Nu Online
Momenteel zijn er 15 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellennamiddag/ -avond

  5-7-2010 8:51:16
Hey medebruidjes en -gommetjes!

Zaterdag was mijn vrijgezellenavond! En wat voor 1!
Het was mijn verjaardag, maar door 'onvoorziene' omstandigheden moest ik toch enkele uren gaan werken. Geen probleem voor mij, ik had zelfs iets voorzien voor de collega's.
Plots, een kwartier voor ik mocht vertrekken stonden er een paar vriendinnen 'happy birthday' te zingen en ik had niets door...toen ik plots een hele resem vriendinnen zag staan! Ik wist niet wat mij overkwam! Maar had wel meteen door hoe laat het was! :) Mijn collega's waren op de hoogte en het 'onverwachte' dagje werken was dus een deel van het complot! Mijn ventje was intussen al met zijn broer op kampeerweekend naar de Ardennen vertrokken.
Ik werd op mijn werk gekroond tot Miss Ajoin en moest een jurkje aandoen dat ik eigenlijk al had gekocht voor het huwelijk van vrienden binnenkort (lap, nu mag ik iets anders gaan zoeken daarvoor! :D)
Eerst nog eens gaan vissen op de kermis en dan geblinddoekt naar de Grote Markt, waar we werden opgewacht door een Hummer limo. Ik was echt onder de indruk!
Met de limo reden we dan naar een 'onbekende' locatie waar Gwendy Bosmans klaar stond met paal en uitleg voor een workshop paaldansen. Heeel erg leuk! Maar intensief! (en de blauwe plekken zijn er nu ook wel naar!)
Vervolgens werd ik gefatsoeneerd en keerden we terug naar onze woonplaats om daar dan al met de opdrachtjes te starten.
Ik kreeg een kar met grote en kleine ajuinen en moest die zien kwijt te geraken. Verkopen, wisselen voor etiketten van mannenkledij of andere attributen,... En natuurlijk zijn we ook heerlijk gaan eten!
Ook enkele cafeetjes aangedaan, gedanst en de ajuinen allemaal kwijtgeraakt!
Verder moest ik ook in enkele cafeetjes waar we soms komen een versje voorlezen voor een pintje.
Achteraf is wel gebleken dat er meer opdrachten voorzien waren, maar aangezien het verkopen van de ajuinen toch wel veel werk vroeg (wat een ondankbaar product!) :D

Het was in elk geval een zeer geslaagde avond en ik hoop dat mijn ventje op zijn minst een even leuke avond mag beleven binnenkort!
En natuurlijk wens ik evenveel aan de rest die hier nog 'bang' zijn of haar vrijgezellenavond zit af te wachten :)

Groetjes


Anke
20-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1219


Edel
7-8-2010
 Meld misbruik5-7-2010 18:03:47

Hey,

Het klonk allemaal heel leuk!

Groetjes,
Edel




Wendy
28-5-2011
 Meld misbruik5-7-2010 18:46:28



Kei leuk, wij gaan dit weekend voor de vrijgezelle van een vriendin ook paaldansen!! Khoop dat het wat gaat meevallen. We beginnen alvast met een workshop cocktails maken, voordat we aan dien paal gaan hangen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...