Nu Online
Momenteel zijn er 86 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nu is't zover: paniek!!!!!

  10-7-2010 10:35:48
Oh nee!! Enkele dagen geleden heb ik hier nog ergens op een berichtje gereageerd dat ik geen zenuwen had, dat ik ervan overtuigd was dat alles zeker op tijd in orde zou komen,... Nu heb ik net eens een to do-lijstje opgesteld en de paniek slaat toe!! Er moeten nog heeeeeel veel dingen geregeld worden. Het zijn weliswaar veel kleine dingen, details, maar toch... Het zijn vooral de verbouwingen waar we mee bezig zijn die me zorgen baren! We ontvangen onze suite eerst bij ons thuis en ik zou dus toch wel willen dat de benedenverdieping af is maar het is nog zoveel werk! Op mijn vriend moet ik niet tellen want die werkt momenteel al 80u/week door de solden... Mijn papa heeft een ziekte op z'n spieren dus die kan mij wel helpen, maar ook niet zoveel. Mijn schoonvader woont aan de andere kant van het land dus... Man man man, dat worden nog vele slapeloze nachten hier! Dju toch, ik, de rusrigheid zelve, die zich had voorgenomen NIET te stressen.. Nu loop ik hier rond gelijk een stresskieken!! Ik zie het even niet meer zitten!!! Dju toch :-(

Wendy
7-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1356


Edel
7-8-2010
 Meld misbruik10-7-2010 10:46:45

Dag meisje,

Het zal wel goed komen!!! We hebben nog vier weken!!!!

Maar ik ken het gevoel en de kriebeltjes zijn er hier ook al zenne! Wij hebben al twee kleine kindjes (3 jaar en 1 jaar), het huishouden, beiden gaan werken dus dat gevoel overvalt mij ook vaak...

Groetjes,
Edel




ilse
7-8-2010
 Meld misbruik12-7-2010 8:27:56

Hey,
Ik duim mee dat de benedenverdieping in orde is bij jullie.
Als je inderdaad opschrijft wat je nog moet doen, lijkt het veel maar het zijn bij mij ook allemaal maar kleine dingen.
Mijn stress is weg sinds ik mijn 1e pasbeurt van mijn kleedje gehad heb.
Ik dacht dat ik ook geen stresskieken was maar blijkbaar doet trouwen toch iets met je.
Wij ontvangen de suite 'smorgens ook bij ons thuis dus ik ben begonnen aan de grote kuis. Gelukkig helpt mijn ventje daarbij.
Ben zaterdag mijn trouwring op gaan halen dus dat mag ik ook al van het lijstje schrappen.
Wij moeten enkel nog een keer naar de zaal om vanalles af te spreken (vanavond). Nog de laatste afspraken met de traiteur voor de broodjes 'snachts. Het restaurant onze menukeuze doorgeven voor het etentje met de ouders en getuigen enzo. Nog een keer voor mijn proefmake-up gaan en nog een bespreking met de Dj.
En a ja mijn tweede pasbeurt nog.
Ik geloof dat het dat is.
Groetjes,
ilse



Tine
7-8-2010
 Meld misbruik12-7-2010 8:42:31

Hey hopelijk zal het je lukken! Ja 't begint hier toch ook wel te kriebelen hoor. Wij moeten ook enkel nog wat kleinere dingen doen, maar toch, de zenuwen beginnen ook stilletjesaan de kop op te steken.

Gisteren heb ik nog onze bedankjes en een witte paraplu besteld, alweer iets dat gedaan is en dat maakt me dan meestal wel wat rustiger.


Ik zal duimen. Laat op tijd iets weten hé!



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...