006 19:50:12
Beste medebruidjes,
Nodigen jullie ook je collega's uit op het avond/dansfeest? Als jullie dit wel doen komen de partners van de collega's dan ook mee? Je kan moeilijk zeggen dat dat niet gaat ook al ken je die partners niet? Ik vraag me dit gewoon af?
Groetjes Ellen

ellen
23-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 25 | Gelezen: 480


davida
7-9-2008
 Meld misbruik14-2-2006 19:54:59

hey ja wij nodigen collegas uit van mij en mijn vriend en sommige partners kennen we niet maar zullen toch gevraagd zijn ik vind dat het moeilijk is om te zeggen dat die mensen niet mee mogen komen ook al ken je ze niet dat is een goeie gelegenheid om ze te leren kennen groetjes



Ellen
21-10-2006
 Meld misbruik14-2-2006 21:12:13

wij nodigen ook allebei onze collega's uit, samen met hun partner.Het is nogal raar om de partners niet uit te nodigen vind ik en het is inderdaad eens een gelegenheid om ze beter te leren kennen, groetjes Ellen



kris
25-8-2006
 Meld misbruik14-2-2006 22:09:37

Hey Ellen, ik ben verpleegster van beroep. De collega's die in mijn weekend zitten, nodig ik uit vanaf het dessert. De andere collega's nodigen we uit voor de receptie, ook hun partners. Mijn vriend nodigt zijn dichtste collega's uit voor het dessert, de rest voor de receptie. Ik vind het ook raar om de partners niet mee te vragen.
groetjes Kris



Els
1-4-2006
 Meld misbruik15-2-2006 6:14:26

Hey,

ik geef les, en ik heb meer dan 100 collega's, ik heb daar dus echt maar 2 à 3 mensen uit gevraagd op de receptie met partner, mijn vriend heeft 20 collega's en die werden wel uitgenodigd met partner. Verder nodig ik ook nog mensen uit die bij mij op de naailes zitten, en deze nodig ik uit zonder partner, je moet ergens je grenzen stellen, en ze begrijpen het zeker wel!

groetjes,
Els



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik15-2-2006 7:42:15

Hey,

als het een budgettair probleem is, zou ik niet aarzelen om de collega's zonder partners te vragen. Per slot van rekening kennen ze elkaar en zullen ze zich niet vervelen... Maar het is inderdaad iets dat nogal vreemd overkomt hé. Wij vragen een paar collega's, met partners.

Groetjes,
Lieve



Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik15-2-2006 8:18:44

ik werk in een kantoor van 7 personen, dus hier komen ze allemaal met partner.

bij mijn vriend zijn ze op korte tijd van 8man ongeveer naar een 20 gegaan (als het ondertussen al niet meer is). Maar daar hebben we besloten enkel de 8 uit te nodigen die we al het langste kennen (incl; partners).

Mieke
13/05/06



robben
20-5-2006
 Meld misbruik15-2-2006 8:26:50

Wij werken met ongeveer 11 personen op kantoor, ze komen allen met partner. Mijn vriend werkt ook met ongeveer 11 personen, zijn collega's worden ook allemaal uitgenodigd met partners.
Maar jij beslist daar zelf over, hoe goed is je contact met je collega's, heb je al een groot aantal genodigden, wat is je budget,...
Isabelle 20/5/06



davine
31-3-2006
 Meld misbruik15-2-2006 10:10:06

Wij nodigen de collega's die dicht bij ons staan uit voor het feest met partner dit zijn er 4 van mij en 3 bij mijn vriend. Dan heb ik nog een 10 tal collega's die ik uitnodig voor de receptie en dit is ook met partner.

Davine
31/03/2006



Ellen
22-4-2006
 Meld misbruik15-2-2006 10:10:19

Hallo Ellen
Wij nodigen de collega's uit.
Ik heb er 6 en zij komen zonder partner naar het volledige feest.
Mijn vriend heeft bijna 40 collega's dus nodigen wij hen uit naar de vip receptie (2uur) ook zonder partner. Wij hebben dus heel wat collega's daarom doen wij het zonder partners.
groetjes Ellen



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik15-2-2006 10:34:12

Dag Ellen

Wij zijn op 09/09/05 getrouwd. sommige collega's hebben we voor de receptie uitgenodigd en sommige voor het avondfeest. we werken allebei in hetzelfde bedrijf en hebben een hele hoop collega's. dus we moesten echt wel een onderscheid maken.

De collega's zonder partner uitnodigen vind ik wel heel raar. ik zou dat zelf niet graag hebben.

Groetjes
Vanessa



Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik15-2-2006 12:54:39

Ik heb 5 collega's, zij worden voor het avondfeest uitgenodigd, met partner. Voor mijn vriend weten we het nog niet, die is nog niet zo lang van werk veranderd.
Ik vind, je zit elke dag, en een hele week met je collega's samen. Zij moeten er zeker bij, met partner (zonder vind ik ook nogal raar)
Ik ken ze beter en zie ze meer dan sommige vrienden, dus ik vind dat normaal.
Maar het is wel zo, de familie van mijn vriend zijn kant is heel klein, en wij zitten niet in een sportclub of zoiets. Dus, we moeten niet echt snoeien in het aantal genodigden.

