Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat doet de familie tijdens de fotoreportage?

  8-4-2004 11:50:33
Wij trouwen 4 september 2004. Onze huwelijksviering begint om 14u en zal dus rond 15u eindigen. Zo hebben wij nog ruim voldoende tijd om foto's te nemen met de fotograaf.
Maar wat moet er ondertussen gebeuren met de familie? De eerste receptie zal pas tegen 17u beginnen, dus zitten wij met een gat van 2 uur na de kerk. Heeft er iemand ideeën?

Alvast bedankt.

Evie
4-9-2004
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1328


Sibille
22-5-2004
 Meld misbruik8-4-2004 13:02:23

Dag Evie,
Wij trouwen op 22 mei a.s. te Ename. Niet lang meer!!!
Na de kerkelijke plechtigheid hebben we voor de avondgenodigden een rondleiding georganiseerd (van ongeveer 2 uur) in de kerk waarin we trouwen en het museum van Ename. Dat initiatief heeft heel veel positieve reacties gekregen.
Groetjes,
Sibille



Letitia

 Meld misbruik8-4-2004 13:53:18

Bij ons blijven ze nog even in de tuin van mijn schoonma waar een drink georganiseerd is, en daarna gaan ze al naar de zaal. Daar zullen ze ook drinken krijgen en wat happekes tot we komen (+/- 1 uur)...



Lenny
8-5-2004
 Meld misbruik8-4-2004 15:49:28

Hallo Evie,

Wij trouwen op 8 mei aanstaande en wij zitten met een gat van 3u30. Velen gaan gewoon even naar huis omdat ze vlakbij wonen. Anderen gaan al naar de zaal en daar zullen ze dan al iets te drinken krijgen. Aan de zaal is een groot domein met vijvers enzo, waar ze dan ook wat kunnen wandelen.

Groetjes,

Lenny



els
30-7-2005
 Meld misbruik9-4-2004 11:34:37

Hoi,
Wij trouwen om 12 uur. De mis zal dus uit zijn om een uur of 1 waarna een fotoshoot voorzien is van ongeveer 2 u. Daarna zal er een etentje volgen voor de suite. Wij hebben een receptie voorzien in de zaal met hapjes en aperitiefjes voor de suite en de chauffeurs. Dan kunnen zij alvast beginnen vieren. De hapjes zijn voorzien omdat anders hun hongerige magen de sfeer zouden verpesten.
Veel plezier!



catherine
4-9-2004
 Meld misbruik9-4-2004 14:50:07

wij trouwen ook op 4 september! Om 14 uur voor de wet en om 14u30 voor de kerk. De dienst zal gedaan zijn rond 16u. Het avondfeest begint pas om 19u dus zitten we met een gat van 3 uur. Wij gaan eerst hier in de buurt foto's nemen en dan nadien naar de feestzaal, die wel op +/- 45 min van bij ons verwijderd ligt. Wij organiseren eigenlijk niets voor de mensen die naar de plechtigheid komen. Ze zijn altijd vrij om te komen kijken naar onze fotoshoot.

Catherine



Marije
1-7-2004
 Meld misbruik9-4-2004 15:38:19

Wij trouwen op 1 juli 2004, en zitten met een gat van 2 uur. De daggasten gaan naar mijn schoonmoeder voor een broodje en wat drinken... En ze moeten toch ook weer naar de kerk dus eigenlijk maar 1.5 uur...



Emmely
20-8-2004
 Meld misbruik10-4-2004 8:41:08

wij hebben een groot uurtje over tussen onze receptie en het avondfeest voor familiefoto's en een korte reportage over ons... ondertussen krijgen de gasten een huwelijkskrantje... zelf gemaakt... en ondertussen al 12 bladzijden lang...

groetjes,
Emmeke



Rebecca
7-5-2005
 Meld misbruik13-4-2004 12:38:29

Hoi, wij trouwen pas in mei 2005 maar zijn van plan om de fotosessie voor de viering (die ook in de namiddag is) te houden. De mensen komen pas in de namiddag aan en zo kunnen wij bij onze genodigden blijven en blijft de sfeer erin. Een reden temeer om het zo te houden is voor ons dat wij in een dorp trouwen terwijl ik van 't stad kom, mijn genodigden kunnen dus onmogelijk naar huis en in dat dorp is ook niet veel te beleven! Ik vond het ook fijn dat we direct na de viering kunnen feesten!



Evy
30-4-2005
 Meld misbruik15-4-2004 10:21:08

Hey, wij trouwen pas in mei volgend jaar, maar wij zijn van plan om in de voormiddag voor de wet te trouwen en dan foto's te gaan nemen. Dan is het slechts onze ouders, grootouders en getuigen die met een gat zitten en die kunnen bij ons thuis terecht voor een broodje 's middags. We trouwen dan in de namiddag voor de kerk en iedereen kan dan rechtstreeks samen met ons na de mis naar de zaal voor de receptie.



Tinne
2-7-2005
 Meld misbruik16-4-2004 11:17:24

Hallo,
wij hebbe onze 'pauze' van 1.30 ingevuld met een verassing voor ouders, broers, zussen en getuigen. We hebben een mini-reeceptie met videoboodschap gemaakt en die krijgen de wachtenden te zien tijdens onze reportage. Voor iedereen hebben we een persoonlijk woordje eigenlijk als bedanking voor de hele dag en de voorbereiding. Onze bedoeling is om hen even te laten ontstressen voor we beginnen feesten.

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...