Nu Online
Momenteel zijn er 257 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoeve Renwa (Heers), Speelhof (Sint-Truiden), Roerdomp (Diepenbeek),...?

  9-7-2010 10:04:41
Hallo allemaal,

Mijn vriendin en ik zouden volgende zomer willen trouwen en ik dacht dat een jaar vooraf voldoende was om zaal te boeken... Niet dus... We waren liefst in Rubenshof of Hof te Rhode gegaan, maar deze waren beide bezet. Verder nog heel wat zalen gecontacteerd maar heel wat zijn voor heel de zomer volgeboekt. Oké, wij zijn een beetje moeilijk misschien, het moet in de zomervakantie (vriendin is leerkracht) en we willen absoluut een zaterdag...
Nu hebben we nog 3 opties lopen: Hoeve Renwa (Heers), Speelhof (Sint-Truiden) en Roerdomp (Diepenbeek)!
Heeft er iemand ervaring met deze zalen?
Van hoeve Renwa vinden we zeer weinig terug en weten we dus niet wat we mogen verwachten
Het speelhof in Sint-Truiden is blijkbaar wel goed, de enige opmerking die we gehoord hebben is dat het dessertbuffet vrij snel afgeruimd wordt (en dit is voor mij nu net het belangrijkste :-))
Roerdomp is van Bart Claes en is naar het schijnt altijd wel zeer goed, enige opmerking die we gehoord hebben is dat wanneer het warm is alle vensters worden open gezet en er dus buiten geluidsoverlast is en regelmatig de politie gestuurd wordt...
We willen er een mooie dag van maken, maar hebben nu zoveel twijfels bij de verschillende opties :-s!
Alle tips zijn welkom!!!

Jo

Jo
16-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 33 | Gelezen: 7866


Christel
24-7-2010
 Meld misbruik9-7-2010 10:16:09

Ik heb geen ervaring met die zalen :-)
Mijn vriend en ik trouwen in 't fijn genoegen in Sint truiden. Heb er zelf ook nog geen feest gehad, maar wel al andere mensen gehoord die er positief over waren. We zijn wel al mogen gaan proeven, en het was toch heel lekker dus :-).
Ik vind het zelf ook een hele mooie zaal en ze hebben ons heel goed geholpen dus



leen
20-8-2011
 Meld misbruik9-7-2010 11:40:17

Hallo,

Ik heb hier deze week ook info gevraagd over hoeve renwa ivm prijzen, als je wil kan ik ze je mailen! aangezien ik met een budget wil trouwen, waren dit allen voor mij geen opties, dus doen we groot tuinfeest/bbq/italiaans buffet,

groetjes Leen



Jo
16-7-2011
 Meld misbruik9-7-2010 11:51:24

Hoi Leen,

De prijzen hebben we ook allemaal gekregen, dus die hoef je niet meer te bezorgen. We weten enkel niet de kwaliteit, hoeveelheid enzo van het eten en andere praktische dingen van deze zalen. Daarom hadden we graag daar nog info over gehad van mensen die er al eens geweest zijn.
Veel succes nog met de verdere voorbereidingen van jullie feest! Ik heb alvast de indruk dat er meer bij komt kijken dan ik had verwacht...



leen
20-8-2011
 Meld misbruik9-7-2010 16:02:52

Hallo Jo,

Idd, nu begrijp ik wel waarom weddingplanners zo duur zijn
er komt idd superveel bij kijken, over de kwaliteit en hoeveelheid enzo weet ik ook niets, en zoals je zelf al zei kan ik er ook niets over vinden op het internet, vind het spijtig dat je zo weinig (of geen in mijn ogen) zalen kan huren zonder catering...
veel succes ook voor jullie voorbereidingen nog!



