Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestkledij voor grote maten gezocht!!

  8-2-2006 15:35:04
Hallo,
wie weet waar in Limburg ik ergens betaalbare feestkledij voor grote maten kan vinden ... Het is voor mijn moeder maar zij heeft maat 50 à 52 en wij weten echt niet waar we heen moeten.
Het is nog maar een dikke 2 maanden dus het begint tijd te worden ...

Silvia
28-4-2006
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1916


An
22-9-2006
 Meld misbruik8-2-2006 19:08:17

Hallo,

In Limburg zelf weet ik niet waar je hiervoor kan gaan. Maar ik weet wel een kledingwinkel met grote maten in Lichtaart (tussen Herentals en Turnhout), in de prov. Antwerpen: "Di Loco". Daar hebben ze vaak hele mooie kleren, maar echte feestkledij, weet ik eigenlijk ook niet...
Een andere mogelijkheid is "Phaedra", in Nijlen. Daar hebben ze ook mooie kleding voor mensen met grote maten.

Ik hoop dat jullie nog iets vinden!
Groetjes,
Anneke



kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik8-2-2006 21:18:22

Hey Silvia,

mijn mama heeft ook maat 52 en zij is naar XL mode in Scherpenheuvel geweest (www.xlmode.be )

Waar zij ook al eens voor een feestelijke outfit geweest is, is bij Claudia largo in Heusden-Zolder.

Veel succes
kathleen
03.12.05



Els
1-4-2006
 Meld misbruik9-2-2006 7:15:56

Hey,

ik ben ook op zoek voor mijn moeder, maar dan in het Antwerpse!! Nog 7 weken, dus de tijd begint wel te dringen :-(

Veel succes,
Els
1-4-06



An
24-9-2005
 Meld misbruik9-2-2006 8:38:23

Mijn mama heeft ook maat 50-52 en zij vond voor ons huwelijk suitekledij bij Mode Josette op de varkensmarkt in Diepenbeek. Mijn zus met maat 40 heeft trouwens ook haar ding daar gevonden.
Langs buiten lijkt het een beetje een oude winkel, maar ze hebben er een hele collectie suitekledij tot maat 60 en zijn echt vriendelijk. De mevrouw daar is bijna 60, maar heeft al zeker 30 jaar ervaring en retoucheert ter plaatse.




Kathleen
16-9-2006
 Meld misbruik9-2-2006 10:34:47

Beste,

Liliane Claes in herentals (niet limburg maar toch niet zo ver) heeft trouw-en feestkleding voor grote maten. Zeer grote winkel, zeer ruime keuze! Site: www.lilianclaes.be

Veel succes met de zoektocht!



Tine

 Meld misbruik9-2-2006 17:08:22

Bij Sapristi in Neerpelt. Mijn schoonzus was zwanger toen ze trouwde en is daarom in het rood getrouwd en had een suitekleed grote maat daar laten aanpassen aan haar buik! Heel mooi!!



Silvia
28-4-2006
 Meld misbruik10-2-2006 9:42:58

alvast bedankt voor de goede tips ...
we gaan vanaf dit weekend op klerenjacht voor mijn mama!! Nu weten we tenminste waarheen ...

Bedankt!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...