Katrien



Evy
26-8-2006
 Meld misbruik15-2-2006 14:08:03

ook wij zijn er nog niet helemaal uit...
Ik ben verpleegkundige van beroep en heb ongeveer 25 collega's, zonder de 2 kinesisten op onze afdeling meegeteld. Als ik al mijn collega's uitnodig met partner dan zit ik al met 50 man. Persoonlijk vind ik dit nogal veel en kostelijk. Ik zou enkel mijn collega's dus uitnodigen. Als we een nieuwjaaretentje doen met het werk, gaan we ook onder de collega's en dus zonder partner en dat valt altijd reuze mee...
Mijn verloofde veranderd binnenkort heel waarschijnlijk van werk, dus voor zijn toekomstige collega's weet ik het nog niet, hoe we het gaan doen...
Groetjes
Evy
26/08/06



Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik15-2-2006 16:23:17

Wij hebben ook onze collega's met partner uitgenodigd voor het avondfeest. 'k Heb lang getwijfeld om enkel m'n baas en de twee assistent-dienstleiders uit te nodigen en de rest naar de receptie te vragen, maar 'k vond dat dan toch maar raar, temeer omdat we echt constant samen zitten. Dus zit ik aan 12 man en m'n vriend aan 10 man.

Groetjes,
Sylvie
11/03/06



nathalie
28-7-2006
 Meld misbruik15-2-2006 17:03:06

Hoi ellen

Wij hebben ook lang getwijfeld, maar wij zijn er nu uit, enkel een medewerker met partner komt gedurende de gehele avond daar zij tevens een goede vriendin van ons is. En de rest komt niet voor hen geef ik zodra ik weer op het werk ben een champagne en taart om het toch een beetje na te vieren.
Als jullie een receptie houden zou ik eventueel overwegen ze daar uit te nodigen, en dan inderdaad met partner, dan zijn de kosten goed te overzien!
Succes groetjes nathalie



Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik15-2-2006 18:50:29

Hey,

Ik denk dat dit ook af hangt van het aantal collega's je hebt en de band die je met hen hebt.



Phyllis

 Meld misbruik15-2-2006 19:08:25

Hoi hoi,

Ik sta in het lager onderwijs en heb dus veel collega's. In totaal zijn dat er een 40-tal en dat met partner...
We nodigen hiervan 4 collega's uit met partner voor diner en avondfeest. Al de anderen worden met hun partner verwacht na het eten. Zo kunnen ze mee fuiven maar is het financieel voor ons veel meer haalbaar.

Groetjes,

Phyllis
28/07/06



ellen
23-9-2006
 Meld misbruik15-2-2006 19:15:16

Bedankt voor jullie reacties,
Het zit eigenlijk zo, ik werk nog maar sinds december op mijn huidig werk. Nog niet zo lang dus, maar heb wel goed contact met mijn collega's. Het zijn er 10. We moeten echt opletten met ons gastenaantal, er kunnen max 120 personen in de feestzaal. Met hun partners dus 20 personen zouden we er dus over zitten. Het zijn allemaal vrouwelijke collega's en heb hun partners nog nooit gezien. We gaan ook regelmatig samen iets eten of drinken na het werk en dat is ook steeds zonder partner. Volgens mij zouden ze het niet raar of vreemd vinden om zonder partner te komen. Maar hoe pak je dat dan aan, geef je één uitnodiging voor heel het team, of ieder een persoonlijk? Hoe zeg je dat dan van de partner?

Groetjes Ellen




Debra
11-8-2006
 Meld misbruik15-2-2006 19:32:22

Hoi Ellen,

Wel vorig jaar is een collega van mij getrouwd en zij nodigde ons allemaal uit op het avondfeest maar wel zonder partner. Op het eerste ogenblik vond ik dat wat raar zo zonder mijn ventje maar heb me toch goed geamuseerd! Mijn medecollega's hebben zich niet zo goed geamuseerd. Daarom wou ik niet hetzelfde scenario tegenkomen of op mijn collega haar trouw. Ik nodig mijn collega's met hun partner uit naar het dessertbuffet en avondfeest omdat ik vond dat de receptie iets te min was en voor het avondfeest zal het ons iets teveel geld kosten, aangezien wij dit deel bekostigen. Want het gaat over 22 personen!

Mijn collega heeft ons elk een uitnodiging gegeven! En dat ben ik ook van plan, veel persoonlijker! Op haar enveloppe stond enkel de naam van mij. En achteraf heeft ze het ons ook gezegd dat het zonder partner was!
Zou het raar en jammer vinden dat ze daarom niet zouden afkomen!

