Nu Online
Momenteel zijn er 133 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostuum bruidegom

  29-6-2010 13:00:46
Wij zijn vorige zondag mijn ventje zijn kostuum gaan kopen. Ik had via internet wat zitten zoeken en had Villa Verdi gevonden.
Alle kostuums die daar binnen hangen zijn ALLEMAAL aan DEZELFDE prijs van 395 €! Blijft hetzelfde welke maat, kleur, stof,... Valt echt goed mee van prijs. Ook wordt het kostuum volledig op maat gemaakt, ook de hemden die je daar koop! Het is niet zomaar een uit het rek nemen en deze kopen. Ze waren daar héél vriendelijk, deden zelfs de deur voor je open als je daar toekomt :)
Hemden, dassen, riemen, schoenen, alles hebben ze daar. Hebben dus maar naar 1 plek moeten gaan en hebben nu alles.

www.italiaansemaatpakken.be

Villa Verdi
Kortrijksesteenweg 1045
9051 Sint-Denijs-Westrem.

Katrien
28-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1696


Dorine

 Meld misbruik29-6-2010 13:21:13

Beter even melden dat het nu te laat is om te bestellen, het is wachten tot september!!! Aangezien de eigenaar en zijn vrouw een werkstage volgen en daarna verlof nemen kunnen er nu geen bestellingen meer aangenomen worden.
Met ondervinding "het zijn echt heel mooie kostuums, mooie afwerking, mooi stoffen, kortom PERFECT"



Natasha
23-7-2010
 Meld misbruik29-6-2010 22:33:01

ja wij hebben mijn ventje zijn kostuum daar ook gekocht en zijn ook super tevreden met hun service.
We hadden niet echt schoenen gevonden daar en zijn dus op zoek moeten gaan. Als we ze hadden mochten we gewoon naar de winkel terug en pasten ze de lengte aan op de schoenen. Echt zeer behulpzaam, ik raad mensen wel aan om op een donderdag of vrijdag te gaan veel minder volk dan op zaterdag en dan hebben de verkopers echt wel de volledige aandacht voor jou!

Ik raad deze winkel ook aan iedereen aan!

groetjes




Giovanni

 Meld misbruik4-7-2010 3:57:57

Klopt, zeker en vast een goede leverancier voor kostuums! Echter heb ik een voorkeur voor het huis Carbonella in Gent. In die zin dat zij 24/7 beschikbaar zijn. Daar ik niet veel tijd heb gedurende de dag wens ik graag buiten de winkeluren op mijn gemak een pak te passen. En dit kan perfect bij Carbonella. Ofwel ga ik bij hen wanneer het mij past; ik maak dan een afspraak op een bepaald uur, ofwel laat ik hen bij mij komen op domicilie. Ongenaakbare service! Belangrijk vind ik ook dat zij stijladvies geven. Het zijn dan ook echte Italianen die perfect weten wat bij me past als persoon. Levering van mijn pak binnen de week op de plaats die ik zelf kies. Dus ik moet niet teruglopen naar de winkel eens mijn retouches gedaan zijn. Villa Verdi is zeker en vast heel goed, maar ik heb een voorkeur voor Carbonella. Elk zijn keuze :) www.carbonella.be



Katrien
28-8-2010
 Meld misbruik5-7-2010 12:50:02

Ik had zelf nog niks van deze winkel gehoord. Maar ga zeker en vast doorgeven aan mijn schoonpa want die is ook zo groot en zoekt ook nog een kostuum.
Bedankt voor de link!!!



Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik26-2-2011 17:21:10

@Giovanni: t zou erg zijn moest je er niet enthousiast over zijn, terwijl je er werkt he...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info