Nu Online
Momenteel zijn er 23 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vervoer

  14-7-2010 22:38:27
Ik wil even iets laten weten.
Een aantal maanden voor mijn trouw had ik hier een bericht gepost over problemen die ik had met mijn vervoer.
Ik had toen gevraagd of iemand ervaring met die personen hadden. Maar niemand kende hen.
Ik had vervoer geboekt bij Limo 4 fun ( of limoservice ) in Tienen en kreeg achteraf geen reactie meer van hen.
Ze scheepten mij altijd af. Toen ik daar ging kijken, bleek de zaak te koop te staan.
Wij hebben toen voor ander vervoer gezorgd omdat we niet op hen konden vertrouwen.

Wij hadden limoservice gezien op de trouwbeurs in Hasselt. ( Waarvan ik toch verwacht dat daar betrouwbare mensen zijn.)
Dus wij contact opgenomen met de organisatoren van de trouwbeurs. Zij namen op hun beurt contact op met limoservice. Zij vertelde dat het om een dubbele boeking ging. Maar durfde dat mij niet laten weten. Ik geloofde er niet veel van. Maar zou mijn geld terugkrijgen.

Nu enkele maanden na de trouw heb ik mijn geld nog niet gehad en ben ik via nieuwe mensen die ik heb leren kennen uit Tienen iets anders te weten gekomen. Blijkbaar zijn dat de grootste oplichters die er bestaan. Ze openen de ene na de andere zaak die failliet gaat. Ze doen niets anders dan mensen oplichten. Ze staan daarvoor bekend in Tienen. Iedereen die hen kent, doet geen zaken met hen.
Weet nu pas hoe het werkelijk zit. Merk nu ook dat ik hun website niet meer terugvindt.

Wil jullie dit laten weten, want wil niet dat iemand nog door hen opgelicht wordt.
Alles van mijn voorbereidingen van de trouw en de trouw zelf zijn goed gegaan. Alleen zij hebben daar een deel van verpest.
Dit is de belangrijkste dag van je leven en wil niet dat dit voor iemand verpest wordt door zo iemand.



Deborah
15-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1256


Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik15-7-2010 8:12:07

Hoe rot!! Bedankt om ons dit te laten weten!!

Groetjes,

Tinneke




Valerie
4-9-2010
 Meld misbruik15-7-2010 11:09:32

Amai zeg!! Goed dat je dit laat weten aan alle bruidjes die nog vervoer nodig hebben!!

Die trouwbeurs zou toch ook wel goed hun bronnen moeten checken en niet zomaar zo'n mensen op zo'n beurs laten komen. Dat ze op een gratis beurs staan, tot daar aan toe, maar toch niet zo'n bekende beurs!!

Pff en dan vraag je je af hoe die gasten dat doen he, telkens een zaak failliet en nog een nieuwe kunnen starten?!!

Groetjes




MADELINE
20-8-2010
 Meld misbruik15-7-2010 16:08:14

denk dat ze op trouwbeurzen alleen aan geld binnenhalen denken maar ik vindt het wel erg dat dit allemaal maar wordt toegelaten


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...