Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zenuwen

  23-7-2010 14:08:37
Hey allemaal,

Binnen 2 weken is het zover, maar ik heb enorm veel last van zenuwen en slapeloze nachten. Ik heb het gevoel dat ik last-minute nog 101 kleine dingen moet regelen/afspreken. Hebben jullie dit ook of zijn jullie gewoon al beter georganiseerd? :-)
Iedereen zegt dat ik te perfectionistisch ben en niet moet panikeren, maar dat stressgevoel krijg ik moeilijk weg.

Groetjes en succes iedereen.

Els
7-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1384


Wendy
7-8-2010
 Meld misbruik23-7-2010 14:43:36

Hoi Els, hier hetzelfde!!! Hoe hard ik ook naar 7 augustus heb uitgekeken, soms denk ik toch "had ik maar een week of 2 extra!" Nu, alle belangrijke dingen zijn geregeld dus in principe moet ik me geen zorgen maken, maar toch. Nu we zover zijn, wil ik natuurlijk ook dat al die kleine details in orde zijn... De slapeloze nachten zijn hier ook al begonnen! Vorige nacht heb ik voor't eerst een rare droom gehad :-) ach ja, we nemen elke dag gewoon zoals hij komt. Binnen 2 weken is het zover!!! Whieeeeee



Stephanie
7-8-2010
 Meld misbruik23-7-2010 15:04:17

Hier ook nog maar 2 weken op de teller en regelmatig AAAAAAAAAAAAAAAArgh ik even van de zenuwen!
Moet nog om mn lingerie, nog foto's maken voor onze tafelschikking (van Gent, dus nà de feesten!), en de laatste telefoontjes doen voor een laatste bevestiging... Ohja, en een klein lijstje maken voor de dj met de slows die we willen!
Pfff nog veel te veel dus, en met 1 kleuter en 1 baby zijn 24u in een dag zo al veel te weinig

Whiiiiiii binnen 2weekjes zijn we getrouwd!!




Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik23-7-2010 15:04:31

Hallo,

Ik ken het ook hoor. En al die kleine prulletjes samen lijken zoveel. En de laatste dagen gaan zo enorm snel voorbij. Slapeloze nachten zijn er voor mij nog niet bij, maar ik heb mij wel al voorzien van een speciale thee om 's avonds te drinken voor wat rustiger te worden. Ik hoop dat het niet nodig zal zijn maar je weet nooit.

Soms heb ik wel even een stress moment als er iets niet loopt zoals ik gepland heb, maar dan krijg ik enorm steun van mijn wederhelftje en hij stelt mij dan wel gerust. Maar het is zoals Wendy zegt, elke dag nemen zoals hij komt en we zien wel... Er zal toch hier of daar iets mislopen of anders verlopen dan gepland...

Heel veel succes!!!

Groetjes
Annelies





ilse
7-8-2010
 Meld misbruik23-7-2010 15:40:06

jaja hier ook nog maar 14 dagen op de teller
ben fameus aan het aftellen en moet toegeven dat ik op het werk toch veel zit te dagdromen in plaats van te werken
de stress begint hier ook ferm de kop op te steken...allée vooral de ongerustheid over dingen zoals "gaat het weer wel goe zijn", "zal het eten wel lekker zijn", "gaan de foto's mooi zijn"... je weet wel zo van die dingen waar je toch geen vat op hebt...
gisteren is de dj langsgeweest om de playlist te bespreken en was een zeer aangename ontmoeting dus ik heb zo het gevoel dat we wel een goeie gekozen hebben, da's weer een zorg minder...
mijn ventje lijkt niks stress te hebben
Goh dat het maar rap 7 augustus is, ik heb zin in een goei feestje en om mij te amuseren
Groetjes,
ils



Carmen
6-8-2010
 Meld misbruik23-7-2010 19:01:41

Hier ook nog 13 dagen...ik slaap nog steeds :-) maar het kriebelt wel. Ik ben ook nog een hoop prullen aan het regelen gelijk versiering voor de auto en bloemblaadjes enzovoort..het stopt niet eh! Maar lang moeten we al niet meer wachten! En na de trouw 3 weken huwelijksreis, ik ben er klaar voor ;-).



Vicky
7-8-2010
 Meld misbruik23-7-2010 21:15:33

hier helemaal geen slapeloze nachten....

Ben dan ook al bijna 2 jaar verloofd en heb dus tijd genoeg gehad om alles te regelen, al zijn er natuurlijk dingen die je nu pas kan doen...

Vroeger (lees: in het begin dat we verloofd waren) was onze huwelijksdag HET hoogtepunt waar ik naar uitkeek en oh wee als er iets zou fout lopen. Ben ook héél perfectionistisch aangelegd.
Maar toen bleek ik (onverwacht) zwanger en hebben we ons huwelijk uitgesteld. Ons dochtertje werd meer dan 2 maanden te vroeg geboren, maar heeft het gehaald.
En sindsdien is voor mij écht alles relatief...
Als er iets fout loopt op 7 augustus....dan is dat zo... Er zijn belangrijkere dingen om wakker van te liggen in het leven....
Vroeger zou ik dat ook echt niet gekund hebben om zo rustig te blijven onder de omstandigheden van een nakend huwelijk...(zou net als jou zo stressen)...





Ellen
7-8-2010
 Meld misbruik23-7-2010 22:01:47

Heykes,

Hier nog een bruidje voor 7/08 en de stress slaat hier ook toe!!! We hebben dan echt nog heel veel werk, onze volledige viering moet nog in elkaar gestoken worden :s Ik ga er dit weekend heel hard aan werken zodat het maandag hopelijk af is. Dan moet ik ook nog alle cadeautjes voor ouders, getuigen, helpers,... gaan bestellen. De menukaarten moeten we nog maken, tafelversiering, tafelthema en snoepjes voor de kinderen. Praktische afspraken maken met fotograaf, videograaf, chauffeur, feestzaal, DJ... Openingsdans zoeken. En dan nog een heleboel dingen afhalen. Naar de pedicure, manicure, gezichtsverzorging gaan... En last but not least ons appartementje van boven tot onder kuisen want 's middags komt iedereen bij ons eten...


Gelukkig moet ik maar 1 weekje meer werken want anders zag ik het helemaal niet zitten...




carina
31-7-2010
 Meld misbruik25-7-2010 18:08:48

hey els, ik voel met je mee , ik ben namelijk ook op van de zenuwen begin me zelfs ongemakkelijk te voelen . voor ons nog 5 dagen maar ik slaap al vanaf begin juli slecht en heb ook alles zelf geregeld en nu wat bang zeker dat het allemaal wel gaat lukken? veel sterkte


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...