Terug naar overzicht
Er bestaan speciale oase blokken dacht ik met zuignapjes aan...speciaal voor dergelijke dingen.
Dag Annelies, Wij trouwen met eigen auto en aangezien gerbera's ook mijn favoriete bloemen zijn doen we het zo: We leggen achteraan (in de auto wel) op het kofferdeksel een stuk witte tule. Daartussen steken enkele speciale pipetjes met 1 gerbera in. Zo kan je de bloemen al avond ervoor inleggen en hebben ze toch water. Er zitten dan precies enkele gerbera's in verweven. Simpel, maar mooi. Die pipetjes koop je goedkoop in bloemenwinkel. Groetjes en hopelijk wordt het een stralende dag :-)
Hallo Els, Dat is inderdaad een goed idee, het enige probleem is dat we met de cabrio zitten. Als het weer het toelaat rijden we met het dak open en dan hebben we dus niets om tule ofzo op te leggen. Enkel de hoofdsteun en dan de koffer. Dus het zal zoals Tinne zei misschien met zuignapjes ofzo moeten zijn. Toch bedankt voor het idee! Groetjes Annelies
Ja het is onnozel maar ik ben dit pas tegen gekomen in de carnaval winkel in Beerse. Een bloemstuk met zuignappen en linten enzo (maar in kunststofbloemen). Maar als zoiets in het 'nep' bestaat dan moet je dit bij een bloemist toch ook kunnen krijgen?!? groetjes, Carolina
Mijn vriendin is floriste en zij bevestigen dit met een zuignap (zie mijn avatar)