Nu Online
Momenteel zijn er 117 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis Thessaloniki

  6-2-2006 18:25:29
Hallo allemaal,
Wij huwen op 7 juli en vertrekken op 10 juli voor 2 weekjes naar het Griekse Thessaloniki. We huren daar een huisje en een auto. Zijn er mensen die ook naar die streek geweest zijn op reis en ons enkele leuke tips kunnen geven voor bezoekjes of daguitstappen?
Jeroen en Mieke (7-7-2006)

Mieke
7-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1258


elfie
29-7-2006
 Meld misbruik7-2-2006 16:52:09

hey,
wij gingen vorig jaar naar oord-oost griekenlad voor 11 dagen en het was onze mooiste reis ooit (beter dan portugal, italie & frankrijk). van chalkidiki is sithonia het mooiste en het dorpje arnea is ook gezellig. ik kan je aanraden om naar het binnenland te trekken naar rustige, authentieke dorpjes. wij gingen van de turkse grens tot de meteora (echt prachtig trouwens, een tijdje rijden maar ZEKER de moeite ondanks de vele toeristen). en veel en lekker eten!! als je nog specifieke vragen hebt over de regio mag je steeds mailen (poesietje@hotmail.com).
elfie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums