Nu Online
Momenteel zijn er 21 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kado ouders?

  14-7-2010 9:37:15
Hoi,

Nog 2 dagen....:-)

Wat geven jullie als kado aan de ouders?

Wij dachten een bloemstuk aan de mama's. Mijn pa dan een goeie fles porto.
Na het huwelijk dan een grote foto van ons als kado.
Is dat ok?
En wat met de stiefmoeder, krijgt zij ook iets? Ben er niet bij opgegroeid, ken haar nog maar enkele jaren. Maar wel een heeeeeele lieve!!

Groetjes,

Ingeborg

ingeborg
17-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1153


Els
29-5-2010
 Meld misbruik14-7-2010 9:46:30

Hallo

wij hebben beide ouders een cadeaubon van hun favoriete restaurant gegeven op de avond zelf en geven hen binnenkort ook nog een foto met kader van ons.
Bij ons was het dus ook niet echt origineel, maar 't belangrijkste is dat zij er blij mee zijn en jullie weten uiteraard het beste wat ze graag krijgen.
En ik zou ook je stiefmoeder een bloemstukje geven. Als je zegt dat je er een goeie band mee hebt. Ze zal blij zijn met de attentie.

maak er een mooie dag van zaterdag!

Els



Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik14-7-2010 9:47:56

Bij ons zal de fotograaf er voor zorgen dat we op de avond zelf al een ingekaderde foto kunnen geven.
Uw stiefma zou ik toch ook in de bloemetjes zetten!



Wendy
7-8-2010
 Meld misbruik14-7-2010 9:52:53

Wij hebben 3 kaarsen besteld voor de mama's (gescheiden ouders, beiden hertrouwd). Het zijn eigenlijk holle kubussen van kaars, waar ze dan een theelichtje kunnen in plaatsen. Zo kunnen ze het ook effectief gebruiken... Op de buitenkant staan onze namen en de datum. Voor de 3 papa's hebben we een fles champagne met dezelfde bedrukking als de kaarsen. Maar met nog maar 2 dagen te gaan denk ik dat je dit zeker niet meer zal kunnen regelen... Ik heb ook al gehoord van een handdoekensetje waar dan "bedankt" op geborduurd staat. Of een mooie fotokader waar je dan nu een blad kan insteken met "Hier komt later nog een blijvende herinnering aan de mooiste dag van ons leven". Bloemen zijn natuurlijk ook altijd leuk om te krijgen als vrouw, maar dat is niets blijvend... Daarom hebben wij daar uiteindelijk niet voor gekozen. Het was ook wel ons allereerste idee... En wat je hen ook geeft, ze zullen altijd blij zijn hoor! Allez, nog 2 dagen... Spannend! Hier nog iets meer dan 3 weken :-) veel succes en een hele fijne dag gewenst!!



ilse
7-8-2010
 Meld misbruik14-7-2010 12:13:16

hey,
Wij hebben een nogal informele trouwfuif (enkel wél een openingsdans) dus gaan onze ouders op de avond zelf niets geven. Achteraf krijgen ze uiteraard wel een foto van ons in een kader in welke grootte ze ook maar willen. Het is wel zo dat wij op de trouwdag zelf met de suite zéér deftig gaan eten. Wij hebben hiervoor gekozen als een bedankje aan hun ook. Wij gingen liever met de suite (ouders, grootouders, zussen), dus de mensen die voor ons het belangrijkste zijn, eens héél goed eten ipv een traditioneel avondfeest voor 80 man met middelmatig eten.
't Klopt wel wat Wendy zegt, voor de ouders maakt het niet uit wat ze krijgen hoor, die zijn sowieso blij.
Ingeborg veel succes met de trouw.
Ik zit ook al héél hard af te tellen naar de mijne
groetjes,
ilse



Mila
5-6-2010
 Meld misbruik14-7-2010 12:40:50

Wij hebben daar niet aan meegedaan.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...