Nu Online
Momenteel zijn er 176 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwgelofte

  7-4-2004 15:18:45
Hallo,

ik ben bijna klaar met het samenstellen van ons misboekje maar heb nog een probleem.
Wij zouden onze trouwgelofte graag zelf schrijven, maar geraken er maar niet uit. Doet iemand van jullie dit ook en kunnen jullie mij misschien helpen?
Groetjes,
Marjolein

Marjolein

Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1757


els
30-7-2005
 Meld misbruik7-4-2004 17:22:23

Hoi,

Wij wilden dit ook zelf schrijven. Ook wij geraakten er niet helemaal uit... hoewel het eigenlijk heel eenvoudig zou moeten zijn... gewoon zeggen wat je voor elkaar voelt, betekent...wat je zo aantrekkelijk en tof vindt aan elkaar en wat je hoopt voor de toekomst... Toch kregen we het moeilijk op papier... Tot ik een liedje hoorde van Marco Borsato... "ENgel van mijn hart"... een klein liedje met een grote betekenis! Ik vond de tekst meteen ideaal als trouwgelofte... kijk een op zijn website, daar kun je de tekst vinden!
Veel succes, Ik hoop dat jullie een mooie huwelijksviering zullen hebben!
Groetjes,
ELs



Emmely
20-8-2004
 Meld misbruik10-4-2004 8:42:19

ja wij wilden ook iets bijzonders en raakten er ook niet uit dus is het nu dat ene hele traditionele geworden... Engel van mijn hart draaien wij bij onze entree in de kerk!

groetjes,
Emmeke



elke
30-12-1899
 Meld misbruik13-4-2004 15:46:59

Heb nog eentje gevonden dat afwijkt van het klassieke ja-woord:

hij: Marjolein, ik ben blij dat ik je leerde kennen en dat ik je nu kan vragen mijn vrouw te worden. Ik beloof je liefde en trouw, zelfs als het moeilijk gaat. Ik wil je graag zien als mijn vrouw en als moeder van onze kinderen. Ik wil samen met jou een gezin bouwen, waar het goed is om te leven. Ik ben bereid om je steeds bij te staan en mijn taak als man en vader met liefde te vervullen.

Marjolein: ...., Ik ben blij dat ik je leerde kennen. Ik zie je graag en waardeer je om wie je bent ! Bij jou voel ik me goed, jij straalt de rust uit die ik nodig heb in ons leven. Ik wil graag je vrouw zijn, samen met jou wil ik dromen waarmaken. Maar als niet alles meezit zal ik je steunen, steeds opnieuw. Ik wil een lieve mama zijn voor onze kindjes. Ik wil je echt gelukkig maken, wat er ook gebeurt.

Veel succes,
Elke



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 20:37:25

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...