Nu Online
Momenteel zijn er 206 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

eten?

  2-7-2010 15:55:36
Ik zit met een vervelend probleem. We trouwen binnen 24 juli voor de kerk met alles erop en eraan. Het meeste is in orde. Maar vrijdag 23 juli trouwen we voor de gemeente. De bedoeling is dat een het familiekring gevierd wordt. Dus met de zussen, shoonbroers, ouders en kinderen. Nu hadden we altijd gedacht om iemand te laten komen om thuis bij ons Paëlla te maken. Zo moeten we zelf niet teveel doen en kunnen we gewoon na de trouw onze benen onder tafel gooien. Nu komt mijn zus af dat ze de maandag ervoor ook paëlla gaan maken voor het feestje van haar zoontje. Twee keer op 1 week vind ik precies toch wat veel en ben dus op zoek naar iets anders. Heeft iemand van jullie een tof idee? 

Evelyn
24-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1045


Carmen
6-8-2010
 Meld misbruik2-7-2010 16:28:27

BBQ, als het zo'n weer is gelijk nu :-). Via een traiteur...kost niet zo ongelooflijk veel per persoon hoor! En dat kan je ook zo chique maken als je uiteindelijk zelf wil.



Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik2-7-2010 17:06:06

Informeer misschien eens bij enkele traiteurs wat de mogelijkheden zijn.
Koud buffet, tapas...

Toen onze kindjes gedoopt werden, hadden we met de Italiaan in onze gemeente afgesproken om op een bepaald uur een hele hoop pizza's te komen leveren. We hadden de pizza's op voorhand al laten snijden. En zo hadden we een heus pizzabuffet in onze achtertuin. Was heel leuk en gezellig!
Misschien is pizza niet chique genoeg voor een trouw maar je kan de pizza eventueel vervangen door een selectie van pasta's of zo?




Wendy
23-12-2010
 Meld misbruik2-7-2010 17:32:19

wij gaan bij een chinees eten die zelfs fritjes enz heeft. kost maar 16euro p.p en daarvoor mag je 3u lang alles eten zoveel je maar wilt (drank niet inbegrepen) en je hoeft achteraf niet eens af te wassen.



Ingrid
20-8-2010
 Meld misbruik2-7-2010 21:11:07

Misschien kleine belegde suite broodjes in een groot brood (bij traiteur), enkele flessen champagne bij een gezellige babbel en wat hulp natuurlijk. Het hoeft toch maar een kleinigheidje te zijn, vermits het feest de dag nadien is. Men rekent, dacht ik, een 5 tal broodjes per persoon


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...