Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

suitekleding mama zeker niet linea

  9-2-2006 16:30:04
Hoi iedereen,

Het is niet dat ik iedereen hier wil opstoken, maar ik moet toch ééécht wel even mijn hart luchten...
Onlangs gingen wij naar linea raffaeli in Brugge gewoon even kijken of er iets tussenzat in de stijl die mijn mama graag zou zien. Het waren ook nog solden en we hadden gehoord dat het wel de moeite was. We gingen er dus heen en ik zet er NOOIT nog een voet binnen. De bazin of gerante of wie ze ook was, was helemaal niet (!)vriendelijk. Mijn mama zou beter wachten op de nieuwe collectie (die véél duurder is), de mensen zouden al die jurken die er nog hingen al ergens gezien hebben en op alles wat mijn mama bekeek had ze een opmerking (te lang, ongemakkelijke stof,...) precies alsof ze tegen haar eigen winkel sprak. Ik zeg het, ik wil niemand weerhouden om te gaan (heb al veel positieve en veel negatieve reacties gehoord) maar dit moest me toch even van het hart...xxx

snoepie
16-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 2381


Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik9-2-2006 17:07:13

Hey,

dit forum is er om ons hart te luchten hé...

Zelf was ik er heel tevreden van de service, maar inderdaad, toen mijn ma tijdens de solden langsging voor de suitekledij, was het alweer heel wat minder. De dingen die jij omschrijft, herken ik...

Groetjes,
Lieve



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik9-2-2006 20:40:20

Hoi,

Schrik hier toch even van je reactie! Het is natuurlijk je volste recht om hier je hart te luchten! Ik heb een ongelooflijk goeie ontmoeting gehad met de gerante Jo! En nadien hebben we elkaar nog gezien en telkens werd ik er zeer hartelijk onthaald. Vind het vreemd dat ze dan zo onvriendelijk was. Ze heeft wel haar hart op haar tong en zegt heel eerlijk wat ze ervan vind. Ik ben iemand die dat heel erg apprecieer! Ik ben naar Scarpellini geweest en daar was alles mooi die ik aanhad (volgens de verkoopster)en das dan ook weer niet leuk als er iemand met geen mening je helpt!
Ik vind het echt jammer voor jullie dat het zo is moeten lopen. Hopelijk vind je mama snel haar suitekledij! Als ze echt iets wilt in de Raffa stijl dan kan je ook eens naar 'La Sposa' in Roeselare gaan. Naar 't schijnt een heel goeie service maar ja dat vind ik van de Raffa winkel ook! Ahja, er zijn altijd gedeelde meningen over een bepaald onderwerp! Elk heeft recht om zijn mening te uiten!

Grtz Debra
11/08/06
http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl



snoepie
16-9-2006
 Meld misbruik9-2-2006 23:38:55

In La Sposa is het inderdaad helemaal anders... ik heb er mijn trouwkleedje gekocht. Maar al van voor ik er iets kocht waren ze supervriendelijk. xxx



Joke
17-12-2005
 Meld misbruik10-2-2006 8:14:19

Hoi,

Het hangt er blijkbaar van af wanneer je gaat.
Wij zijn al verschillende keren in La SPosa geweest, en ik vind dat die mens daar echt niet vriendelijk zijn. Voor het huwelijk van mijn broer was mijn ma alleen langsgeweest, en hebben ze haar wat aangesmeerd dat echt niet mooi was. Wij zijn 4 jaar na mijn broer getrouwd, en dat kleed dat ze toen gekocht had hangt daar nogaltijd!!! Daar ga ik NOOIT meer. Mijn beste ervaringen zijn met Primadonna in Deerlijk, die mensen zijn SUPER!!!

Groetjes,

Joke



Silvia
28-4-2006
 Meld misbruik10-2-2006 9:41:06

Ikzelf ben in Hasselt bij Linx ( linea raffaëlli) geweest. Ik ging +/- 10 maanden voor de trouw er heen; gewoon om inlichtingen te vragen zovan: hoelang op voorhand moet ik komen om te kiezen? Hoe gaat dat in zijn werk? ... Ik wou gewoon even iets vragen ( niet passen!!) Maar toen ik binnenkwam met mijn mama in de winkel, kwam daar een man op mij afgevlogen: " Hebt ge een afspraak?" Ik zei: "neen maar ik wil gewoon even iets vragen" ... en zijn antwoord: " ja; dan zult ge toch moeten wachten tot iedereen hier vrij is ...." En dit helemaal niet op een vriendelijke manier!!!! Daar ga ik ook nooit meer binnen ... Zo een onvriendelijke!! Ik wou gewoon maar 2 minuten iets vragen. Nu heb ik mijn kleed in Bree bij Couture Paule gekocht. Hier waren ze wel heeeeeel vriendelijk!



Ellen
22-4-2006
 Meld misbruik10-2-2006 10:29:07

Hallo
Inderdaad de gerante heeft een grote mond in Linea. Maar wij wisten dat te plaatsen en kragen ook heel wat gratis.
Wat een groot voordeel is dat men enorm veel tijd voor je vrij maakt. Ik ben tevreden over linea.
La sposa is iets anders. We gingen om een kostuum voor Wim en wij hebben daar niet lang gebleven. De vriendelijkheid is daar ver te zoeken.
groetjes Ellen
users.poink.be/ellenenwim



Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik10-2-2006 10:48:21

Als ik het zo hoor hebben de winkels met een grote naam nogal veel noten op hun zang. En zijn de minder bekende vriendelijker. Of ben ik verkeerd?

