Nu Online
Momenteel zijn er 176 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwreis in Schotland

  8-2-2006 12:38:10
Dag mede-bruidjes in spé en reeds getrouwde vrouwen! Mijn vriend en ik touwen op 15 september en wij zouden achteraf graag naar Schotland op huwelijksreis vertrekken. Daar in B&B's overnachten en tal van activiteiten doen, zoals gaan vissen, schapen bijeen leren drijven, duiken, wandelen, klimmen,... Weet iemand waar ik mij het best toe richt om zo'n reis te kunnen uitstippelen. Wij zouden wel het lieft naar het noorden van Schotland gaan en zo de verschillende eilanden aandoen (Vanaf Abberdine)
groetjes,
Charlotte

Charlotte
15-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1016


Liselot
1-4-2006
 Meld misbruik9-2-2006 9:58:08

Hey,

wij zijn al verschillende keren naar Schotland gegaan. Ik was student in Durham(noordoost-Engeland) en het was dan ook de gewoonte om plots te beslissen om voor een weekje de highlands of de Westerse eilanden te gaan bezoeken. We boekten niets op voorhand, vertrokken meestal vanuit Ford William en bezochten de plaatsen die de lokale bevolking ons aanraadde. Rond een uur of 5/6 beslisten we dan waar we zouden overnachten en klopten aan bij een van de zeer talrijke B&B's. Wij waren met 8 de eerste keer, dus - alhoewel we soms in 2 groepen splitsten - zou het met z'n 2tjes nog gemakkelijker moeten zijn. Als ik je enkele plaatsen mag aanraden: Isle of Skye (net voor je naar Skye rijdt: Eilean Donon Castle), Ullapool, Plockton (boottour om de zeehondjes te bewonderen), Loch Ness, en mocht je na de natuur in Schotland plots nood hebben aan een leuke citytrip zijn zowel Glasgow als Edinburgh aan te raden. Glasgow is meer 'in' op dit moment, vooral voor het nachtleven en de shoppingmogelijkheden.
Je kan een leuke reis uitstippelen aan de hand van www.visitscotland.co.uk

Veel plezier,
Lotte



Ilse
7-7-2006
 Meld misbruik10-2-2006 7:25:30

Charlotte,
Op 7 juli huwen wij in Zedelgem voor de wet en op 24 juli in Schotland voor de kerk.
Wij zijn helemaal verkocht aan dit land met zijn prachtige natuur. Wij zullen van 10 juli tot en met 31 juli in Schotland zijn. Vanaf 21 juli tot en met 28 juli zullen onze ouders, broers en zussen en getuigen daar ook zijn. Onze reis is volledig gepland wat betreft het gedeelte met de grote groep. De eerste tien dagen dat we daar alleen zijn, nog niet volledig maar we waren van plan om eeks uitgebreid het noorden te bezoeken omdat we dat vorige keer niet gedaan hebben. Ik kan je zeker in augustus nog laten weten wat allemaal de moeite is of als je vragen hebt mag je me ook altijd mailen jufilse5b@hotmail.com
In juni zullen we nog onze website hebben waar dan in juli en augustus foto's op komen van Schotland.
Wat wij een van de mooiste plekjes vinden is Glencoe en glenfinnan.
Je laat maar iets horen als je nog info wil,
Vele groetjes,
Ilse en Wouter

ps Van waar zijn jullie?



Charlotte
15-9-2006
 Meld misbruik10-2-2006 13:50:33

Hey dag Ilse,

Wij zijn van Ieper en zoals jullie ook helemaal weg van Schotland. Het zou leuk zijn om in augustus te horen hoe jullie het gesteld hebben. Veel succes nog met de voorbereidingen!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...