Esther
11-9-2010
 Meld misbruik12-7-2010 9:33:14

Dag Jo,

wij houden ons trouwfeest in hoeve Renwa,
en we zijn enorm tevreden over de service tot nu toe!
Het kader is in ieder geval prachtig, en ze doen er allen hun best om je erg op je gemak te stellen. Vanaf dit jaar is er een derde, grote zaal bijgekomen: een tiendeschuur die erg mooi is gerenoveerd! Zeker de moeite om eens langs te gaan.
De kok kan heerlijk koken, en je wordt er rijkelijk bediend. We zijn onze menu al gaan proeven en het was perfect!
Het is ook een brasserie, je kunt er superlekker eten, dus je kunt er steeds eens gaan kijken. Je belt wel best op voorhand, het is vaak volzet en als er een feest is, gaat alle aandacht naar dat feest (vind ik wel een groot pluspunt ).
De uitbaters zijn ook erg flexibel, je kan er echt alles mee bespreken, ook dingen die niet in de offerte staan, trouwens .

Als je nog vragen hebt, wil ik je graag helpen :-)

Groetjes,
Esther





Jo
16-7-2011
 Meld misbruik12-7-2010 9:58:09

We zijn vrijdagavond een bezoekje gaan brengen aan Hoeve Renwa en het was inderdaad een prachtige locatie en we hadden ook een goed gevoel bij de uitbaatster! Dit weekend kwamen we ook volk tegen die er hun babyborrel gedaan hebben en zij waren ook zeer tevreden! Denk dat het stilaan beslist is voor ons.
We gaan nog een kijkje nemen in het Speelhof in Sint-Truiden (als die uitbater nog eens iets van zich laat horen), maar ik denk dat het toch Hoeve Renwa zal worden :-)!



Esther
11-9-2010
 Meld misbruik12-7-2010 17:51:42

Hoi Jo!
wat een leuk nieuws
het Speelhof lijkt me iets gelijkaardigs inderdaad, we zijn er zelf niet gaan kijken, maar op de foto's lijkt het toch zo in ieder geval.
Ik denk dat jullie zeker geen spijt zullen hebben als jullie voor hoeve Renwa gaan,
dat zul je wel merken als je er 'ns iets hebt gegeten ;-)
De kok heeft echt hele creatieve ideetjes!
Als je een goede DJ zoekt, ik kan je er een hele goede aanraden van in de buurt! :-)
Groetjes!



Leen
18-3-2011
 Meld misbruik4-8-2010 22:21:24

Dag Jo,

ben vorig jaar naar een trouwfeest geweest in het Speelhof in Sint-Truiden.
Is inderdaad een heel mooie locatie maar vorig jaar was het heel warm en is het
daarbinnen niet uit te houden van de warmte en dat verpest echt wel je eetlust.
Je moest ook niet veel alcohol drinken om dronken te worden omwille van de hitte alweer.
Dus als het warm weer is (wat uiteraard kan gebeuren als je in juli trouwt), is
dit niet zo een goede zaal denk ik.

Veel succes nog in je zoektocht
Leen



Katrien
22-8-2009
 Meld misbruik22-8-2010 22:23:41

Zou je mij ook de prijzen van hoeve renwa willen doormailen?
Ben vorige week naar een trouwfeest geweest en was echt heel super!
katrien.rutten@dommel.be

Bedankt!



