Nu Online
Momenteel zijn er 26 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 5 dagen, help!!

  13-2-2006 18:05:57
HEEEEEEEELPPPP, nog 5 dagen te gaan! Ik verga hier effe van de zenuwen. Dit weekend in de kerk geweest om de muzikanten te laten oefenen en dat gaf echt zo'n écht gevoel al... Het is er bijna, ik kijk er zo naar uit, maar anderzijds ben ik ook meer en meer zenuwachtig! het is echt in vlagen, van rustig, tot mega zenuwen!! Ik wou dat ik op de dag zelf de rust zelve was, maar ik vrees ervoor... ben nogal een zenuwpeesje!
Net als ik denk dat alles in orde is, komen er weer van die prutsdingetjes bij... brrrrr, stress :)
EN dan lees ik het weerbericht nog waar ze tot vrijdag al regenweer geven :(... De kans dat het weer zaterdag keert is er nog wel hé, dus duimen allemaal aub!! ik wil toch liever geen gietende regen :(

nog iemand die volgend weekend trouwt trouwens?

groetjes van een zenuwachtige sofie

sofie
18-2-2006
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 999


tine
25-2-2006
 Meld misbruik13-2-2006 19:25:18

Hey

Sofie,
Wij trouwen het weekend na jullie. ( Binnen 12 dagen dus)
Ik ben er zeker van dat alles goed loopt en dan het weer zal keren!

Tine



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik13-2-2006 21:22:16

Hoi Sofie,

Ik ben er zeker van dat ik ook zo zal reageren want ook ik ben een zenuwpees! Ik heb nu al nachtmerries en ik heb nog een 178 dagen te gaan! Ik ben er zeker van dat je die dag gaat genieten van alles wat jullie in elkaar hebben gestoken om er een mooie dag van te maken. En wat het weer betreft, het is idd niet leuk als het regent maar maak er ondanks het regenweer een niet te vergeten dag van. Geniet van elkaar en heel veel plezier op jullie dag. Laat ons weten hoe het was.

Grtz Debra
11/08/06
http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl



Ellen
22-4-2006
 Meld misbruik13-2-2006 21:39:09

Sofie.
Ik duim voor mooi.
Amai nog 5 dagen van ons zijn er nog 68 en ik ben nu al zenuwachtig.
Moest ik je niet meer horen op de site veel geluk voor zaterdag en geniet er samen met jouw ventje ten volle van.
groetjes Ellen



Mieke
8-7-2006
 Meld misbruik14-2-2006 8:14:52

Hallo,

Geniet in eerste instantie zeker van jullie dag. En hoop gewoon op mooi weer, meer kan je toch niet doen. En ook al regent het, laat de regen je feest waar je al zolang naar uitkijkt zeker niet verpesten ! Duimen dat het droog blijft voor de foto's en voor het binnen en buitenkomen, voor de rest, laat het maar regenen !! :-)



Isabelle
18-2-2006
 Meld misbruik14-2-2006 12:44:12

Ja, blijkbaar trouwen we op de zelfde dag, 18 februari 2006. De zenuwen beginnen ook al te komen, ... om nog maar niet te denken aan het weer... heb eens op internet gekeken en voorlopig geven ze vrij droog voor zaterdag... afwachten zeker.





kathleen
29-7-2006
 Meld misbruik14-2-2006 13:33:11

hallo,

wij hebben nog 165 dagen te gaan en begin zo an ef toe toch al goed de zenuwen te voelen. Zeker als ik bedenk hoeveel ik nog moet doen en wat er allemaal kan foutlopen.
Ik duim in elk geval voor mooi weer zaterdag. Ik ben dan vroeg uit mijn bedje en zal alle wolken wegblazen...



Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik14-2-2006 13:59:42

Hey Sofie,

Wij hebben nog 25 dagen te gaan, dus dat komt ook dichterbij.
Waarschijnlijk ga ik die laatste week hetzelfde reageren als jij nu: zenuwachtig, kalmpjes, super gestressed... Allé, 'k denk dat ik alle gemoedstoestanden ga doormaken :-)

Wat het weer betreft: momenteel komt hier het zonnetjes er door, 'k zal vragen of ze zaterdag ook komt!:-)
Laat het alleszins niet aan je hart komen moest het zaterdag toch regenen, meestal zit je toch binnen hé? Heb je een binnenlocatie voor foto's voorzien?
'k Zal duimen voor mooi weer!
Veel succes zaterdag en laat je nog iets weten hoe 't geweest is?

Groetjes,

Sylvie
11/03/06



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik14-2-2006 17:29:05

Dag Sofie

Goh, ik kan me al voorstellen hoe je je voelt. Ik heb dat soms nu ook al en ik maak mezelf wijs dat ik heel kalm zal blijven... Maar vrees wel andersom!

Denk maar dat jullie alles goed gepland hebben en dat al de rest dat er onverwacht gebeurt of misloopt deel uitmaakt van de charme, leuk anekdotes voor later!

Ik zal duimen voor goed weer, maar zoals anderen dat al zeiden, de dag zelf let je er niet meer zoveel op. Gewoon hopen dat het mooi weer is voor de foto's.

Groetjes

Vicky
09.09.06



sofie
18-2-2006
 Meld misbruik14-2-2006 19:11:09

BEdankt iedereen voor de toffe en steunende woorden... Op zo'n stressie momenten ben je toch blij dat je even met mede-bruidjes kan delen hoor! Intussen ben ik weer in een rustige fase :)! Het weer blijkt zaterdag wel te keren, want ze geven DROOG, yes!! Ik ga er gewoon van uit dat het droog zal zijn, positive thinking!

Ik laat zeker weten hoe het was! Aan allen die nog moeten wachten, veel plezier met de voorbereidingen! Geniet ervan, want nu het bij mij bijna voorbij is ga ik het nog missen ook!!

Ik ga zeker super genieten van onze dag, weer of geen weer!

groetjes,

sofie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...