TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
vanessa
10-9-2016
|
|
|
kristel
20-10-2010
|
12-7-2010 18:39:06
neen das duur
ik heb clip extensions van echt remi haar
1 pakket bevat 8 DUBBELE stroken van verschillende breedte: 2 stroken van 20cm breed voor bovenin je haar 2 stroken van 10cm breed voor de zijkanten van je haar 4 stroken van 5cm breed voor de voorkant
in lengte van 60 cm en heb maar 149,95 euro betaald
ik heb het pakket voor dik haar genomen en heb er nog geen moment spijt van, ik heb echt een mooi volle kop haar op die manier omdat men extensiosn ook worden gekruld eigen haar opgestoken en mee gekruld, dus eigen haar valt nog eens over men clipjes die beginnen ze te steken op achterhoofd. en valt echt niet op
heb al 1ste proefkapsel gehad bij men ene kapster maar die stopt ermee in sept . en krijg eind juli 27ste als ik me niet vergis 2de proefkapsel bij andere kapster nu
http://www.clipextensions.be/Webwinkel-Page-58776/Handleiding.html
dit heb ik betaald
Lengte: 50cm 60cm (+ €30,00)
Prijs informatie: Prijs per pakket: € 149,95 (€ 119,95 + € 30,00)
dus als je kapster zegt 300 euro , dan legt ze je er mooi op, ze wil er dus dubbel en dik zelf aan verdienen.
deze extensiosn kan je mooi onderhouden wassen in lauw badje met milde zeep zoals baby shampoo van zwitsal en gewoon laten drogen
als je kapster ze krult of kleurt of stijltang op gebruikt, een hitte bestendig serum op laten doen, dat hebben ze wel in huis.
ik neem dus eigen extensions mee, wil ook geen loop extensions of met hars in men haar, heb loops geprobeert , 1 ringetjes zag je 2 deed enorm veel zeer om mee te slapen want die haal je er niet op 123 eruit, de clips wel kan je vergelijken met een haarklemmetje de je bij kindjes insteekt zo'n mini kammetje
heb nog foto van men eerste proefkapsel staan, kan je die wel eens sturen vandesteene_@msn.com dan mail je me maar eens er komt wel nog tiara in men haar bovenaan
|
|
kristel
20-10-2010
|
12-7-2010 18:41:02
bij mij zitten ze dus allemaal achteraan wil niks loshangend hebben in men gezicht
|
|
Desmet
4-9-2010
|
13-7-2010 9:44:25
hey, bedankt voor de tips!!!
|
|
Desmet
4-9-2010
|
13-7-2010 9:45:33
btw kristel, hoe lang heb je de jouwe nu al? gaan ze goed mee en zit het gemakkelijk in je haar? Ik weet echt niet wat ik moet doen, tis ook zo beu dat ik ze nog niet gezien heb of nog niet aangehad heb hé.
|
|
Jennifer
30-7-2010
|
13-7-2010 12:07:43
Mijn proefkapsel is ook met clipextensions, besteld op de website van clipextentions zelf. Ze zijn heel vlot en correct in levering. Enkel de kleur was niet 100% maar dat heb ik ondertussen al weggewerkt. Wanneer ze in mijn kapsel verwerkt zitten voelt het echt stevig aan, je zal ze dus niet gemakkelijk verliezen. Ze zijn inderdaad zo duur niet als gezegd :s da zou ik er persoonlijk nooit voor geven :). En je kan ze dus inderdaad nadien nog gebruiken. Heel gemakkelijk als je het mij vraagt. Bij mij is het ook zoals bij Kristel, het is bovenaan een beetje opgestoken met losse krullen over mijn rug, niks in mijn gezicht. Groetjes en veel succes
|
|
ilse
9-7-2011
|
6-12-2010 17:24:40
Hey iedereen,
Ik kan jullie helpen met weft extensions. Deze zitten vast met een ringetje. Als je ze eruit laat halen door de kapper kan je ze ook weer opnieuw in laten steken zonder dat er iets aan is. Je kapper steekt deze er dan in zonder probleem.
Bij de clips waar jullie over spreken moet je wel oppassen dat ze niet los komen.
Heb je interesse mag je me altijd mailen
Mvg
Ilse Pieters
ilse9000@hotmail.com
|
|
|
|
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
in Lommel |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|