Groetjes



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik10-2-2006 12:08:02

Hey

Ik ben in Le Chapeau geweest en daar was men echt super vriendelijk. Mijn mama was al eens eerder binnen geweest, gewoon om even te kijken en toen was men daar ook heel vriendelijk tegen. Dinsdag hebben we terug een afspraak, maar deze keer voor suitekledij.

Ik ben ook in het Bruidshuis in Merksem geweest maar ondanks veel positieve commentaren vond ik het maar niks. De verkoopster haar blouse was vuil (wat ik vind dat in zo'n winkel niet kan) en alles wat ik aanhad was prachtig (wat niet het geval was). En toen mijn mama iets wou vragen aan een andere verkoopster kreeg ze als antwoord. 'Ja madam, ge ziet toch dat er al een verkoopster met jullie bezig is. We kunne niet alles laten vallen voor jullie hé'. Daarbovenop behandelde de verkoopster mij echt als een klein kind.

In Le Chapeau had ik een heel jonge verkoopster die echt volledig begreep wat ik wou.

Dus ja, ge ziet, den ene keer is het ergens goed en den andere keer niet zo goed. De verkoopsters zullen soms ook ne slechten dag hebben zeker?

Groetjes

Vicky
09.09.06



sofie
18-2-2006
 Meld misbruik10-2-2006 20:19:18

VOlledig akkoord met dat verschil in bediening! Ik ben ook in Le Chapeau geweest en was zeeeeeeeeer tevreden over de verkoopster Aude, die heeft me echt zo goed geholpen bij het kiezen van mijn kleed en het was echt een droommoment toen ik het de eerste keer aanhad (mede door haar verkoperstalent, dat doet altijd wel iets hoor!). Nadien bij de pasbeurten heb ik Aude spijtig genoeg niet meer gezien en had ik de naaister en andere verkoopsters, die ook wel vriendelijk waren. Eén grote klacht over de vrouw aan de kassa (ik denk de bazin!), zooooo onvriendelijk seg, echt onbeleefd. Zeker als je weet dat je daar effe zoveel geld tegen een kleed aansmijt, dan verwacht ik wel dat er wat vriendelijkheid afkan. Bij de laatste keer was ze nog zo kort bij de betaling. We hebben het dan eens goed laten terugvoelen en toen was ze ineens beleefder en kon er toch een "veel succes met je trouw" af, maar niet aangenaam om zo weg te gaan moet ik zeggen. En dat terwijl ik gehoord had dat je een glaasje zou drinken op je trouw bij het afhalen, dat was ehct allesbehalve hoor! Maar soit, ik was zo overdonderd van mijn kleedje dat mee naar huis mocht, dat ik daar niet van wakker gelegen heb. Ik heb me wel voorgenomen om na de trouw een foto op te sturen tav Aude, NIET tav de winkel zelf!

zo zie je maar... overal is er wel iets denk ik! AL bij al ben ik wel tevreden over Le Chapeau hoor, mijn kleedje is super afgewerkt tot in de puntjes en net zoals ik het wou! En aan mijn eerste pasbeurt heb ik heeeel mooie herinneringen!

vele groetjes
sofie
(nog 8 dagen!!)



Tilly
9-6-2006
 Meld misbruik11-2-2006 14:02:28

Hoi,

Ik wil toch nog even het tegendeel bewijzen. Ik vrees ervoor dat je altijd een beetje geluk moet hebben met diegene die je helpt in de winkel. Ik ben namelijk heel goed verder geholpen bij Linx in Hasselt en heb er dus ook mijn jurk gekocht. Bij Couture Paul In Bree daarentegen......! Dat vond ik meer dan onbeschoft! Ze hadden mij bij het maken va



Tilly
9-6-2006
 Meld misbruik11-2-2006 14:09:39

Rest van mijn bericht dus.
Bij het maken van mijn afspraak bij Couture Paul hadden ze me gevraagd of ik zoveel mogelijk foto's kon verzamelen van jurken die ik mooi vond. Met veel plezie heb ik dit dus gedaan. Toen ik aan kwam in de winkel werden ergewoon een aantal foto's opgefrommeld omdat ze vond dat ik dat toch niet kon betalen.Heel génant dus. Terwijl ik wel een zéér ruim budget van 2500 € max had voorzien. Ik heb welgeteld 5 jurken mogen passen. Niet eens diegene die ik mmoi vond. Want de verkoopster was héél héél opdringgerig. Daar heb ik dan 20€ voor moeten betalen. En bij het buiten gaan kwam mevrouw mij nog eens zeer vals in de oren fluisteren dat ik het pasgeld wel terugkreeg als ik bij hun iets zou kopen ipv bij Linx. Want daar was het volgens hun toch zo slecht ..... Dit getuigde dan weer van een zeer grote "volwassenheid". Ik ben dus wenend thuis gekomen en heb mij nog nooit zo vernederd gevoeld.
Drie dagen later ben ik met een heel klein hartje (dankzij de verkoopster van Couture Paul) naar Linx geweest en dat was dus een hemelsbreed verschi.

Zo zie je maar hé.

Groetjes

Tilly



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik11-2-2006 14:43:04

Aan Sofie:

Ik had ook Aude als verkoopster. Echte een toffe hé! Wij waren daar zo heel vriendschappelijk aant babbelen in't paskotje. Terwijl dat bij de andere winkels waar ik geweest ben de verkoopsters mij nogal kinderlijk of uit de hoogte behandelden.

Groetjes

Vicky
09.09.06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...