Nu Online
Momenteel zijn er 75 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

babysitprobleem (2 dagen voor trouw!) hoelang blijven jullie kids?

  14-7-2010 13:00:09
Hoi,

Vanmorgen tel gehad, de persoon die tijdens de receptie op onze kindjes zou passen ziet het neit zitten, haar grootmoeder overleed. Alle begrip voor natuurlijk.
Het thuiswachten (bij vrienden thuis waar onze kindjes ook logeren) wel, maar niet op het feest.
Hoe lang blijven jullie kindjes op het feest?
De onze zijn 4 en 1 jaar dus zal sowieso een vermoeiende dag zijn hé. Dachten rond 19u30 hen te laten naar de vrienden gaan.
Maar ja, nu dat er niemand is...

STRESS!!!!

ingeborg
17-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1186


sharon
10-9-2011
 Meld misbruik14-7-2010 13:07:46

bij de trouw van mijn nicht was er aan de zaal een klein kamertje waar normaal de jassen hingen. daar heeft mijn nicht een reisbed gezet en haar dochtertje in gelegd om te slapen
miss een oplossing ?

groetjes
sharon




Tineke
10-7-2010
 Meld misbruik14-7-2010 13:12:30

Onze kindjes zijn tot 18U30 op de eerste receptie geweest en als de grote drukte begon van avondfeest waren ze naar vrienden thuis.

Groetjes

Tineke



kitty
11-9-2010
 Meld misbruik14-7-2010 13:24:06

Hey,

Daarom hadden we dus eerst meoten trouwen en dan kinderen kopen ;)

Ik heb onthouden van mijn zus haar feest dat die rakkers dat bizar lang volhouden :)

De dj moet gewoon starten met wat kinderplaatje. De plopdans moet dan ook maar eens gedanst worden :)

x Kitty



angela
2-10-2010
 Meld misbruik14-7-2010 13:34:43

ik ga een reisbedje meenemen voor ons dochtertje. heb geen andere oplossing.
onze zoon is dan tien jaar en die kan wel lang wakker blijven.

dus ze blijven op de feest




Heidi
10-7-2010
 Meld misbruik14-7-2010 15:38:31

Hallo,

Wij hadden ook een thuiswacht. Met haar hadden we afgesproken dat we haar zouden bellen, ze was zeer flexibel. Uiteindelijk is mijn dochtertje van 6 jaar gebleven tot 1u. Ze heeft nog de macarena en zo gedanst. Superleuk.

Succes
Heidi



Edel
7-8-2010
 Meld misbruik14-7-2010 18:42:30

Hey,

Onze twee kindjes (3 jaar en 1 jaar) gaan 's middags al terug naar huis. Wij hebben iemand die voor hen zorgt thuis maar ook tijdens de plechtigheden. Ons zoontje van drie heeft een lichte vorm van autisme en heeft moeite met grote gelegenheden. Aangezien ons dochtertje net 13 maanden is geworden zal zij moeten slapen. Thuis wacht de babysit hen op en zal voor hun zorgen tot de volgende middag!


Groetjes,
Edel




ingeborg
17-7-2010
 Meld misbruik15-7-2010 13:25:21

Bedankt voor de reakties!

Ondertussen is er al een oplossing! Oef!!
Onze kindjes gaan tijdens het einde van de eerste receptie naar huis, alez ja naar vrienden waar een babysit is (die we kennen natuurlijk) om 18u45.
Mijn dochter zou het wel langer kunnen maar zal al van 6u wakker zijn dus is al lang genoeg en het is geen stilzitter

Groetjes!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...