Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 100 dagen te gaan

  9-2-2006 16:03:07
Effe om te laten weten dat we nog 100dagen te gaan hebben voor ons huwelijk.
Wat er nog moet gebeuren: menu samenstellen, gasten aan een tafel krijgen, mijn venteke moet zijn outfit nog zoeken, bruidskindjes hun kleedjes ...

WE ZIJN ER BIJNA....

Ann
20/5/2006

Ann
20-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 408


Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik9-2-2006 16:06:02

Hoi,

Super !!
Geniet er nog van en geniet ook samen van jullie dag, want ihj zal vlug voorbij zijn.
Bij ons nog 135 dagen. Al zo veel dingen gedaan en toch precies nog veel te doen.

groetjes cindy 24/06/2006



heidi
6-5-2006
 Meld misbruik9-2-2006 16:31:19

hoi,
bij ons nog 86 dagen zenuwen alom wij moeten juist de bruidskindjes hun kleren en versiering van de zaal nog halen maar dat is dan ook pas op het laaste dat we dat kunnen doen dus .... aftellen



Els
1-4-2006
 Meld misbruik9-2-2006 18:02:39

Nog 51 dagen!! Sinds wij die 100 gepasseerd zijn, gaat de tijd dubbel zo snel, maar ook bij ons is het meeste in orde hoor, en de uitnodigingen zijn de deur uit dus ;-)

groetjes,
Els



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik9-2-2006 19:12:49

Tik tok tik tok... En de tijd tikt langzaam maar zeker verder. De eerste keer dat ik op het forum kwam (enkele dagen na mijn verloving) stond de teller op 426, en nu op 212! Dus ik zit al voorbij den helft!

Veel succes nog!

Groetjes

Vicky
09.09.06



Ellen
22-4-2006
 Meld misbruik10-2-2006 21:38:43

hoi Ann

Bij ons is het nog 71 dagen te gaan. Het gaat razendsnel. We hebben de grootste taken al achter de rug. Ik ben wel wat onzeker en denk steeds dat ik dingen vergeten heb.
Groetjes Ellen



Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik11-2-2006 9:55:32

Vandaag nog 28 dagen oftwel nog exact vier weken... Binnen vier weken deze tijd (rond 10u) ben ik mij waarschijnlijk aan het aankleden... 't Begint toch wel echt te kriebelen hoor... Wat er nog moet gedaan worden? De naamkaartjes voor op tafel, kleertjes voor de bruidskindjes moeten nog toekomen (zijn besteld), cadeautje voor de ouders moet nog afgewerkt worden, snoepjes voor aan de kerk zijn bijna af, nog een kaartje aanhangen en een leuke mand zoeken, m'n ventje heeft nog geen das en voor de rest gewoon nog de laatste afspraken met fotograaf, ceremoniemeester, pastoor, koor, zaal...
En de tijd gaat zoooo snel! Deze week vroeg m'n baas of ik wel zeker was dat ik nu geen verlof wou nemen :-)
Maar we hebben onze planning goed opgesteld en zitten nu toch nog altijd op schema. 't Zal wel lukken!

Groetjes,
Sylvie
11/03/06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...