Nu Online
Momenteel zijn er 97 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Menukaartjes - buffet

  1-7-2010 16:33:51
Hallo iedereen,

Ik vroeg me af of er ook iets van menukaartjes op de tafels wordt gezet bij een avondfeest met buffet ? En zo ja, wat wordt daar dan precies op vermeld ?

Of wat voorzien jullie nog op de tafels van versiering, ... of zo ?

Alvast bedankt voor de tips !
Groetjes,
Els

Els
28-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1063


Eva
10-7-2010
 Meld misbruik1-7-2010 16:41:27

als het buffetvorm is en je weet alle verschillende gerechten kun je dat wel doen
maar persoonlijk zou ik dat niet doen

voor de rest zou ik de tafels vrij simpel houden met wat bloemen en theelichtjes, want meestal staan die al goed vol met glazen en borden



Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik1-7-2010 17:04:30

Bij ons is het ook buffet, maar de feestzaal maakt de menukaartjes (in onze stijl), dus ze zullen wel goed weten wat ze doen, I guess. Nadeel is dat je niet verder kan helpen, sorry!



lies
2-7-2011
 Meld misbruik1-7-2010 18:43:00

Hallo,

ik werk sowieso met menukaartjes, al is het gewoon dat de mensen een idee hebben wat en hoeveel er nog gaat komen. Anders loop je volgens mij het risico dat ze zich al dik eten terwijl er nog een heleboel aankomt...
Je bent hier natuurlijk vrij in!
Verder zou ik de tafels ook eenvoudig houden, maar ook dat is opnieuw smaak!
xxx



Kim
27-8-2010
 Meld misbruik2-7-2010 11:26:07

Wij hebben ook een buffet! Onze feestzaal zorgt ook voor menukaarten. Zo kunnen de mensen zien wat er allemaal zal zijn. Het warm buffet opent namelijk iets later en anders proppen de mensen zich al vol.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...