Terug naar overzicht
Dag Ann, Mijn haar is nu wel halflang maar helemaal in laagjes geknipt en dus ook niet geschikt om op te steken ofzo. Ik ga ook gewoon bij de kapper waar ik altijd ga. Een echt proefkapsel heb ik niet gedaan maar ik ben wel van plan om een paar variaties uit te testen (gebrusht, steil gedroogd, losse krul...) Nu heb ik gisteren als versiering bridal blinx (Poirier) gekocht. Dit zijn strass steentjes of parels met een silicone lusje aan die eenvoudig over het haar worden geschoven. Heel simpel, niet te opvallend maar toch "iets" feestelijk. Misschien ook iets voor jou? Groetjes, Ann
Ik heb heel kort haar, en dus kan ik het zeker niet opsteken. Maar om toch wat anders te hebben, doe ik er een bloemetje in. Gevonden in de veritas en het resultaat is verassend mooi. :-)
@Ann: Dat zijn idd mooie versieringen, kun je dit online kopen of moet je ervoor naar een winkel? Mijn haar is superkort, soms staat het recht omdat het zo kort is. Weet niet of het dan zal lukken om deze erin te steken. @Evelyn: ik ga ook deze week nog eens langs bij Veritas, zal misschien daar iets vinden die ik zeker zie zitten. Bedankt voor jullie snelle reactie!
Ik heb ook vrij kort haar. Momenteel is het een cm of twee langer dan op mijn profielfoto. Accessoires zoals curlies, pareltjes, tiara's... zijn niet zo mijn ding. Ik vind dat die accessoires bij een kort kapsel weinig toevoegen. Ik krijg dan altijd zo de indruk dat ze erin zitten omdat dat 'feestelijker' en 'eens iets speciaal' is maar niet omdat het mooier is. Een bloemetje lijkt me wel mooi maar dan wil ik liefst een echte bloem, eentje die ook terugkomt in mijn bruidsboeket. Ik twijfel dus ook nog steeds wat ik met mijn haar ga doen. Ik ben zelfs aan't overwegen om het de komende 7 weken nog even te laten groeien, dan zou het juist lang genoeg zijn voor een carré à la Katie Holmes. Onze mannen hebben het wat dat betreft toch gemakkelijk hè. Een doucheke pakken, beetje gel in hun haar, kostuum aantrekken en klaar om te trouwen!
Hé Ann, Die bridal Blinx zijn in een aantal bruidswinkels te koop maar ook online hoor (vnl. Nederlandse sites, dus uitkijken met de verzendkosten). http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/cristalli/?menu=arti... Ik heb die van mij bij Robel in Roeselare gekocht omdat mijn jurk van daar komt. Succes,Ann
Hey, ben zelf aan het knutselen gegaan. Heb mini-kopietjes gemaakt van mijn ketting en die op schuifspeldjes genaaid. Een lieve mevrouw in de veritas gaf me dit idee en ik moet zeggen, ik ben er tevreden van. Nu nog hopen dat het mooi blijft zitten!