Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidjes 10 juli 2010

  28-6-2010 19:44:13
Dag mede-bruidjes!

Ik trouw op 10 juli, en ben al volop aan het kijken op meteo-online om het weerbericht op te volgen. Spannend!
Enkele dagen geleden was het nog regen... maar nu 22 graden en een beetje bewolking met af en toe zon!

Stressen jullie hier al voor? Ik toch wel! Maar jammer genoeg is dit niet te bestellen...

Groetjes van een toch beginnende zenuwachtige bruid,
Ann

Ann
10-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1085


Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik28-6-2010 20:53:22

Hallo,

Wij trouwen een dagje voor jullie.
En ik ben het toch ook een beetje in het oog aan t houden!

Nu ik moet zeggen, 22° is voor mij op die dag meer dan genoeg.
Moest het zoals n 35° zijn dan smelt iedereen uit zijn kleren en eten ze weinig.

Ach regen of zonneschijn, onze dag zal zowieso verder gaan. Willen of niet!
En genieten gaan we!

Veel succes nog! Dorien




Heidi
10-7-2010
 Meld misbruik28-6-2010 21:15:19

Hallo,

Ik huw ook de 10e en ook ik heb al verschillende keer naar de weersvoorspellingen gekeken. Ik geef toe dat ik toch ook liefst droog weer zou hebben, te warm moet het ook niet zijn, want ik ben nogal een "zweter", dus :-)
De kriebels beginnen nu toch echt te komen. Bovendien zijn we dit weekend nog een weekendje weg met vrienden naar de ardennen, dus alles moet vanaf nu tussendoor gebeuren (t zijn drukke middagpauzes en avonden).

Ik duim alvast mee met jou dat we een droge mooie dag hebben.

Groetjes
Heidi



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik28-6-2010 22:31:41

Hey,

Ik ben dan bijna een jaartje getrouwd :-)
Toen hadden we wisselvallig weer en rond de 22 graden.

Geloof me, liever zo'n weer op je trouw dan nu die 35 graden.
Het is natuurlijk leuker als je geen regen hebt en de blauw lucht
op elke foto staat. Maar een vriendin die een week vroeger dan ons
trouwde had zo'n weer gelijk vandaag en ze heeft savonds andere
kleren moeten aandoen omdat ze het veel te warm had. Wel jammer
als je dan zo veel centjes uitgeeft voor een kleed dat je dan toch maar 1
keer aandoet.

Zeker niet vrezen, komt allemaal in orde ;-)

Groetjes en geniet van de laatste voorbereidingen!!

Laura



Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik28-6-2010 22:34:08

Ik ben eind mei getrouwd, tegen 20 graden, & ik kan je garanderen, dat was meer dan warm genoeg! Ik weet niet wat voor kleedjes jullie hebben, maar in het klassieke, ivoren kleedje, is het enorm warm! Vooral onder al die rokken! ;) Ik zeg nu nog dat ik niet weet hoe ik het getrokken zou hebben, als het warmer geweest was! Ik had er waarschijnlijk niet fris meer uit gezien tegen het avondfeest! Dus maak jullie vooral geen zorgen: 22 graden is ideaal, geloof me maar, ik spreek uit ervaring! ;)



Eva
10-7-2010
 Meld misbruik29-6-2010 9:25:43

hier ook 10 juli
maar het weerbericht is nu 1 ding waar ik mij eigenlijk geen zorgen over maak (hebben de laatste weken al genoeg zorgen gehad), het is nog 11 dagen en we wonen tenslotte in België, het land van de wisselvalligheid

maar eerlijk gezegd heb ik toch ook liever max 25 graden met wat wolkjes, dan de temperaturen van nu



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...