nancy
7-8-2010
 Meld misbruik24-8-2010 16:52:19

Wij zijn pas getrouwd in 't speelhof

Het was een ramp, niet genoeg eten, mensen zijn met honger naar huis gegaan, we hadden koud buffet genomen, 26 rolletjes hesp met asperges voor 55 personen. Ik heb foto's ervan gekregen, ik ben echt beschaamd. Bij het dessertenbuffet dat was voor in de 80 personen, 1 bavarois, die ze mooi in lego blokjes getoverd hebben. De bruidstaart er waren 2 verdiepingen over, ineens was ze weg, in de keuken op slot, ze konden er niet meer aan. Ze gingen rond mijn frieten, je moest snel zijn, de meeste hebben nog niet eens gemerkt dat er frieten waren, ik had soep, die was heel snel op. De dessertenbuffet, de rest van het buffet, het geen dat er nog overschoot, niets was er. Ik had nochtans op voorhand er gaan eten in de afspanning was dik in orde. Ze hadden me op het hart gedrukt dat er genoeg ging zijn. Ineens begonnen ze de boven verdieping af te ruimen, ze hebben al de tassen, gsm's enz. op een hoop gegooid. Echt heel teleurgesteld, ik heb de 1000 euro niet moeten betalen maar goed ook. Qua kleren, de baas liep in jeansbroek rond, ze beloofde een groot bord te zetten met de menu op, hadden ze ook niet gedaan, ze zeiden dan ook niet wat de mensen kregen. De kip was nog rood van binnen. De borden waren vuil, die kuisten ze daar dan te plekken af. We hadden een lunch buffet voorzien, voor de familie, om 2 uur. Pas om iets voor 4 hebben ze iets gezien. Om half 5 begon de receptie. Niet te doen een ramp, ik heb betaald, ik had een menu gevraagd voor een communiefeest, maar dat ga ik niet doen. Ik ben echt beschaamd en de meeste mensen beginnen er dan nog over, zeg dat was ook gene vet, zal wel niet veel gekost hebben zeker. Echt niet te doen. Dit is geen aanrader.Groetjes



claudia
15-12-2012
 Meld misbruik30-8-2010 22:25:31

Als het nog kan mag je ook mij de offerte van hoeve renwa doorsturen.

alvast bedankt,

Claudia



claudia
15-12-2012
 Meld misbruik30-8-2010 22:26:12

Als het nog kan mag je ook mij de offerte van hoeve renwa doorsturen.
c_simenon@hotmail.Com

alvast bedankt,

Claudia



cindy
26-12-2013
 Meld misbruik22-9-2010 21:40:45

HEY JO WAAR ZIJN JULLIE NU GETROUWT, mvg



Jo
16-7-2011
 Meld misbruik22-9-2010 23:57:43

Hoi Cindy, wij trouwen komende zomer bij Hoeve Renwa in Horpmaal!
Zeer mooie zaal, vergelijkbaar met het Speelhof, is ook een tiende schuur.
Eten is er echt subliem en heel vriendelijke bediening.
De zal is gratis waardoor het eten ietsje duurder is, maar op de totaalprijs komt het ongeveer hetzelfde uit. JE kan denk ik wel geen externe traiteur nemen...

Groeten en succes met de zoektocht!
Jo




Lien
23-7-2011
 Meld misbruik25-9-2010 22:49:36

Beste Jo (en alle anderen gegroet!)

Wij zijn ook in de hoeve Renwa gaan informeren voor de tiende schuur (voor juli 2011) maar wij moeten echter wel 500 euro zaalhuur betalen naast de kosten voor de maaltijd/drank. Gezien jullie post van 22/9 is, lijkt ons dit eerder vreemd. Zijn wij op weg naar een duurdere factuur of hebben jullie de laatste regel niet gelezen van hun prijzenfolder? ;-)

Veel geluk en plezier alleszins!

Groeten

Lien




Jo
16-7-2011
 Meld misbruik28-9-2010 9:07:14

Hoi Lien,

Wij hebben ook al wel 500 euro moeten storten maar dit als voorschot op de prijs van drank en eten, niet als zaalhuur! Wij hebben hier specifiek naar gevraagd en voor ons was er zeker geen zaalhuur te betalen!
Ik heb ook onze prijzenfolder net nog eens bekijken en daar is er ook geen spraken van zaalhuur.
Vrienden van ons hebben er een tijdje geleden hun babyborrel gegeven en sinds zij hun prijs gekregen hadden is de prijs ook al enkele euro's per persoon gestegen... Volgens mij zijn ze hun prijzen aan het verhogen volgens het succes dat ze hebben... Het is dan ook wel een heel mooie zaal en het eten is echt subliem!

Groeten en jullie ook nog veel succes!

