Nu Online
Momenteel zijn er 119 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schrap, schrap, schrap van het To-Do Lijstje

  14-2-2006 17:41:41
Hallo!

Velen onder jullie kennen mijn superuitgebreide checklist al. Awel, vandaag en gisteren heb ik veel kunnen afpunten!

Gisteren eens voor proef make-up geweest, de bruidskindjes eens gaan bezoeken en ook al een outfit voor hen gekocht (bij Prémaman, echt mooie betaalbare kledij).

Vandaag terug naar Le Chapeau geweest en mijn mama heeft haar outfit al gekocht. 't Is Prachtig! Een soort zwart satijnen lange rok met zilveren figuren erop en een grote riem. En daarboven een twinsetje in zwart met allemaal kleine palletjes die het licht zo weerkaatsen. De bandjes waren in voile. En ze heeft er ook zo'n voile sjaal bij die ze de dag zelf gaat aandoen ipv het truitje.

En ik heb mijn outfit voor de burgerlijke trouw! Een heel tof kleedje. Wit met zwarte en blauwe figuren erop, met haltertop en dan iets breder (tot aan de knieën). Onderaan zijn er allemaal pareltjes en al op geborduurd. Het kleed straalt gewoon 'Sex and the City' uit! Ik ga het nadien zeker kunnen afdragen op andere feestjes!

Dus schrap schrap en schrap, weeral drie dingen minder. Ben ook wel op zoek geweest achter schoenen, ook bij Van Loock, maar ik heb een spierwit kleed en daar hadden ze geen schoenen voor, ik vond ze er trouwens ook helemaal niet vriendelijk!

Groetjes

Vicky
09.09.06

Vicky
9-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 478


Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik15-2-2006 9:10:03

Hey,

Tof dat je weer dingen geregled hebt. Waar ben je geweest voor je make -up?
Ik vind maar niemand.

Groetjes Cindy
24/06/06



Tineke
26-8-2006
 Meld misbruik15-2-2006 10:50:31

Ik ken die super uitgebreide checklist niet....maar ik heb vorig weekend ook een paar zaken van ons lijstje mogen schrappen :-)
We hebben onze ringen & vervoer besteld :-)
Nu donderdagavond gaan we naar de zaal voor een eerste bespreking....spannend! :-)
We gaan onze uitnodigingen zelf maken en zondag ben ik in een proefexemplaar geslaagd, nu nog de foto maken om ervoor te gebruiken :-)

Groetjes en nog veel schrapplezier ;-)

Tine
26/08/06



Tineke
26-8-2006
 Meld misbruik15-2-2006 10:55:14

Heefter iemand van jullie Messenger? Ik zou graag willen klapkes doen met mensen in hetzelfde schuitje als wij (mte trouwplanningen enzo bedoel ik dan)
Ik wil altijd alles vertellen aan iedereen, maar an de andere kant wil ik dat het allemaal een verrassing blijft natuurlijk. Dus ik zoek iemand om enthousiast tegen te doen :-p
mijn MSN Messenger ID: shay17051977@hotmail.com

Groetjes,
Tine
26/08/06



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik15-2-2006 12:51:56

Hey Vicky,

dat zijn weeral heel belangrijke zaken toch die je kan schrappen.

Bij ons blijven enkel nog kleinigheidjes over, buiten de kledij van de bruidskindjes. Hopelijk groeien ze er niet meer uit, als je ze nu al gekocht hebt...

Als het je een troost kan zijn: ik vond mijn verkoopster bij Van Loock ook echt niet vriendelijk. Anderen zijn altijd heel positief over die winkel, maar ik weet niet wat ze er aan vinden hoor. Als ze nog geen witte schoenen hebben, is de keuze toch niet groot hé. Nog veel succes met de zoektocht!

Groetjes,
Lindsay



Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik15-2-2006 13:00:03

Hoi Tine,

Als het ok is voor jou, ga ik je straks toevoegen op msn.
Ben jij het niet die haar feest doet in De Lemenhoek in Onze-Lieve-Vrouw-Waver?
Ik ben afkomstig van Onze-Lieve-Vrouw-Waver... wie weet kennen we mekaar!!
Mijn vriend en ik trouwen op 30 september, in Putte.

groetjes



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik15-2-2006 17:03:55

Hoi

Bedankt voor de reacties. Ik heb dat ook zoals Tine, ge moet tegen iedereen zwijgen om toch voor wat verrassingen te zorgen, maar wil er zo graag over praten. En den enigste waar dat mee kan is mijne lieve schattenbol, maar wil toch dat er nog iets andes uit mijne mond komt dan 'den trouw' :-) Vandaar dat ik het hier op het forum zet.

Aan Cindy: ik ben bij Il Viso geweest en vond eht heel goed, niet goedkoop, maar nu zijn ze 2 uur bezig geweest en geprobeerd en opnieuw totdat het perfect was!

Aan Lindsay: ik was ook eerst van plan om later pas voor de bruidskindjes te gaan kijken, maar nu heeft men in de grote winkels ook communiekleedjes, vandaar... En ik heb ze op de groei gekocht!

Vicky
09.09.06



Heidi
24-6-2006
 Meld misbruik16-2-2006 9:23:56

helaba,

al iemand in maasmechelen geweest?
ben van plan om daar eens te gaan kijken voor men bruidskindjes en suite...dure merken aan betaalbare prijzen????
geen idee maar maybe toch een tip voor een van jullie?

tine, ik heb ook msn, ben er niet altijd maar kwil wel mee enthousiast doen zenne :p

groetjes
Heidi



reine
2-9-2006
 Meld misbruik16-2-2006 11:19:59

hei Heidi,

Ik woon zelf in Maasmechelen en ik heb dit weekend de kleren van de bruidsmeisjes gekocht in Maasmechelen Village, bij Kids store vind je echt prachtige kledij voor kinderen en in de loop van deze week kwam er nog een andere collectia binnen van Tia Tia. Ik heb per kind 100 euro betaald, de normale prijs zou 250 euro zijn dus je kan er toch wel koopjes doen.

Groetjes Reine



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik16-2-2006 11:44:36

Ik ga ook vaak naar Maasmechelen, maar om er nu speciaal voor de kledij van de bruidskindjes naartoe te gaan... 't Hangt ervan af hoe ver dat is hé. Ik heb kleren gevonden bij Prémaman en ben al gesteld voor 50 €! En het is echt heel mooi.

Groetjes

Vicky
09.09.06



Heidi
24-6-2006
 Meld misbruik16-2-2006 19:07:00

Vicky,

echt speciaal gaan wij ook niet ze maar 'k wil er wel is geweest zijn ;-)het schijnt daar leuk en gezellig shoppen te zijn?
dus wil 'k met men schoonzus, beke relaxen, bijroddelen over den trouw en terwijl is rondneuzen ;-)

'k ga bij prémaman ook 's kijken dan, wist niet dat die ook zulke kleding verkochten...

groetjes
Heidi



Van Daele
16-12-2006
 Meld misbruik16-2-2006 21:42:07

hallo,
Kan iemand mij helpen aan een uitgebreide check list.
Ik heb er nog geen.
En ik zie dat jullie al serieus gevorderd zijn.
Wij hebben namelijk pas vorige maand beslist te trouwen en dit al in december, dus graag een overzicht met wat héél dringend is en wat kan wachten.
Bedankt
mijn e-mail: anvandaele@skynet.be

Groetjes
An


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...