Nu Online
Momenteel zijn er 142 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Joepie, eerste pas viel reuzegoed mee.

  15-7-2010 20:13:59
Hello,

Vandaag toch met wat stress gaan passen, want kon me mijn trouwkleed niet goed meer voorstellen en begon de voorbije dagen echt te panikeren.
Maar,... het kleedje gaf me terug dat wow-gevoel. Mijn zus en schoonzussen die mee waren, vonden het ook heel mooi.
Ik heb dan wel een maatje meer (maatje 42), maar al zeg ik het zelf, het was echt mooi.

Dus aan iedereen die nog moet gaan passen en aan al diegenen die wat twijfelen. Niet doen hoor ! Jullie zullen er fantastisch uitzien !

Groetjes,
An

An
27-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 901


kitty
11-9-2010
 Meld misbruik15-7-2010 20:51:01

Hier nog zo'n twijfelgeval!! Hopelijk eind deze maand meer nieuws want dan zou het klaar zijn voor een eerste pas :)

En eeuuhm, met maat 42 heb je nog geen maatje meer hoor... of misschien ben ik het dat mezelf te graag ziet want heb ook maat 42 . Een goei poep geraakt ook van 't straat zo zie je maar hihihi

Ben blij dat je wow gevoel er terug was!!

x Kitty



ilse
7-8-2010
 Meld misbruik16-7-2010 8:04:30

hallo,
't is lastig hé da afwachten voor de 1e pasbeurt.. ik had daar ook stress voor omdat ik me het kleed nie meer goe kon voorstellen... maar bij mij was het ook terug wow
42 is helemaal geen maatje meer hoor, ik heb ook een 42... da's nie supersmal maar toch ook niet dik hé..
groetjes,
ilse



Ann
27-8-2010
 Meld misbruik16-7-2010 12:23:13

Dag naamgenootje,

Fantastisch hé!

Ik mocht gisteren mijn kleedje voor de laatste keer gaan passen en ik vond het ook supermooi, al zeg ik het zelf .
Nu hangt het thuis aan een haak buiten de kast want ik krijg dat gevaarte onder geen beding in de kast. Ik hoop dat de nieuwsgierigen zich zullen kunnen bedwingen...

Enne maatje 42 is geen bonestaak maar zeker niet dik hoor.

2,5 jaar geleden woog ik maar 47kg en dat was echt veel te mager. Ik ben blij dat ik terug wat voller ben.


Succes en tot hoors,

Ann




An
27-8-2010
 Meld misbruik16-7-2010 21:28:15

Hello Kitty, Ilse en naamgenootje Ann,

Bedankt voor jullie reacties.
Neen, maatje 42 is niet superdik, maar na twee zwangerschappen ging ik van maatje 36 dus naar een 42 nu. Ik heb al eens een slecht dagje, zoals alle vrouwen onder ons hé, maar meestal vind ik het wel ok.
Met mijn trouwkleed aan vond ik het alleszins supermooi.

@Kitty : Je kleedje zal ook wel supermooi zijn hoor. Laat iets weten hé.
@Ilse : Neen hoor, maatje 42 is dus zoals hierboven gezegd een mooi maatje. Tof dat jij ook weer datWOWgevoel had.
@Ann : Tof om weer iets van je te horen, wil lukken dat we weer zo kort op elkaar hetzelfde aan het doen zijn, maar ja, we trouwen dan ook op dezelfde dag hé. Ik moet nog wel eens terug de 10de augustus omdat ze nog een paar kleine dingen zouden aanpassen. Dus, nogmaals in dat mooie kleed

Tot één van de volgende !
An





Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...