Jo



silvia
4-8-2012
 Meld misbruik10-2-2011 11:51:09

Hallo

Ik ben een beetje later, maar zou het ook mogelijk zijn om mij de prijslijsten door te sturen van hoeve renwa?
Hoop dat iemand dit nog leest want het is een beetje dringend (met name deze week een keuze maken voor de zaal)

Groetjes!

silvia_caenen@hotmail.com




jos
17-12-2011
 Meld misbruik6-4-2011 6:36:31

Ik heb zowat dezelfde vraag: prijslijst graag ! Ziet er alleszins mooi uit. prodrive-sti@hotmail.com

alvast bedankt



veronique
9-6-2012
 Meld misbruik5-6-2011 22:03:23

zou ik ook nog mogen vragen naar die prijslijst van hoeve renwa? dank!!!!
veromats@hotmail.com



evi
1-8-2013
 Meld misbruik8-7-2011 22:41:09

hallo iedereen,

kunnen jullie de prijsoffertes/prijslijsten van hoeve Renwa ook naar ons mailen op jtevaes@gmail.com

alvast bedankt!

Ze gaan het daar precies druk hebben in Horpmaal




Adrienne

 Meld misbruik31-8-2011 19:02:56

Hallo,

kan er mij mss iemand een recente prijsofferte toesturen?
of heeft er iemand nog reacties op Hoeve Renwa?
cornelis_anneleen@hotmail.com
Bedankt!

Groetjes,
Anneleen



veronique
9-6-2012
 Meld misbruik20-9-2011 23:52:21

hey ik ben mijn prijslijst kwijt gespeelt en hoop dat iemand hem mij nog eens kan door sturen? veromats@hotmail.com dank u



Terry
25-8-2012
 Meld misbruik21-12-2011 17:25:12

wil er mij ook iemand de prijslijst van hoeve renwa doorsturen??

alvast bedankt

terrybaldewyns@hotmail.com



michael
1-9-2012
 Meld misbruik20-1-2012 14:49:06

hey

als iedereen er hier achter vraagt, is het dan mogelijk om mij ook de prijslijst van Hoeve Renwa te bezorgen aub

michaelfanton@hotmail.com

mercikes



Ans
13-7-2013
 Meld misbruik7-2-2012 13:56:28

Ik ben al de zoveelste, I know, maar zou iemand me aub ook even de prijslijst van hoeve Renwa kunnen doorsturen ? ans_maes@hotmail.com Alvast hartelijk bedankt ! Twijfelen tussen Aulnenhof, Waterhoek (veel duurder), Speelhof + Hoeve Renwa.




sandr
8-6-2013
 Meld misbruik16-4-2012 12:49:09

Is er ondertussen nog iemand getrouwd in het speelhof (tiendenschuur)? Iemand ook positieve ervaringen?



st
15-8-2014
 Meld misbruik16-1-2013 17:07:40

ook ik zou deze prijslijst nog graag ontvangen: stijngeukens@hotmail.com



koen

 Meld misbruik23-5-2013 22:00:16

Graag de prijslijst van Hoeve Renwa... koenpipeleers@hotmail.com



Stefanie
1-7-2014
 Meld misbruik8-8-2013 9:56:15

Hallo,

zou iemand mij ook de prijslijst van hoeve Renwa willen doorsturen. Bedankt!

mvg



st
15-8-2014
 Meld misbruik20-8-2013 16:47:14

blijkbaar zouden zij failliet zijn...
u kan best hen rechtstreeks bellen (wie weet klopt dit immers niet)



Sandra
6-6-2014
 Meld misbruik17-9-2013 14:48:50

Dat faillissement is een roddel.. :-)



koen

 Meld misbruik18-1-2014 23:47:41

Graag een prijslijst 2014 van Hoeve Renwa: mailen mag naar koenpipeleers@hotmail.com
Alvast bedankt



Dorien
28-11-2015
 Meld misbruik2-12-2014 19:29:06

En nog eens... :o) Zou iemand zo vriendelijk willen zijn ook mij de prijslijst van Hoeve Renwa te mailen op jammaers.dorien@gmail.com

Alvast bedankt!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info