Nu Online
Momenteel zijn er 140 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bijna zover!!!!

  10-4-2004 13:37:10
Hallo iedereen,

op 8 mei is het zover, de grote dag voor ons.
Nu begin ik wel een beetje te panikeren. Ik heb zo het gevoel dat ik iets over het hoofd aan het zien ben, maar alles is in feite geregeld: auto, gemeentehuis, kerk, bloemen, feestzaal, fotograaf, kapper, ... echt alles....denk ik.
Ik denk dat er nog wel onder jullie zijn, die dit kennen: als de datum nadert een beetje beginnen twijfelen of alles in orde is.
Ik zie er echt naar uit. Allé, nog 4 weken.

Groetjes,

Lenny

Lenny
8-5-2004
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1156


Marjolein

 Meld misbruik10-4-2004 16:48:14

Hehe, ik begrijp het wel. Van ons is het nog lang niet zover, wij trouwen pas op 18 september.
Als je echt vreest dat je iets vergeten bent, overloop dan eens de dag van het moment dat je wakker wordt tot je gaat slapen, tot in de details toe en zo kan je nog eventueel dingen tegenkomen die je nog vergeten bent.
Veel plezier op 8 mei en ik duim voor mooi weer!

groetjes,

Marjolein



karen
8-5-2004
 Meld misbruik13-4-2004 12:58:27

Hallo Lenny,
Wij trouwen ook op 8 mei voor de kerk (en afgelopen vrijdag voor de wet).
Ik denk ook dat bij ons alles geregeld is. Alleen ons misboekje moet nog gedrukt worden. Het beste is de hele dag even te overlopen en dan weet je dat je alles hebt. Vooral niet te veel stressen dan komt alles in orde.
groetjes,
Karen



Letitia

 Meld misbruik14-4-2004 11:03:39

Dag Lenny,
Wij trouwen ook op 8 mei, we hebben al is gesproken... Wel ik ben ook een beetje zenuwachtig maar ik ben een heel georganiseerde persoon (als het zo wordt gezegd) en ik plan alles tot in de details. Ik geef de dag zelf de leiding aan iemand van de familie zodat alles vlot en op tijd gebeurt en we hebben een ceremoniemeester voor het gemeentehuis... Voor de rest jah alles is bevestigd, behalve het weer... Dat is wachten hé. Het enige dat we niet zeker hebben is een fotolocatie... de locatie die ik wou is al gesloten als we terug zijn van het gemeentehuis... das dus nog even denken... Ik wens je veel geluk en zal aan je denken... Groetjes



ine
8-5-2004
 Meld misbruik15-4-2004 8:52:46

Hallo iedereen,

Wij trouwen ook op 8 mei voor de kerk. We zijn al in december getrouwd voor de wet.
De zenuwen zijn toch al aan het komen hoor... Zeker omdat ik net zo'n warhoofd ben. Ik wou dat ik alles zo kon structureren, dan ben je waarschijnlijk meer op je gemak?!
Hoe dichter het komt hoe meer ik denk dat ik nog zo heel veel moet doen.
Maar ik verlang er zo verschrikkelijk naar. Veel mensen vertelden me dat dit de mooiste dag uit ons leven wordt, en ik moest daar zo een beetje om lachen. Maar diep in mezelf geloof ik het wel. Hoe dichter 8 mei komt hoe meer de vlindertjes in mijn buik dansen en vliegen.

Ik vind het ook geweldig dat 8 mei voor nog heel wat mensen de dag van hun leven zal worden.

Dus... aan alle 8mei-koppeltjes... stel het wel, geniet ervan (zullen wij ook doen) en met het weer hoef je niet in te zitten, vorig jaar op 8 mei was het prachtig en wij het hetzelfde weer besteld (hihi)

Knufje Ine


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...