Nu Online
Momenteel zijn er 108 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aan isabelle uit Asse

  6-2-2006 11:13:16
Hé isabelle,

Jo en ik trouwen op 2/12/2006. Een echte winterbruid dus! Ik ben echt benieuwd hoe de afspraak met il viso gaat verlopen want ik wil mijn haar ook door hen laten doen en ik heb nog geen idee wat ik precies wil, dus dat beloofd!
Hoe lopen de voorbereidingen bij jullie? En wannneer is jullie dag?

Groetjes
Sara


20-8-2005
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 830


Isabelle
17-6-2006
 Meld misbruik6-2-2006 16:33:15

Hoi Sara,

Laat je weten hoe je proefsessie afliep ? Ben ook benieuwd !
Bij ons lopen de voorbereidingen vlot. Onze grote dag wordt 17 juni en mijn toekomstige schat heeft me al gevraagd wat ik nà 17 juni ga doen ... omdat ik er nu zo mee bezig ben. Ik wil dan ook dat alles prima verloopt en dt vraagt toch wat voorbereiding hé ? Ik heb alles zowat vastgelegd. Mijn vriend moet enkel nog es voor een kostuum gaan kijken en ik ben nu volop met het misboekje bezig. Ik zit alleen met het probleem dat er teveel liedjes zijn die we zouden willen spelen in de kerk ... Dat wordt dus kiezen geblazen. De uitnodigingen moeten ook nog gekozen worden maar daar kreeg ik quasi vrij spel van mijn ventje dus dat wordt gemakkelijk :)
Wat Il Viso betreft: hebben ze nu veel extra kosten aangerekend voor de verplaatsing tot Rode of niet ?

Groetjes,
Isabelle



sara
20-8-2005
 Meld misbruik7-2-2006 16:12:16

hé isabelle,

ik heb op vrijdag 24/03 mijn oriëntatiegesprek voor haar en make-up. Ik moet 15 euro extra betalen voor de kilometers(ik had eerlijk gezegd meer verwacht). Ik laat je zeker weten hoe het geweest is.
Amai jouw dag begint stilaan dicht bij te komen. Dat muziekprobleem in de kerk kennen we...ondertussen ligt die bij ons al vast en we zijn wel blij.
In mei gaan we op zoek naar ringen, waarschijnlijk van Wim Meeussen...we genieten wel van de voorbereidingen, zoals de meesten hier op dit forum denk ik.
Veel groetjes en ik hou je op de hoogte.

Sara


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...