Nu Online
Momenteel zijn er 124 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Problemen & trouw 23/07

  18-7-2010 15:48:10
Met de regeling voor de trouw gaat alles perfect. Alles is geregeld zoals we het willen, mijn toekomstige heeft blijkbaar ook nog een aantal verrassingen in petto voor de dag zelf en heeft er echt werk ingestoken. Alleen, de rest zit tegen...

- Mijn schoonvader wou eerst al niet naar de trouw komen omdat zijn vriendin niet kan (fysiek). Dan kwam hij toch "omdat dat verplicht is". Nu wil hij niet bij ons aan de eretafel zitten. Nu, mij goed hoor, het hoeft voor mij niet. Hij komt tenminste toch. Ik vind het zo verschrikkelijk voor mijn vriend...
- Ons dochtertje is in maart levenloos geboren. Hoewel de trouw daarna iets was om naar uit te kijken, en iets dat mij bezighield, blijft het gemis toch enorm. Je weet gewoon dat zij erbij had moeten zijn... Ze zal er wel bijgehaald worden: er komt een foto in de zaal, ze komt in ons trouwboekje, enz. Maar toch, we missen ze verschrikkelijk.
- En alsof dat niet genoeg was, krijg ik deze week te horen dat mijn grootvader kanker heeft. Hij moet opnieuw geopereerd worden (amputatie) begin augustus. Hij ziet het wel zitten, maar ik vind het gewoon verschrikkelijk.

Goh, ik hoop zo dat het ophoudt. Het mag nu wel eens gedaan zijn. Ik focus mij nu echt op de trouw, de familiefeestjes enz ('t is een hele week feest precies), maar de omstandigheden hadden er zo anders kunnen uitzien.

Zijn er nog bruidjes van 23 juli? Het weerbericht is precies aan het omslagen... Eerst was het 23 à 25° en droog (ideaal, warmer liefst niet want dan smelt ik in de kleed), nu geven ze ineens toch wat buien...

Tineke
23-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1320


jessie
24-7-2010
 Meld misbruik18-7-2010 16:02:26

hey,
allemaal geen leuk nieuws natuurlijk! ik hoop dat je vrijdag je gedachten een beetje kan verzetten!
wij trouwen zaterdag voor de kerk zijn gisteren al getrouwd voor de wet!
hopelijk geven ze dan ook zo'n mooi weer! :-)
geniet in ieder geval van jullie dag!!!!!!!!!!
grtjs jessie




Hilde
23-7-2010
 Meld misbruik18-7-2010 16:15:13

Hey, wij trouwen ook vrijdag! Hopelijk kan je alles even vergeten en zit het zonnetje wat mee voor ons!



Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik18-7-2010 16:19:01

Hallo,

Ja, dat is allemaal niet zo'n goed nieuws... Het goede nieuws is misschien wel dat jullie gaan trouwen! Ondanks alles gaan jullie deze stap toch zetten, chapeau! Ik wens jullie alle geluk van de wereld...

Groetjes
Annelies



Edel
7-8-2010
 Meld misbruik18-7-2010 20:07:14

Hey,

Ik wens jullie veel geluk en alvast een mooie dag!!! Wat moedig dat jullie verder jullie leven hebben opgepikt!!! Heel mooie dag gewenst! Jullie sterrenmeisje zal wel toekijken en jullie geluk sturen!!!

Groetjes,
Edel




kitty
11-9-2010
 Meld misbruik18-7-2010 20:48:29

Spijtig hé dat niet alles perfect kan lopen. Wij moeten mijn schoonvader gescheiden houden van de rest van de familie, hopen terwijl dat grootvader met longkanker toch nog een beetje kan meegenieten en huwen op de dag dat ik een MK had van onze eerste zwangerschap 5 jaar geleden. Voor velen is dit laatste onbekend en vinden ze de keuze voor 11 september gewoon grappig (WTC)

Hopelijk schijnt eht zonnetje die dag als geschenkje

x
Kitty




Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...