Veel succes

Debra
11/08/06
http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl



Sophie
24-9-2005
 Meld misbruik15-2-2006 20:37:05

wij zijn vorig jaar getrouwd en we hebben beiden onze collega's met partner uitgenodigd. bij mij waren dat meer dan 20 mensen maar met partner erbij. van mijn man heeft hij een selectie gemaakt omdat hij meer dan 50 collega's heeft.

eerlijk gezegd: ik vind het heel vreemd je collega uit te nodigen op een avondfeest zonder hun partner. mocht ik zo'n uitnodiging ontvangen dan denk ik niet dat ik zou gaan. ik vind dat dit een gelegenheid is om samen met je partner te beleven.
ik zou dan veel liever uitgenodigd worden op bijvoorbeeld de receptie en dan geen avondfeest mee pikken.

groeten
sophie



Heidi
24-6-2006
 Meld misbruik16-2-2006 9:19:31

heykes ellen,

wij nodigen mijn collega's met partner uit vanaf 20u en geven nog een kleine kaastafel en ze kunnen nog meegenieten van het dessertenbuffet en het dansfeest
mijn ventje vraagt de zijne liever niet.
moest het budget en de feestzaal al dat volk toelaten zou ik de partner toch ook vragen, vind ik persoonlijk toch gezelliger. maar het blijft idd wel jullie keuze

groetjes
Heidi



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik16-2-2006 11:50:28

Hey

Tja, dat hangt af van hoeveel collega's je hebt en hoe close je er mee bent. Ik heb maar 3 collega's + mijn baas. Mijn baas, de poetsvrouwen, de burgemeester, en schepen (werk aan een stadsbestuur) worden uitgenodigd op de receptie, de anderen op het avondfeest. Mijn vriend heeft maar 2 collega's en die zullen er dus ook bij zijn op het avondfeest met partner.

Ik vind het inderdaad ook beter met partner uit te nodigen.

Maar ik ga misschien binnenkort van job veranderen (heb sollicitatie vandaag om 15u00 dus allemaal duimen!) dus dan zal ik wel zien hoe het dan zal zijn.

Ik vind ook dat je moet uitnodigen naar de toekomst, niet naar het verleden. Mensen uitnodigen die je waarschijnlijk later bijna nooit meer zal zien vind ik wat spijtig. Ik nodig een bende volk uit dat ik nog niet supergoed ken, maar waar ik in de toekomst meer contact mee zal hebben (ben nu een jaartje lid van toneelkring, en daar zal ik er wat van uitnodigen, omdat ik denk dat ik in de toekomst daar echt veel contact mee zal hebben). Maar ja, dat zijn in totaal 70 mensen partner inbegrepen), dus dat gaat ook niet hé ! Tis verdorie moeilijk!

Groetjes en succes

Vicky
09.09.06



kathleen
29-7-2006
 Meld misbruik16-2-2006 14:07:21

Hey,

wij nodigen beide onze collega's met partner uit op de receptie. In onze feestzaal kunnen maximum 120 personen en wij hebben een uitgebreide vriendenkring (brandweer, sportclub, tuningclub) zodat we moesten snoeien in het aantal genodigden voor het avondfeest en de afterparty.
Mijn vriend ziet zijn collega's maar af en toe (werkt als veiligheidsagent) en ik ben van plan binnen twee maand van job te veranderen. We kennen onze collega's dus ook niet zo goed.

Groetjes,
kathleen



wendy
7-7-2007
 Meld misbruik16-2-2006 15:40:15

ja je vraagt de beste collega's ook en de vrouw erbij en de andere collega's waar je niet veel contact meehebt maar wel kent vraag je alleen voor de receptie



ineke
25-3-2006
 Meld misbruik17-2-2006 15:04:47

Hallo,

Ik kan me wel iets voorstellen bij je vraag want wij hebben daar ook een hele tijd over nagedacht. Ik wist wel heel zeker dat ik mijn collega's niet op het avondfeest wilde. Mijn partner werkt ook voor dezelfde werkgever en is net van team gewijzigd daardoor kon hij ook wel een veertig tal mensen uitnodigen. Uiteindelijk hebben wij ervoor gekozen om onze rechtstreekse collega's op de receptie te vragen en de anderen trakteren wij op een glaasje champagne tijdens een gezamelijke maandelijkse meeting. Zo hebben we toch aan iedereen gedacht en zijn we geen fortuinen kwijt !

groetjes ine



Ann
17-6-2006
 Meld misbruik31-3-2006 21:18:09

Hallo,

Ik nodig mijn direkte collega's uit (werk op het secretariaat van een school voor volwassenenonderwijs) en dit zijn er 7. Ik heb echter 1 probleem, wij willen de partner van 1 van mijn collega's hélemaal niet zien op onze dag!
Heeft mijn vriend beledigd in de begintijd dat we elkaar leerden kennen.Dus iedereen zonder partner en ook nog een deel van de lesgevers (méér dan 100 ), ook zonder partner. Wij hebben een héél grote vriendenkring (zijn ook al wat ouder!) en gaan zeker met ongeveer 300 pers. feesten!
Wie niet wil komen alleen, wel die komt gewoon niet!
Ann


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...