Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

GEZOCHT: eenvoudige tiara

  10-2-2006 10:42:30
Hallo allemaal,
ik weet nog niet precies wat ik met mijn haar moet doen ...
Maar ik zou eventueel eens willen proberen om half op te steken en half los. Maar waar vinden jullie een tiari met steentjes, die niet te opvallend is. Echt gewoon een diadeemmodel maar dan met steentjes er op - niet het echte kroontjes model.
Liefst regio Hasselt ...
Ik heb geen idee waar ik dit zou moeten gaan zoeken ...

Silvia
28-4-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 881


Heidi
24-6-2006
 Meld misbruik10-2-2006 11:16:52

hey Silvia,

in de regio Hasselt ben 'k niet bekend maar normaal moet je die dingen in een bruidswinkel vinden. ikzelf heb ook een eenvoudige tiara gevonden in mijn bruidswinkel (bruidsparadijs)
groetjes en succes op je zoektocht
Heidi



sonja
30-9-2005
 Meld misbruik10-2-2006 11:22:34

eens gaan kijken bij veritas, denk dat ze dat daar ook wel hebben, meestal wanneer de trouwperiode begint (vlak voor de zomer) hebben ze meer bruidszaken.



petra
20-5-2006
 Meld misbruik10-2-2006 16:07:09

Hier vind je een winkel en kan je er online bestellen www.dressedbyjill.nl
Veel geluk


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...